Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield 1943


Citerar Rheingold:
Citerar The_gunners:
Varför spelas aldrig Guadalcanal?


Varför spelas alltid Guadacanal? Har inte fått spela någon av de andra ännu...

lol! Jag har bara kört Wake island och iwo jima än så länge och kört mer än 2 timmar
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar babbba:
Men inte helt som ett fullt spel.

Kanske därför det bara kostar ca 120:- ;)
Wooho!
  • 0
Citerar Lurkman:
Hur många GB ligger det på?

559 mb

Tillagt 2009-07-08 14:02:
Citerar Shipaa:
issa matcher laggade

Har inte laggat en enda gång för mig
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar naz96:
längtar till imorgon ! bara 11 timmar kvar och då smäller det torsdag då kommer den till ps3! fast på kvällen japanerna får det på morgonen i svergie men kväll i japan.



Vi får det kl 17:00 på PS3.


Banna naz.
"You did good son, you did good"
  • 0
jag är tillbaks lolz. knoe1 ofta ps3 får den klockan 17:00 brukar den inte updateras vid klockan 6?
  • 0
Citerar The_gunners:
Tillagt 2009-07-08 14:02:
Citerar Shipaa:issa matcher laggade
Har inte laggat en enda gång för mig


Har inte laggat för mig heller... Har samlat på mig 90/200 G än så länge. Har en fråga dock, hur i helvete flyger man? Alltså, hur svänger man, känns helt jävla omöjligt.
"Be larger than life, twice as nice as your idol, pump you with pride, then guide you straight to hell like the bible" - Big Pun
  • 0
Failed to connect to ea online. Hur fixar man det????
  • 0
Citerar The_Poodles:
Failed to connect to ea online. Hur fixar man det????
Du måste vara över 16 år, familjeinställningar eller ej.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar The_gunners:
Har inte laggat en enda gång för mig

Egentligen inte för mig heller. En på min friendlist hade dock problem, och varje gång jag joinade honom eller han var squadleader så laggade det. Men varje gång jag sökte efter match på egen hand gick det hur bra som helst, och det laggade inte för honom om han joinde mig när jag redan var inne i en match.
Wooho!
  • 0
Jag har inte family settnings
  • 0
Citerar The_Poodles:
Jag har inte family settnings
Är du över 16 på ditt account då?
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Hur skapar man ett ea acc?
  • 0
Citerar The_Poodles:
Hur skapar man ett ea acc?
Du måste vara över 16 år för att kunna göra det.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Så jag kan inte spela om jag är under 16?
  • 0
Citerar The_Poodles:
Så jag kan inte spela om jag är under 16?
Antagligen inte.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Ok. Går det inte att ändra sitt födelse datum då?
  • 0
Citerar The_Poodles:
Ok. Går det inte att ändra sitt födelse datum då?
Inte vad jag vad jag vet något om.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Vad tycker ni om spelet?
Är det värt 1200 MS? ( 229kr)
"Det är champions league ska vi kolla på totti? Inte en chans , jag ska Först dinga 80" - Tragiska WoW Nördar.
  • 0
Citerar Drjunior93:
Vad tycker ni om spelet?

Är det värt 1200 MS? ( 229kr)
Skojar du? Bästa arkadspelet någonsin!
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
BF1943 <3
Evil Is Back
  • 0
Citerar Icyyy:
naz96 är borta!


Äntligen!
  • 0
Köper det sen om jag tycker demot är bra ;)
"Det är champions league ska vi kolla på totti? Inte en chans , jag ska Först dinga 80" - Tragiska WoW Nördar.
  • 0
jag är tilbaks lolz ofta borta
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!