Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield 1943


Citerar HellSpawn:
Citerar Hellbringer:
Är demot också ute nu till 360?



Hela spelet.
ofta att hella spelet är ute? du kan visa lite gameplays då.
  • 0
Citerar naz96:
Citerar HellSpawn:
Citerar Hellbringer:
Är demot också ute nu till 360?



Hela spelet.
ofta att hella spelet är ute? du kan visa lite gameplays då.


Jag köpa det sen, och filma^^
Evil Is Back
  • 0
Citerar HellSpawn:
Citerar naz96:
Citerar HellSpawn:
Citerar Hellbringer:
Är demot också ute nu till 360?



Hela spelet.
ofta att hella spelet är ute? du kan visa lite gameplays då. när ska du köpa det? jag tänker köpa imorgon för ps3


Jag köpa det sen, och filma^^
  • 0
Jag har laddat ner i ungefär en timme och tjugo minuter och det är bara på 60%! det brukar aldrig ta så här lång tid att ladda ner annars...
Once a redneck always a redneck!
  • 0
Citerar Raging Redneck:
Jag har laddat ner i ungefär en timme och tjugo minuter och det är bara på 60%! det brukar aldrig ta så här lång tid att ladda ner annars...


Jag laddade ner på fem minuter.
  • 0
jag tror det är nåt fel. det segar på xbox för att den var säkert inte färdig gjort hahahaha och ni som trodde att det skulle vara grymt. imorgon på ps3 kommer det och det kommer säkert funka bättre. dom släppte en misslyckad version till xbox 360. det är så det är säkert.
  • 0
Det är nog fler miljoner som laddar ner det.
Evil Is Back
  • 0
Citerar HellSpawn:
Det är nog fler miljoner som laddar ner det.
lolz försök inte det kan inte bero på det det är säkert fel med hella spelet ett misslyckad version till xbox och live laggar.
  • 0
ÄÄÄÄÄNTLIGEN, TOG BARA 2 TIMMAR ATT LADDA NER SKITEN!! HÄR SKA NÖRDAS, (förlåt för caps men det kändes nödvändigt.)
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Naz96 du är verkligen en idiot det är samma version som släpps till ps3 så det är inget fel på xbox versionen.
Har både 360 och ps3 och det tar längre tid att ladda ner saker från marketplace som t.ex Lost and the damned tog ungefär en timme.
  • 0
längtar till imorgon ! bara 11 timmar kvar och då smäller det torsdag då kommer den till ps3! fast på kvällen japanerna får det på morgonen i svergie men kväll i japan.
  • 0
Det laggade rätt mycket.. Var fortfarande skitkul.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Hellbringer:
Naz96 du är verkligen en idiot det är samma version som släpps till ps3 så det är inget fel på xbox versionen.
Har både 360 och ps3 och det tar längre tid att ladda ner saker från marketplace som t.ex Lost and the damned tog ungefär en timme.
ok mitt fel sluta vara en sån suris och om du har en xbox och ps3 varför väntar du att få den till ps3 när du kan få den idag.

Tillagt 2009-07-08 13:27:
Citerar Mr Fizhman:
Det laggade rätt mycket.. Var fortfarande skitkul.
var det några spelare där?

Tillagt 2009-07-08 13:28:
Citerar Mr Fizhman:
Det laggade rätt mycket.. Var fortfarande skitkul.
det laggaar för dig säkert för att du har dåligt internet men så mycket kan det väll inte lagga andvänder du en router?
  • 0
Skit bra spel.
Evil Is Back
  • 0
Mitt internet har ingenting att göra med att spelet laggar. Snälla go get moderator så vi slipper honom.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar HellSpawn:
Skit bra spel.


Under bart.
''Väljer dem dåligt och neråt så är dem tvugna att döda vidare för framtiden. Jag menar, dåligt är ju dåligt. - Rolf Peter Andersson
  • 0
99 procent, efter två timmars väntan!!!
Once a redneck always a redneck!
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Mitt internet har ingenting att göra med att spelet laggar. Snälla go get moderator så vi slipper honom.
tjej face tyst med dig och jag fråga ju bara din retard cp unge. det är dig man ska slippa tjej face. och jag bryr mig inte nåt om jag blir bannad
  • 0
  • Skav
  • Skav
Kom först in i ett game som laggade väldigt mycket. Men jag bara in i ett annat game och det flöt på hela tiden utan ett minsta lagg.
Puckstång skulle ju sitta fint.
  • 0
  • Roo
  • Roo
Citerar naz96:
tjej face

Sköntåse.
  • 0
Varför spelas aldrig Guadalcanal?
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar The_gunners:
Varför spelas aldrig Guadalcanal?


Varför spelas alltid Guadacanal? Har inte fått spela någon av de andra ännu...
  • 0
Varför finns det bara quick match. man får ju inte välja bana.
Jag vill ha det som det var på battlefield 1942. man kunde välja vilken server man ville gå in på.
Men ändå rätt så kul och bra grafik. Men inte helt som ett fullt spel.
  • 0
Hur många GB ligger det på?
  • 0
Spelet äger! Vissa matcher laggade, men då var det bara till att lämna och söka efter en ny match. Har spelat alla banorna och Iwo Jima är precis som i 1942 min favorit! Att flyga är helt klart svårare än det var på PC versionen, men lägger man ner lite tid på det kan man nog bli bra.
Wooho!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!