Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield 1943


Haha, om inte jag hade hatat fanboys hade jag nominerat snubben till årets troll i gr sommerawards.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
naz96, du är antingen ett djävla troll eller en osnuten skitunge. Du är i vilket fall som helst inte välkommen här.
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
whateva töntar ps3 kommer vinna ni xbox gubbar battlefield 1943 kommer säkert ändå runt klockan 6 på kvällen till xbox så ni hinner inte få killcounts.
  • 0
Citerar naz96:
whateva töntar ps3 kommer vinna ni xbox gubbar battlefield 1943 kommer säkert ändå runt klockan 6 på kvällen till xbox så ni hinner inte få killcounts.
Det kommer 10 på morgonen. Ingen moderator verkar vara online..
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar naz96:
whateva töntar ps3 kommer vinna ni xbox gubbar battlefield 1943 kommer säkert ändå runt klockan 6 på kvällen till xbox så ni hinner inte få killcounts.


Lol, consoletard.
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Haha, om inte jag hade hatat fanboys hade jag nominerat snubben till årets troll i gr sommerawards.

Just nu är det hård konkurrens i den kategorin mellan pajman 1337 och den här snubben. Har redan lagt min röst på Pajen dock.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
mr fizhman har du kommit tillbaka nördis jag trodde du var borta lolz han kan inte sluta nöta gamereactor.
  • 0
DU är MKAYSSON!
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar The_gunners:
DU är MKAYSSON!
och du är mr rövhål.
  • 0
Titta jag avslöjade dig

-----------

Kollade upp tidzonerna. L.A. ligger 9 timmar efter och Hawaii 11 timmar. Alltså mellan 9.00-11.00 bör det släppas. Men det brukas släppas 10.00
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Härligt, jag brukar vakna runt 9-10 tiden så det blir ganska perfekt.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar The_gunners:
Titta jag avslöjade dig

-----------

Kollade upp tidzonerna. L.A. ligger 9 timmar efter och Hawaii 11 timmar. Alltså mellan 9.00-11.00 bör det släppas. Men det brukas släppas 10.00


Kl. 10 försvinner en viss playlist från Halo 3, då blir det att ladda ner.
  • 0
Coral sea utmaningen börjar den 10:e.
Och Ps3 har bätre betalningssätt.
  • 0
Citerar babbba:
Och Ps3 har bätre betalningssätt.


Det ända jag ser som är bättre med ps3ans betalningssätt är att man alltid betalar den exakta summan.. Xbox live poängen stämmer ju aldrig överrens med vad spelet i sig kostar.. Man måste alltid köpa lite för många poäng för att kunna köpa ett spel..
Don't criticize what you don't understand, son. You never walked in that man's shoes.
  • 0
  • Ric
  • Ric
Synd att jag bara har VISA Ung, det kan man tyvärr inte handla med på internet. Bara i affärer och ta ut pengar med. Därför har jag inte möjlighet att köpa något från PS-store. Hoppas bara att de där poängkorten kommer till europa någon gång.
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Citerar hockey_robban_:
Citerar babbba:
Och Ps3 har bätre betalningssätt.


Det ända jag ser som är bättre med ps3ans betalningssätt är att man alltid betalar den exakta summan.. Xbox live poängen stämmer ju aldrig överrens med vad spelet i sig kostar.. Man måste alltid köpa lite för många poäng för att kunna köpa ett spel..


Xbox är pengaslukare.De försöker dra in pengar på alla sätt. Live kostar och som du sa om point. Man måste köpa lite extra.
Sedan så följer det inte med en laddare till handkontrollen.
Jag har xbox 360 men nästa generations konsoller så blir det säkert en playstation 4...
  • 0
Försvinn från detta forum naz.

Du kan verkligen inte stava, och jag kommer att bli förvånad om du har ett G i svenska.


Om du kallar oss "nördar" vad gör du på en spelsida som denna?


Väx upp.


Kan någon kalla hit en moderator, så vi kan slippa naz?
"You did good son, you did good"
  • 0
Citerar babbba:
Citerar hockey_robban_:
Citerar babbba:
Och Ps3 har bätre betalningssätt.


Det ända jag ser som är bättre med ps3ans betalningssätt är att man alltid betalar den exakta summan.. Xbox live poängen stämmer ju aldrig överrens med vad spelet i sig kostar.. Man måste alltid köpa lite för många poäng för att kunna köpa ett spel..


Xbox är pengaslukare.De försöker dra in pengar på alla sätt. Live kostar och som du sa om point. Man måste köpa lite extra.
Sedan så följer det inte med en laddare till handkontrollen.
Jag har xbox 360 men nästa generations konsoller så blir det säkert en playstation 4...


I PS3-paketet med 80 gigs hårddisk som jag köpte följde det å andra sidan varken med komponentsladd, ethernetkabel eller headset
Gör musik.
  • 0
24 timmar kvar tills battlefield 1943 kommer till ps3 längtar mycket till torsdag.
  • 0
Vafan, är Naz96 fortfarande kvar... Det lär ju bli skottpengar på honom i morgon!
Krocketmördaren
  • 0
11:00 gissar jag på att det kommer
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Spelet har inte släppts än.. Får spela lite mer Halo under tiden.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Jag väntar extremt otåligt!
spela är underskattat
  • 0
Citerar stekarn007:
Jag väntar extremt otåligt!


Jag med, finns det ingen exakt tid på när spelet ska släppas?
Once a redneck always a redneck!
  • 0
Vafan, spelet har ju inte kommit ut på marketplace än
Gör musik.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!