Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield 1943


Citerar One More Stalemate:
Hoppas på 64 spelare


Kommer vara 24 spelare...
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Awesome!
Ischlo Pischlo!
  • 0
Banorna är de jag kommer ihåg mest, detta lär bli skoj.
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Ska bli riktigt nice!
  • 0
Citerar The Sheriff:
Kommer vara 24 spelare...

fan, upptäckte det nyss man tycker ju att iaf PC borde klara 64 spelare. Sen finns det ju 360-spel som klarar 50. Nåja..

Citerar The Sheriff:
Banorna är de jag kommer ihåg mest, detta lär bli skoj.

ja det är ju inte första gången Dice återanvänder wake island
  • 0
Ser så underbart roligt ut. Hoppas det flippar och inte floppar. Typ.
  • 0
Kommer man kunna styra dom stora skeppen?
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Såg jäkligt kul ut ^^.
This is Weazel News
  • 0
ska skaffa
Evil Is Back
  • 0
Från Kotaku:

Unlike previous Battlefield games, Pacific only has three unit classes: Infantry, Riflemen, and Scout. Gone are the Medics and Heavy weapons classes. Van dyke explained they wanted every class to be able to fight in every situation. Every class has weapons to fight against the biggest tanks and armor. Also, players have auto-health and unlimited ammo.

WTF!? Do not want!
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Citerar The Sheriff:
Unlike previous Battlefield games, Pacific only has three unit classes: Infantry, Riflemen, and Scout. Gone are the Medics and Heavy weapons classes. Van dyke explained they wanted every class to be able to fight in every situation. Every class has weapons to fight against the biggest tanks and armor. Also, players have auto-health and unlimited ammo.


Vafan, saemst.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Citerar The Sheriff:
Citerar One More Stalemate:
Hoppas på 64 spelare


Kommer vara 24 spelare...

Det konstiga är att i texten som gr skrev förut så stod det 24 spelare men i info rutan till höger om den så stod det 1-32 players..
Men det skulle suttit fint med 64 spelare faktiskt.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Det konstiga är att i texten som gr skrev förut så stod det 24 spelare men i info rutan till höger om den så stod det 1-32 players..


Tja, 24 spelare enligt EA i alla fall...

Kommer kosta runt 15-20$ är det sagt nu också. Synd på mainstream-anpassningen dock, detta som verkade så lovande.
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Citerar The Sheriff:
Citerar Mr Fizhman:
Det konstiga är att i texten som gr skrev förut så stod det 24 spelare men i info rutan till höger om den så stod det 1-32 players..


Tja, 24 spelare enligt EA i alla fall...

Kommer kosta runt 15-20$ är det sagt nu också. Synd på mainstream-anpassningen dock, detta som verkade så lovande.

Mainstream? tyckte det stod att dom gjorde tvärtom.. aja får väll läsa artikeln igen då.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar The Sheriff:
unlimited ammo.


Vad fan.. blev nyss inte alls lika sugen på spelet.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Citerar The Sheriff:
Also, players have auto-health and unlimited ammo.

men vad i helvete...

if it aint broken, dont fix it!

snacka om att Dice kör hårt på det här me simpla spel... suck, hade det bara varit PC så Nu verkar dom ju vilja göra ännu mer arkad av ett redan arkadigt spel

*skiter i det här och väntar på bf3*
  • 0
Ack vad irriterande med unlimited ammo, hatar arkad-shooters.
Kommersiell reklam undanbedes.
  • 0
Kommer äga! Syns på XBL!
Hey! Mr. Tambourine Man, play a song for me
  • 0
Är det bara mp och hur många banor kommer det vara?
  • 0
Citerar The Frostexx:
Citerar The Sheriff:
unlimited ammo.


Vad fan.. blev nyss inte alls lika sugen på spelet.


Samma här, inte för att jag var särskilt sugen på spelet från första början, men det där gjorde det ju bara värre.

Tillagt 2009-02-07 16:22:
Det kommer alltså vara som ett arcade spel? Man laddar ner som arcades, har lika mycket achivements att plocka och sånt?... Låter... ähh, de får blir osagt.
"Be larger than life, twice as nice as your idol, pump you with pride, then guide you straight to hell like the bible" - Big Pun
  • 0
via mobil

via mobil

Jag tycker det verkar fett Najs. Kommer lugnt att inhandla MS points när detta släpps.
  • 0
Citerar Swe 08:
r det bara mp och hur många banor kommer det vara?

ja och 3
  • 0
Citerar One More Stalemate:
Citerar Swe 08:
r det bara mp och hur många banor kommer det vara?

ja och 3


Jag kan tänka mig att Battlefield 1943 blir bland det mest sålda Arcade-spelet, så det lär komma fler banor.

Efter att jag såg gameplay-videorna märkte jag att Battlefield 1943 påminde mycket om Bad Company, samma sikte etc.

Edit: Fan vad alla lipade över att det var health regeneration och unlimited ammo.

Citerar The Sheriff:
Kommer kosta runt 15-20$ är det sagt nu också. Synd på mainstream-anpassningen dock, detta som verkade så lovande.


Jag såg en ganska ny intervju, då sa man att priset inte var bestämt än.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!