Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield: Bad Company 2


Citerar FlesHunter:
EA har haft problem med sina servrar.


Say whaaaaat?! Surprise...
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
böhööö... första krånglet för mig var nu i helgen. ;)
PS5: sssHUNT3Rsss
  • 0
Citerar torbli79:
Citerar FlesHunter:
EA har haft problem med sina servrar.


Say whaaaaat?! Surprise...


When I get sad, I stop being sad and be awesome instead - Barney Stinson
  • 0
Skulle testa Bad Company 2 idag men så står det bara att det inte finns några matcher what so ever. Segt med tanke på att jag hade tänkt att värma upp inför BF3 men det är väl Ea:s servrar som krånglar igen.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Citerar whitemaster14:
Skulle testa Bad Company 2 idag men så står det bara att det inte finns några matcher what so ever. Segt med tanke på att jag hade tänkt att värma upp inför BF3 men det är väl Ea:s servrar som krånglar igen.


Spelade i helgen själv, fanns matcher då i alla fall (X360).
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Citerar whitemaster14 kulle testa Bad Company 2 idag men så står det bara att det inte finns några matcher what so ever. Segt med tanke på att jag hade tänkt att värma upp inför BF3 men det är väl Ea:s servrar som krånglar igen.

Spelade i helgen själv, fanns matcher då i alla fall (X360).


Jag sökte för en 15 minuter sedan. Jag har även multiplayer update 3, det har väl inte kommit någon ny? Spelar också på Xbox 360.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Citerar whitemaster14:
Jag sökte för en 15 minuter sedan. Jag har även multiplayer update 3, det har väl inte kommit någon ny? Spelar också på Xbox 360.


Var länge sedan jag uppdaterade iaf.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Samma här nämligen, det var ju den updaten som gjorde att man slapp ladda ner Vietnam när man köpte det. Får försöka senare ikväll igen. Är så sjukt sugen bara
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Citerar whitemaster14:
Samma här nämligen, det var ju den updaten som gjorde att man slapp ladda ner Vietnam när man köpte det. Får försöka senare ikväll igen. Är så sjukt sugen bara


Köpte faktiskt aldrig Vietnamn...
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Inte jag heller. Men ska lira shotgun ikväll med slugs<3 Underbart att shotguns har range i något spel nu förtiden och inte bara ämnade för CQB.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Varför i helvete fungerar det fortfarande inte (X360)?!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Varför i helvete fungerar det fortfarande inte (X360)?!


Jag kan inte connecta till EA's servrar heller, på Xbox. Riktigt segt när man vill tagga inför BF3 på torsdag, så "får" man inte spela BC2 pga. EA's servrar. -.-' Jag hoppas verkligen att EA har förbättrat sina servrar till BF3 så att man slipper alla problem med servrarna som finns i BC2.
  • 0
Spelade tidigare idag på PS3. Och då sökte jag ändå bara på Conquest på Africa Harbor. Men för det mesta så är inte servrarna inte fulla längre, något som är tråkigt då det ofta resulterar i ojämna lag, både till antal och sett till level. Antingen så krossar man eller så blir man helt överkörd.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Har inte fungerat på flera dagar nu (X360), har det sagts något av någon eller ignoreras det här totalt? Börjar bli väldigt frustrerande, man kan ju inte värma upp med Reach till BF3 liksom!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Har funkat bra för mig, får alltid starta upp spelet för att sen starta om det, då funkar det
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Citerar whitemaster14:
Har funkat bra för mig, får alltid starta upp spelet för att sen starta om det, då funkar det


Får testa det nästa gång.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Lyckas fan inte hitta matcher med fler än fyra personer (PS3).
VARFÖR?!
oelsnert
  • 0
Citerar oelsnert:
Lyckas fan inte hitta matcher med fler än fyra personer (PS3).
VARFÖR?!


För att folk slutat spela det antagligen. Nästan aldrig fulla servrar längre. Så lite som 4 har jag dock inte varit med om.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Yey, fungerade nu på X360, lirade förmodligen just min sista BC2-match på väldigt, väldigt länge. Nu blir det BF3 för hela slanten!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar ChrizZz:
Africa Harbor


Inte för att vara petig... Men att du aldrig lär dig. xD
Tonårsmutantninjasköldpaddor!
  • 0
Tack för allt BC2. We had many (many) good times.
Jag kommer sakna dig och alla dina buggar och värdelösa meny och serversystem trots allt. Särskilt kniven. Denna underbara, konstant buggande kniv...
  • 0
Äntligen dör skitspelet ut.
  • 0
Citerar SOAP97:
Inte för att vara petig... Men att du aldrig lär dig. xD


18 månaders konstant spelande... Och först nu ser jag det!

Citerar Simmoo:
Äntligen dör skitspelet ut.


Pfft. BC2 rockar benhårt.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Citerar Simmoo:
Äntligen dör skitspelet ut.


Skitspel? Nja... Men kniven kommer jag inte sakna!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Sedan i Söndags finns det gott om folk igen (ps3).
Inte lång tid kvar nu...
oelsnert
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!