Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield: Bad Company 2


Någon här som inte kan connecta till EA servrarna nu eller se senaste timmen eller så ???
Cool bananas
  • 0
Det känns ju nästan som att jag är den enda som älskade kampanjen..
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead - Barney Stinson
  • 0
Citerar eMiN10:
Det känns ju nästan som att jag är den enda som älskade kampanjen..


Jag gillar den

Det finns bättre dock
When life gives you lemons, make lemonade!
  • 0
Citerar jacob1996:
Jag gillar den

Det finns bättre dock


Vilka? Vill testa
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead - Barney Stinson
  • 0
Citerar eMiN10:
Vilka? Vill testa


Den i första Bad Company var 1000 ggr bättre.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Citerar ChrizZz:
Den i första Bad Company var 1000 ggr bättre.


Bad Company 1 var riktigt bra men ändå så gillar jag tvåan mer på något sätt, det kan vara miljöbyten som gör att det blir mer variation. Även om ettan hade en roligare story med guldtackorna och mer humor. Det är väl lite ifrån person till person antar jag
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead - Barney Stinson
  • 0
Någon som vill äga lite online? ;D


Adda Schtoffe på PSN
  • 0
Är det nån av er som kommer fortsätta lira det här spelet efter Battlefield 3 har släppts, om 67 dagar?
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar Teddycore:
Är det nån av er som kommer fortsätta lira det här spelet efter Battlefield 3 har släppts, om 67 dagar?


Garanterat inte alls. Innan BC2 kom spelade jag BF 1943 som en tok, men slutade tvärt så fort BC2 kom ut. Även Halo 3 lades då på hyllan. Med andra ord: det enda som kommer spelas i MP-väg kommer vara BF3. Fram tills BF4, eller dylikt.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar Teddycore:
Är det nån av er som kommer fortsätta lira det här spelet efter Battlefield 3 har släppts, om 67 dagar?


Jag spelar fortfarande Battlefield: Bad Company (ettan) då och då, så jag kommer garanterat att fortsätta spela BC2 även när Battlefield 3 har släppts.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Jag tänkte vända min värld upp o ner, gå från xbox till ps3 när BF3 kommer
Jag har den äldsta xbox 360 utan hdmi och sånt, så nu känns de som de kan vara dax för lite bättre grejer. Får se hur de kommer kännas... ge sig ut på främmande mark...
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar Teddycore:
Jag tänkte vända min värld upp o ner, gå från xbox till ps3 när BF3 kommer
Jag har den äldsta xbox 360 utan hdmi och sånt, så nu känns de som de kan vara dax för lite bättre grejer. Får se hur de kommer kännas... ge sig ut på främmande mark...


Xbox 360 Slim?
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead - Barney Stinson
  • 0
Finns det några som kan hjälpa mig med alla hardcore onslaught achievments?
GT:puremetal95
  • 0
De finns väl ingen som kan tycka att ps3-kontrollen är bättre än xbox-kontrollen i nåt läge, speciellt inte i FPS-spel?!

Jag har ju precis bytt o känner mig heelt vilse... känns som ps3-kontrollen är gjord för 10åringar...
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar Teddycore:
Är det nån av er som kommer fortsätta lira det här spelet efter Battlefield 3 har släppts, om 67 dagar?


Jag kommer nog inte köpa BF3 på ett tag. har så många fps spel nu lol

Kommer köra BFBC2 ett tag till
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Citerar Teddycore:
Är det nån av er som kommer fortsätta lira det här spelet efter Battlefield 3 har släppts, om 67 dagar?


Självklart. Med tanke på hur kul man haft och hur mycket tid man lagt ner online (gör det fortfarande) och jagat achievements så kommer man gå tillbaka förr eller senare
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead - Barney Stinson
  • 0
Herregud vad kul det är med hardcore mode, brukar inte köra det så ofta men nu inser jag hur mycket bättre det är än vanliga, beror nog mest på att man slipper den jobbiga spottingen.
  • 0
det var länge sen jag var så hypad inför ett spel som battlefield 3. det har även gjort att mitt sug att spela detta under tiden man får vänta ökat

är det många som kör vietnam expansionen eller kör alla vanliga?
  • 0
Själv kör jag både och, bara att jag nu oftare lirar hardcore läget då jag blev irriterad över 3D-spotting.
  • 0
Citerar jpkillah:
Herregud vad kul det är med hardcore mode, brukar inte köra det så ofta men nu inser jag hur mycket bättre det är än vanliga, beror nog mest på att man slipper den jobbiga spottingen.


Instämmer till fullo!
Gör musik.
  • 0
''We Impose Order On The Chaos Of Organic Evolution. You Exist Because We Allow It. And You Will End Because We Demand It.'' - Sovereign, Virmire, Mass effect
  • 0
Är det någon som kör mycket med AT-minor i BC2? Skulle verkligen uppskatta lite tips då jag behöver ungefär 90 mer kills med just AT-minorna för att få medlaljen.
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
Citerar zodihax:
Är det någon som kör mycket med AT-minor i BC2? Skulle verkligen uppskatta lite tips då jag behöver ungefär 90 mer kills med just AT-minorna för att få medlaljen.


Kör med dem ibland, inte så ofta. Jag brukar mest bara slänga dem vi väl-använda vägar och lägga de vid sidan av ibland. Lycka till!
''We Impose Order On The Chaos Of Organic Evolution. You Exist Because We Allow It. And You Will End Because We Demand It.'' - Sovereign, Virmire, Mass effect
  • 0
Citerar zodihax:
Är det någon som kör mycket med AT-minor i BC2? Skulle verkligen uppskatta lite tips då jag behöver ungefär 90 mer kills med just AT-minorna för att få medlaljen.


Välj dina banor och spelsätt noga. CQ på Panama Canal eller Harvest Day är det ultimata, tog mig inte lång tid.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Citerar zodihax:
Är det någon som kör mycket med AT-minor i BC2? Skulle verkligen uppskatta lite tips då jag behöver ungefär 90 mer kills med just AT-minorna för att få medlaljen.


Välj dina banor och spelsätt noga. CQ på Panama Canal eller Harvest Day är det ultimata, tog mig inte lång tid.



Pananma Canal!
''We Impose Order On The Chaos Of Organic Evolution. You Exist Because We Allow It. And You Will End Because We Demand It.'' - Sovereign, Virmire, Mass effect
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!