Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield: Bad Company 2


Herregud, Spas-12 är otroligt starkt!
  • 0
Citerar Zem1an:
18 år är gränsen men det är ju 50/50 över och under den åldern tror jag...


Gränsen är 16. Alla verkar tro att det är 18 av någon anledning.

Citerar Spel token:
Herregud, Spas-12 är otroligt starkt!


Jag tror alla pumpshotguns har exakt samma stats. Därför kör man med Neostead 2000. För att den är coolast, såklart.
  • 0
Neostead är ju så extremt ful!
"I may be French, but I'm playing for Arsenal." - Thierry Henry
  • 0
Citerar Zem1an:
Det är ju bra att de är petiga...Det är iofs enkelt för en 12 årig skitunge att skapa en ny mail och nytt live konto och skriva i en äldre ålder bara att det kostar att fylla på ny live tid. Men om han använder sin egna email med rätt ålder ska han fan inte kunna spela spel han inte är gammal nog för. Vi vet ju alla hur CoD serien är att spela. 18 år är gränsen men det är ju 50/50 över och under den åldern tror jag... Alltid är det en massa småglin som ska kaxa och tro de är något bara för att det är över internet.

Inget illa mot dig nu Sonicman, bara det att de borde vara petigare med åldersgränsen, i vissa fall är den fan berättigad. Men i regel är ju de yngre spelarna bara irreterande för de som har åldern inne, inte alltid förstås.


Aj fan, jag har alltid varit så jävla kass på att argumentera. Såklart att man ska se till att rätt åldersgräns blir lämpad för rätt ålder. Men jag blir lite smått irriterad över att inte kunna lira Bad company 2 online vilket jag mest sett framemot med spelet. Jag är ju en gamer som i flera år lirat spel från 18, trots att jag inte är så gammal.
''The reality is no match for the Legend.'' - Solid Snake
  • 0
Citerar JProductions:
Neostead är ju så extremt ful!


Den ser megahäftig ut! Punkt!
  • 0
Tjena!

Lirade tidigare bfbc2 på ps3 på min 42 tum hd ready 5 år gamla LCD tv.
Köpte i veckan en ny Samsung 46 LED full hd och märker en del skillnader när jag lirar spelet. Först och främst är bilden större vilket är ovant. Sen så hoppar bilden och om du rör siktet snabbt så laggar det, den här tvn är grym men kan inte spela bfbc2 såhär. Känns nästan som att bilden har zoomats in. Antar att det har med inställningar att göra, känns som jag provat allt, nån som kan detta och kan hjälpa till, PLEASE!

tackar på förhand,

db
  • 0
Citerar dbbrante:
Tjena!

Lirade tidigare bfbc2 på ps3 på min 42 tum hd ready 5 år gamla LCD tv.
Köpte i veckan en ny Samsung 46 LED full hd och märker en del skillnader när jag lirar spelet. Först och främst är bilden större vilket är ovant. Sen så hoppar bilden och om du rör siktet snabbt så laggar det, den här tvn är grym men kan inte spela bfbc2 såhär. Känns nästan som att bilden har zoomats in. Antar att det har med inställningar att göra, känns som jag provat allt, nån som kan detta och kan hjälpa till, PLEASE!

tackar på förhand,


db


Kör du med rätt upplösning? Jag antar att det är 1080p på den nya och du kanske har PS3 inställt på 720p?
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Citerar dbbrante:Tjena!

Lirade tidigare bfbc2 på ps3 på min 42 tum hd ready 5 år gamla LCD tv.
Köpte i veckan en ny Samsung 46 LED full hd och märker en del skillnader när jag lirar spelet. Först och främst är bilden större vilket är ovant. Sen så hoppar bilden och om du rör siktet snabbt så laggar det, den här tvn är grym men kan inte spela bfbc2 såhär. Känns nästan som att bilden har zoomats in. Antar att det har med inställningar att göra, känns som jag provat allt, nån som kan detta och kan hjälpa till, PLEASE!

tackar på förhand,


db

Kör du med rätt upplösning? Jag antar att det är 1080p på den nya och du kanske har PS3 inställt på 720p?


Har provat att både köra med 1080 och 720, problemet kvarstår ändå
Dock är väl spelet gjort för bara 720p
  • 0
Citerar Spel token:
Herregud, Spas-12 är otroligt starkt!
Den e grym när man har sabotshot på hade skit kul med den härom veckan.
Cool bananas
  • 0
  • oejl
  • oejl
Mitt absoluta favorit vapen är nog XM8 P.
Jollz
  • 0
Citerar JProductions:
Neostead är ju så extremt ful!


Vakna, du drömmer!
Every trophy counts...
  • 0
Någon här som vill lira i squad, adda mej pjazz762, letar squad members till xbox!
Cool bananas
  • 0
  • Missing Avatar
  • Zudd
Spelar ingen PC damnit
Zudd, Zukk, Zudd
  • 0
Citerar Zudd:
Spelar ingen PC damnit

Klart man lirar på PC. Är omöjligt för mig att spela FPS på konsol.
I lol'd
  • 0
@smartjag33
Jag menade att det är 18 årsgräns på CoD spelen. Att det är 50/50 folk under och över 18 som spelar trotts detta. Och att många av de som är under 18 förstör spelen... Att BC2 har 16 vet jag förstås . Kanske formulerade mig lite konstigt i mitt inlägg.
  • 0
Citerar Zudd:
Spelar ingen PC damnit


Klart man kör på PC.

Citerar dbbrante:
Tjena!

Lirade tidigare bfbc2 på ps3 på min 42 tum hd ready 5 år gamla LCD tv.
Köpte i veckan en ny Samsung 46 LED full hd och märker en del skillnader när jag lirar spelet. Först och främst är bilden större vilket är ovant. Sen så hoppar bilden och om du rör siktet snabbt så laggar det, den här tvn är grym men kan inte spela bfbc2 såhär. Känns nästan som att bilden har zoomats in. Antar att det har med inställningar att göra, känns som jag provat allt, nån som kan detta och kan hjälpa till, PLEASE!

tackar på förhand,

db


Kolla om du har ett spelläge i inställningarna. Sätt på det. Det stänger av all 120hz och bild"förbättringar".
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Jävla skit, förlorade en jävla massa saker av någon anledning, och kan inte connecta till servrar. Kul.
  • 0
Citerar Zem1an:
@smartjag33

Jag menade att det är 18 årsgräns på CoD spelen. Att det är 50/50 folk under och över 18 som spelar trotts detta. Och att många av de som är under 18 förstör spelen... Att BC2 har 16 vet jag förstås . Kanske formulerade mig lite konstigt i mitt inlägg.


Ah, ok. Mitt fel. Hur som helst borde alla onlinespel ha ett bra "klagosystem". Får en spelare dålig kritik ofta så blir han bannad ett tag. Det skulle nog åtminstonde minska problemet.
  • 0
Citerar Zem1an:
Klart man lirar på PC.

Citerar Sony boj:
Klart man kör på PC.


Nickz plz!
  • 0
Citerar Sudden Death:
Citerar Zem1an:
Klart man lirar på PC.

Citerar Sony boj:
Klart man kör på PC.

Nickz plz!

Är de bara jag som inte gillar att klicka på en mus när jag ska skjuta nån?
Xbox kontroll är ju bäst, med en skön avtryckare.

Klick klick fail
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Adda TinyHead på PC om ni vill lira.
  • 0
Ska jag välja BFBC2 före Mass Effect 2 till PS3???
  • 0
Någon som vill vara min helikopterpilot på 'nam?(360).
"In nature, fathers are known to eat their young. Is it because they're delicious? No it's because they wanna give their female, bear, giraffe, what have you, the honeymoon they never had."
  • 0
Citerar Teddycore:
Är de bara jag som inte gillar att klicka på en mus när jag ska skjuta nån?


Du vet väl att man kan hålla inne muspekaren ifall vapnet är helautomatiskt?
  • 0
Citerar Sudden Death:
Citerar Teddycore:
Är de bara jag som inte gillar att klicka på en mus när jag ska skjuta nån?


Du vet väl att man kan hålla inne muspekaren ifall vapnet är helautomatiskt?

Ja men de är fortfarande ingen känsla i musklickande.
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!