Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield: Bad Company 2


Citerar Zime:
Vart kan man få tag på beta nyckel folks?!


förboka spelet på webhallen o få nyckel i mailen sen bara avboka ^^ så lätt var de
What I have shown you is reality. What you remember... that is the illusion.
  • 0
Citerar SputniQ94:
Men så när man hoppat ut trycker man bara på kryss? Inte håller inne eller så?

Precis, kan behövas två tryck ibland.
hej
  • 0
Citerar Bärsärkagång:
Precis, kan behövas två tryck ibland.

Tackatackar
Världsherravälde
  • 0
Vadå? Kan man hoppa från en byggnad och få ut fallskärm eller vad menar ni?
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
  • Zime
  • Zime
Min nyckel från Webhallen funkar ju inte! Vad är detta? Hänt samma för någon annan?
  • 0
Nej min funkade
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Citerar Zime:
Min nyckel från Webhallen funkar ju inte! Vad är detta? Hänt samma för någon annan?

Jepp, jag fick leta reda på nyckel från annat håll.
hej
  • 0
Jag har en kod över, fileplanet. Den ska funka med US konto. Det gjorde de andra jag fick.
Jag byter gärna den mot något litet om någon vill ( gameshare)
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Ni som har proplem med nyckeln från webhallen så ere bara säga till dem o skicka en ny min första funkade inte så fick en ny och den funkade
What I have shown you is reality. What you remember... that is the illusion.
  • 0
  • Zime
  • Zime
Citerar Spajdah:
Ni som har proplem med nyckeln från webhallen så ere bara säga till dem o skicka en ny min första funkade inte så fick en ny och den funkade


Okej, då får jag ju en imorrn
  • 0
Level 15 nu. Satan i gatan vad roligt det är.
"This is good... Isn't it?"
  • 0
Sitter på en full hd 40tum och förstår inte riktigt vad folk gnäller på anng grafiken, för mig ser det helt ok ut, nästan identiskt med "BF moments 2" videon. Om man nu inte sitter på en sketen tv då kanske det ser ut som skit. Men hoppas ändå dom polerar lite till, vill gärna ha bort lite av ojämnheten i kanterna i slutprodukten. Gillade inte det i ettan, och det känns ju lite ljummet om man måste lida av det i en uppföljare med.

Anng "bollarna" man kan kasta ut som sniper är det rörelsedetektorer med begränsad batteritid. Man slänger ut den så skickar den ut små ringar (kolla din minimap) och om någon fiende går innanför ringarna syns dom på minimap. Är bara aktiva en liten stund, men perfekt om man sitter i en sniperposition och vill se om nån är på väg mot dig. Bara att slänga ut en. Tror man har 3 st med så - nice!
Spela bör man annars dör man - Spread the message
  • 0
Riktigt bra spel!
  • 0
Jag sitter på en fulld hd LG 60" och har kristallklar blid för övrigt i alla andra spel/filmer, men kantutjämningen i detta spel existerar inte.. Finns dock gott om tid för förbättring vilket jag är säker på att dem kommer fixA!

Jag älskar recon unlocken, den där remoten som kan beodra artilleri!
Det är väl dock bara en tidsfråga innan recons börjar använda den mot varandra istället för snipern
  • 0
Citerar Fille18:
ag älskar recon unlocken, den där remoten som kan beodra artilleri!
Det är väl dock bara en tidsfråga innan recons börjar använda den mot varandra istället för snipern


Den behöver lite förbättring... Jag stod vid ett fönster och skulle bomba långt bort! Spelet trodde att jag siktade på glaset och då kan ni nog förstå hur det gick.
  • 0
Mailade webhallen om att min kod inte fungerade så idag fick jag en ny som faktiskt funkar, så säg till om ni vill spela. eller lägg till Count92
Take it or leave it!
  • 0
  • Zime
  • Zime
Min andra fungerade icke heller. Kom igen nu Webhallen!
  • 0
  • Ric
  • Ric
Citerar Zime:
Min andra fungerade icke heller. Kom igen nu Webhallen!


När du nu har fått två koder som inte fungerat borde du få någon slags ersättning. Försök med något som rabatt på spelet, någon billig film/spel på köpet eller liknande. Ibland går affärer med på sånt.
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Citerar Swe 08:
Den behöver lite förbättring... Jag stod vid ett fönster och skulle bomba långt bort! Spelet trodde att jag siktade på glaset och då kan ni nog förstå hur det gick.


Får mig att tänka på den här videon.

Ska förhandsboka BF:BC2 på GameStop imorgon för en krona.
You've been left on your own - Like a Rainbow in the Dark
  • 0
Citerar Luddinator:
Får mig att tänka på den här videon.


x3
  • 0
  • Zime
  • Zime
Citerar Ric:
När du nu har fått två koder som inte fungerat borde du få någon slags ersättning. Försök med något som rabatt på spelet, någon billig film/spel på köpet eller liknande. Ibland går affärer med på sånt.


Synd då att jag är så fräck och bara har bokat för att få kod... Men kommer köpa spelet till 360 sen, garanterat.
  • 0
Fan va ni scamar webbhallen! Fast hade jag inte suttit på en kod idag hade möjligtvis min desperation drivit mig i samma ondskefulla banor.
  • 0
  • Ric
  • Ric
Citerar Zime:
Citerar Ric:
När du nu har fått två koder som inte fungerat borde du få någon slags ersättning. Försök med något som rabatt på spelet, någon billig film/spel på köpet eller liknande. Ibland går affärer med på sånt.


Synd då att jag är så fräck och bara har bokat för att få kod... Men kommer köpa spelet till 360 sen, garanterat.


Det behöver ju inte dem veta.
PSN: Trafikstolpe.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!