Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield: Bad Company 2


  • Missing Avatar
  • Mech
jag får det nu igen =(
  • 0
Citerar oelsnert:
Är det nån mer än jag som får "failed to connect to EA online"?

läs lite längre upp
De flesta har det på ps3, pc o live.

Tillagt 2010-03-06 00:41:
Citerar Mech:
jag får det nu igen =(

Citerar TBthegr81:
Fortsätt bara prova, funkar tillslut
jag är tillbaka! :D
  • 0
Citerar Icyyy:
Okej, så under betan var det ett monsterproblem tydligen communities över, men nu är det som bortblåst?

if u cant beat the tank just go die. (bokstavligt talar, du kommer dö om du inte tar ner den )
jag är tillbaka! :D
  • 0
Citerar Icyyy:
Okej, så under betan var det ett monsterproblem tydligen communities över, men nu är det som bortblåst?


De har gjort att det tar längre tid att laga den nu, samt att man måste låta den "vila" en stund när man skruvat åt bultarna lite för länge eller vad man nu kan tänkas göra. Går det inte att ta tanken med RPG så får man väl flanka dem och döda enginers innan man ger sig på tanken. Med lite samarbete så tar man ju en sån tank ganska lätt.

Jag och en satt och körde Rush och låg under ganska mycket. Då bestämde vi oss för att skicka iväg en UAV med C4 för att spränga den sista lådan vi skulle spränga i en bas. När vi hade skickat iväg UAV:n för andra gången så sköt de sönder den, då tog vi den stora helikoptern istället! Vi hade endast 1 ticket kvar innan vi skulle förlorat när helikoptern lyfte och vi lyckas få dit helikoptern och spränga skiten så de förlorade basen. Fy fan vilken episk känsla man fick då. ^^

Vilken rank är ni nu då? Själv är man på rank 19.
We own your fucking dreams!
  • 0
Icyyy, vi dog ett bara gånger, när motståndarlaget tog sig samman och spammade rpg's mot oss. Vi campade aldrig heller, utan stannade några minuter vid varje bas. Jag tror att vi hade blivit relativt ägda oftare om fienden samarbetade bättre, och eftersom teamwork är den viktigaste delen i detta spelet var det dem som var spelförstörarna när de inte gjorde just det.
If "con" is the opposite of "pro"... what is the opposite of "congress"?
  • 0
Är det någon som kör på 360 och är under sexton år?
  • 0
Citerar metroid_prime:
Är det någon som kör på 360 och är under sexton år?




Japp
Duu skaa int ut mä BåtN!
  • 0
Citerar heheyeah:
Japp


Så det går att köra för dig? Jag har inte kunnat spela betan på BC2 eller kunnat ladda ner DLC till ME2!
  • 0
Citerar Icyyy:
Jag har märkt en sak, man levlar mycket fortare om man spelar med en kompis i squadet. Allt samarbete gör att det går bättre, mycket bättre för min del. Säkert det som är meningen också.


Absolut. Tycker de är rätt bra på att "belöna" de som samarbetar och inte enbart genom att det lönar sig för att vinna matcherna utan även när det gäller hur många points man får genom att hjälpa varandra. Typ som när man ger ammo till någons i ens squad och får mer points än om man inte hade varit i samma squad.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Citerar Icyyy:
Jag har märkt en sak, man levlar mycket fortare om man spelar med en kompis i squadet. Allt samarbete gör att det går bättre, mycket bättre för min del. Säkert det som är meningen också.


Det är ju fantastiskt nice. Jag kastade ut ett medkit till mina squadkompisar och fick 300 poäng för det. Det är hur grymt som helst, även när man sitter i samma fordon som en i ens squad och får poäng för hans kills.
[about Sweden] Any country with that low an age of consent but that high a rate of suicide isn't thinking straight. // Dr. House
  • 0
Citerar Kladde:
Vilken är max lvln man kan nå ?

50.
  • 0
  • I
  • I
Citerar Durden:
Citerar Kladde:
Vilken är max lvln man kan nå ?

50.


Det lär ta ett tag, men låser man ens upp något efter ca lvl 25?
Ad finem ambulo.
  • 0
Nån som känner för att spela på pc? Adda matey
  • 0
Jag vill gärna lira med någon på 360, adda min GT UptownErik.
In another world, in another life.
  • 0
Citerar metroid_prime:
Så det går att köra för dig? Jag har inte kunnat spela betan på BC2 eller kunnat ladda ner DLC till ME2!




Japp, allt funkar till 100%

Tillagt 2010-03-06 14:08:
Det går ju inte att träffa någon med Sniper..
Duu skaa int ut mä BåtN!
  • 0
Jag spelar också på PC.

Adda Zidious G gott folk!

mattisen: Jag addar dig sen. Ska käka en pizza nu.
  • 0
Citerar heheyeah:
Det går ju inte att träffa någon med Sniper..


Tänk på Bullet Drope och Travel Time.
  • 0
Så himla bra multiplayer!

Lirade lite idag körde med assault och fick 60 kills och 33 death.
LOL på er !!
  • 0
Citerar Swe 08:
Citerar heheyeah: Det går ju inte att träffa någon med Sniper..



Tänk på Bullet Drope och Travel Time.


Precis. Jag tycker det är bra att dom gjort så. Det drar ner antalet campare drastiskt.
  • 0
Citerar I:
Det lär ta ett tag, men låser man ens upp något efter ca lvl 25?

G3 vid 26, sen är det väl inget mer.
  • 0
Citerar Ciriux:
Det drar ner antalet campare drastiskt.


Nja, däremot minskar det antalet kompetenta campers (om något sådant ens finns).
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!