Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield: Bad Company 2


Citerar jonix93:
Då undrar jag det stod ju på gamestop om du förhandsbokar spelet får du limited edition? Tyckte det var lite konstigt att han sa att dom första som kommer får limited edition. Trodde alla skulle får limited edition som förbokar.


Dem har väl inte oändligt med Limited Edition kanske?
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Recensionen ligger uppe på GR nu
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
DICE hade ju själv sagt att SP-delen endast var som en liten "tutorial" för MP'n.

Så jag tyckte att recensionen var som jag hade förväntat mig.
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Citerar Game Fr33ak:
Om man kan spela demot kan man då spela själva spelet? Är lite oroad över EA's åldersgräns.


^vore ju kul och få svar
[about Sweden] Any country with that low an age of consent but that high a rate of suicide isn't thinking straight. // Dr. House
  • 0
Spelet skickades idag! CDON.se <3
I Like!!1
  • 0
Citerar Game Fr33ak:
Citerar Game Fr33ak:
Om man kan spela demot kan man då spela själva spelet? Är lite oroad över EA's åldersgräns.


^vore ju kul och få svar


Om du kan spela demot så kan du spela det färdiga spelet. Det finns dem som inte ens har kunnat spela demot, så för dem är det nog kört.
  • 0
En polare hade beställt download versionen av spelet så han har gått omkring och skrytit hela dagen över att han skulle hem och spela. Nu sitter han och gråter för att hans grafikdrivare inte fungerar och Nvidias sida ligger nere. TJI FICK HAN!
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
  • I
  • I
Citerar Mr Fizhman:
En polare hade beställt download versionen av spelet så han har gått omkring och skrytit hela dagen över att han skulle hem och spela. Nu sitter han och gråter för att hans grafikdrivare inte fungerar och Nvidias sida ligger nere. TJI FICK HAN!


Tough luck.
Ad finem ambulo.
  • 0
Två dagar kvar nice!

Dock så är det väldigt få spelsidor som laggt upp recensioner, Gamepro, IGN och Gamereactor är dem enda vad jag vet.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Jag som slutar 3 på torsdag... Får hoppas att jag får Limited Edition iallafall.
If "con" is the opposite of "pro"... what is the opposite of "congress"?
  • 0
Någon som har kört demot/betan som kan berätta för mig hur helikopterstyrningen är...?

Är det samma kassa styrning som på första BC eller mera som BF2 ?
We all make choices, but in the end our choices make us. - Andrew Ryan
  • 0
Citerar gamefreaker:
Dock så är det väldigt få spelsidor som laggt upp recensioner, Gamepro, IGN och Gamereactor är dem enda vad jag vet.

;(
  • 0
Citerar Daweed:
Jag som slutar 3 på torsdag... Får hoppas att jag får Limited Edition iallafall.


Jag slutar 5, sen har jag en timmes buss hem, så jag är väl på Gamestop drygt 6. Hoppas fan inte att limited är slut då. D:
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Citerar danne1337:
Någon som har kört demot/betan som kan berätta för mig hur helikopterstyrningen är...?

Är det samma kassa styrning som på första BC eller mera som BF2 ?



Jag har ju inte spelat BF2 så jag vet inte om det är samma styrning i det och BC2 men den är i alla fall bättre än i första BC.

(Det vet jag för att jag inte krashar helikoptern så fort jag sätter mig i den i BC2)
  • 0
Citerar smartjag33:
Jag har ju inte spelat BF2 så jag vet inte om det är samma styrning i det och BC2 men den är i alla fall bättre än i första BC.

(Det vet jag för att jag inte krashar helikoptern så fort jag sätter mig i den i BC2)


Där känner jag igen mig. Jag vet dock inte hur helikopterstyrningen var i BC, men jag är ganska okej på att flyga i Battlefield 2, så jag har förhoppningar.
"If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
  • 0
Citerar Sarge:
Där känner jag igen mig. Jag vet dock inte hur helikopterstyrningen var i BC, men jag är ganska okej på att flyga i Battlefield 2, så jag har förhoppningar


Det är betydligt lättare att styra Helikoptern i BC2.
  • 0
Jag har nu skapat en bc2 grup. Joina gärna

http://www.gamereactor.se/grupper/135/
[RKR] Dante 7979. You have two main groups of trolls: mountain trolls and woodland trolls.The rest are internet trolls.
  • 0
Citerar Swe 08:
Citerar Sarge är känner jag igen mig. Jag vet dock inte hur helikopterstyrningen var i BC, men jag är ganska okej på att flyga i Battlefield 2, så jag har förhoppningar

Det är betydligt lättare att styra Helikoptern i BC2.


Så det verkar lovande. Jag lär nog inte ägna så mycket tid åt flygande, då jag räknar med att mest hålla mig till infanteri eller pansarfordon, men en flygtur är inte heller någon omöjlighet.
"If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
  • 0
Kommer man ha möjlighet att starta upp privata "rum", så man exempelvis kan ha lite tid till att träna upp sig med helikoptern så man slipper Bambi-stämpeln?
  • 0
Citerar Durden:
Kommer man ha möjlighet att starta upp privata "rum", så man exempelvis kan ha lite tid till att träna upp sig med helikoptern så man slipper Bambi-stämpeln?


Nej. Men om du har riktigt tur så kanske det blir som i demot att servern man är på töms på spelare och inga nya kommer in. Det hände mig 3 gånger och då flög jag omkring helt ensam på banan och lekte med helikoptern.
We own your fucking dreams!
  • 0
Jag hörde att det gick att köra Privata matcher. Ska leta upp videon.
https://twitter.com/#!/Alolo91 - http://www.youtube.com/Alolo1991
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!