Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Red Dead Redemption


Citerar Musslan:
Och att döda en björn med ett skott? Buffalo rifle för den kanske.


Pump shotgun i nyllet.
A million light reflections pass over me
  • 0
Citerar Kazeus:
Pump shotgun i nyllet.




Använde en Repeater.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Citerar Musslan:
Någon som har en oslagbar teknik för att kniva dom jävla pumorna?


Fungerar kastkniv?
  • 0
Citerar Costae Cavea:
Fungerar kastkniv?



Måste vara Combat Knife, iallafall om man vill klara challengen, men annars kan man ju göra vad man vill. Man ska egentligen bara spamma attack-knappen när dem kommer, har man väl tagit den första blir den andra en lätt match.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Jag får seriöst inte död på dom. Första gången jag försökte så tog jag en med två snabba hugg, tänkte att detta verkade skitlätt och siktade in mig på den andra som gjorde någon super-combo-fly-kick-hit och dödade mig. Sen dess är dom odödliga tydligen. Får in ett hugg men då löper den bara iväg in i buskagen för att tydligen bli ett med naturen.

Kan man rulla? Läste nånstans att man skulle kunna rulla undan och ta dom när dom vänder sig om, som dom av nån anledning gör långsamt.
  • 0
Citerar Musslan:
Kan man rulla? Läste nånstans att man skulle kunna rulla undan och ta dom när dom vänder sig om, som dom av nån anledning gör långsamt.


Du siktar in mot fienden som vanligt och sedan så trycker du på X (X360) och drar spaken åt det hållet du vill rulla. Problem solved.
  • 0
Citerar Musslan:
Jag får seriöst inte död på dom. Första gången jag försökte så tog jag en med två snabba hugg, tänkte att detta verkade skitlätt och siktade in mig på den andra som gjorde någon super-combo-fly-kick-hit och dödade mig. Sen dess är dom odödliga tydligen. Får in ett hugg men då löper den bara iväg in i buskagen för att tydligen bli ett med naturen.

Kan man rulla? Läste nånstans att man skulle kunna rulla undan och ta dom när dom vänder sig om, som dom av nån anledning gör långsamt.


låt den slå första slaget sen springer du efter den som en tjyvskytt funkar finfint
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Klarade det tillslut. Ett knivhugg, vissla på hästen, fånga med lassot, nådastöt! Samma procedur med fluffbjörnen, som dock skadesköts lite innan. Safety first.
  • 0
Jag har fan inte ens klarat av att döda björnar med tre skott ännu.
  • 0
Hur fan finner man det heliga områdena som befolkas av björnar?
''The reality is no match for the Legend.'' - Solid Snake
  • 0
Citerar Sonicman:
Hur fan finner man det heliga områdena som befolkas av björnar?




Falls, något heter det. Ovanför Blackwater, åt nordväst.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Brukar ni göra online Challenges??

Och har nån NÅGON info / Realese date på Undead Nightmare Pack
Det är lätt att bli en skitstövel.
  • 0
Citerar Gamesrule:
Falls, något heter det. Ovanför Blackwater, åt nordväst.


Tall Trees
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Citerar Kundvagnen:
Citerar Gamesrule:
Falls, något heter det. Ovanför Blackwater, åt nordväst.


Tall Trees


Okej, tackar för informationen.
''The reality is no match for the Legend.'' - Solid Snake
  • 0
en lite noobig fråga bara, köpte hungarian half-bred och innan dess hade jag the american standardbred.

Men när jag visslar kommer the american standardbred och inte hungarian half-bred, hur bytar jag häst?
  • 0
Citerar nermin7:
en lite noobig fråga bara, köpte hungarian half-bred och innan dess hade jag the american standardbred.

Men när jag visslar kommer the american standardbred och inte hungarian half-bred, hur bytar jag häst?


Måste man inte hitcha den först?
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
Citerar oskwish:
Måste man inte hitcha den först?

Jo, det tror jag man måste. Spelar dock inte så stor roll, då du kan köpa deed till den när man väl sadlat den(den kostar 1500 dollar, halva priset om man har hög honor)
Stoffman94
  • 0
Björnarna spawnar ju helt slumpvis när man är i skogen ju. Först när kommer till Tall Trees finns det inte en satans björn i sikte och efter ett tag så helt plötsligt bara WHAM! Tre feta nallar springer fram bakom en buske och skrämmer vettet ur en. Tur att man har Dead Eye och Winchester Repeater, annars hade man inte levt en minut.
Gröt? Är du helt knäpp eller?
  • 0
Finns det någon ny info om Undead Nightmare pack?? och när har den release?
Det är lätt att bli en skitstövel.
  • 0
Jag förstår inte riktigt hur jag ska hitta "The Strange Man" från sid questet "I know you". Är klar med del 1 och ska ha klarat så mycket i main storyn att jag kan ta del 2. Problemet är dock att han inte finns i Casa Madrugada. Väldigt jobbigt då jag gärna vill completa den serien av mini quest. Någon som kan ha nån idé om varför det är så?

Sen tänkte jag även visa dessa bilder tycker det var ganska fränt (:
He got that ambition baby look in his eyes This week he mopping floors next week it's the fries
  • 0
Citerar -Slash-:
Citerar Brawl:Hittat trailern för Undead Nightmare DLC trailer!

http://www.gamereactor.se/blog/brawl/175006/

Ett ganska episkt vapen som vorde komma e ju pillbåge


Tycker också det, som indian skulle det passa som Peanut Butter & Jelly!
Det är lätt att bli en skitstövel.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!