Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Red Dead Redemption


  • kraz
  • kraz
Citerar Bad_mongo:
Duster Coat


Tss, man ska ju ha Deadly Assassins Outfit
Jag springer runt och gör challenges just nu, fast jag börjar bli grymt less på att plocka blommor och skjuta fåglar.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar kraz:
Tss, man ska ju ha Deadly Assassins Outfit

Deadly outfiten gillar jag mycket om det inte var för hatten. Använder den ibland för att man är lite smått lik Big Boss.
Gamer FL <3
  • 0
har spelet nu.
Stay out of my shed
  • 0
Citerar Chrysis_ignita:
Citerar Murdoc:


Men men till det viktiga.

Uppdaterad lista över vad jag jagat och flått:

Häst
Buffel
Björn
Örn
Uggla
Sångfågel
Skunk
Tvättbjörn
Bältesdjur
Varg
Prärievarg
Get
Hjort(både hane- och honasorten)
Bergsget(ni ser ser skillnaden mellan getterna)
Vildsvin
Räv
Hök
Kanin
Bältesdjur
Orm

(tror inte jag glömt någon)

Om det är nåt djur som ni dödat som inte finns med, så säg gärna till. Vill döda alla typer av liv i spelet


vart hittade du björnen? vill ut på björn jakt men vet inte vart jag ska leta ,finns dom vid blackwater eller?
Fuck Yeah.
  • 0
Citerar kraz:
Jag springer runt och gör challenges just nu, fast jag börjar bli grymt less på att plocka blommor och skjuta fåglar.


Har du plockat blommor åt gammelfarbrorn?
  • 0
Citerar daniel_1995:
Mycket bättre än hur Fable II var från början

Qué? I Fable II mötte jag inte på så många buggar och inget som hindrade mig.

I RDR dog jag tex pga en bugg. Dock var jag inte långt bort från mitt hem och höll inte på med nått viktigt.
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
Har Rockstar löst buggen med Mo Van Barr (hette han så?) eller har ni som fått Deadly-outiftten bara haft tur?
  • 0
Haha! Jäkligt stressande ibland! Höll som bäst på med att rensa ut ett gäng banditer ur Tumbleweed när det rusar förbi en kvinna tätt följd av ett gäng arga vargar!

Hjälte som man är så börjar jag med kulorna vina jaga efter vargarna! Hästen blir skjuten och jag hinner med nöd och näppe plocka vargarna innan kvinnan dödas, överlever med nöd och näppe eldstriden för att sen trilla utför ett stup och dö.

  • 0
  • Felx
  • Felx
Själv har jag inte stött på många buggar, dock flög John högt upp i luften en gång av okänd orsak..
  • 0
Är det många buggar i spelet?

Jag får det nog imorgon!
  • 0
Finns redan massa mods till detta spelet
youtube.com/xKyleNxCoD
  • 0
Finns det checkpoints, eller är det som i GTA IV, att man måste börja om uppdragen helt (inklusive transportera sig dit)?
  • 0
  • Felx
  • Felx
Citerar Kyyylen:
Finns redan massa mods till detta spelet


Gör det?
  • 0
Det finns checkpoints men du kommer inte se när den sparar vid Checkpoints!
  • 0
Citerar Felx:
Gör det?

Japp
youtube.com/xKyleNxCoD
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Bad_mongo:
Deadly outfiten gillar jag mycket om det inte var för hatten. Använder den ibland för att man är lite smått lik Big Boss.


Den ger ju längre Dead Eye.

Citerar Aaandy:
Har du plockat blommor åt gammelfarbrorn?


Haha ja, det var ju skitknasigt. Jag försöker få survival rank 10 nu men är lite less.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Häst
Buffel
Björn
Örn
Uggla
Sångfågel
Skunk
Tvättbjörn
Bältesdjur
Varg
Prärievarg
Get
Hjort(både hane- och honasorten)
Bergsget(ni ser ser skillnaden mellan getterna)
Vildsvin
Räv
Hök
Kanin
Bältesdjur
Orm


Du har missat bävern. ^^

Citerar Rapparsven:
Har Rockstar löst buggen med Mo Van Barr (hette han så?) eller har ni som fått Deadly-outiftten bara haft tur?


Har inte lyckats få den i än, piss. Kul att saker man blivit lovad inte ens går att få tag i.. Det går att få den om man gör rätt från början, men tänker fan inte börja om igen, Rockstar måste lösa buggen annars är det pinsamt.
  • 0
Hur startat man en duel?
  • 0
Citerar Mauish:
Har inte lyckats få den i än, piss. Kul att saker man blivit lovad inte ens går att få tag i.. Det går att få den om man gör rätt från början, men tänker fan inte börja om igen, Rockstar måste lösa buggen annars är det pinsamt.


Jag fick Mo Van Barr som min första bounty
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Citerar Alfvin:
Hur startat man en duel?


Någon måste utmana dig.

Jag har förövrigt stött på några irriterande buggar. I en filmsekvens fryser bilden fast trots att karaktärerna rör sig. Jag startade om Xboxen, och när jag kör uppdraget igen hoppar den bara av filmsekvensen och kastar mig rätt in i en duell mot en ful soldat. Lite senare halveras ljudbilden så att vapnen inte hörs. Det man däremot hör är hur det låter när Marston kutar genom några buskar och en skallerorm. Hoppade tre meter upp i luften av ljudet.

SPOILER

-------

----------

Nu är jag påväg mot Blackwater. Blev lite besviken på att det gick så fort med Bill. Ville inte ta Allende och Bill samtidigt. Man uppmanas ju att ta död på Bill, men jag skjuter istället Allende i huvudet med ett skott för att överlämna Bill åt myndigheterna som jag gjorde med Javier, men då skjuter Reyes Bill innan jag ens hinner fatta vad som hänt. Lite snopet känns det allt.

SPOILER END
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Kan man ta bort innehållet man laddade ner med Limited edition? Nån som vet hur man gör?
  • 0
Citerar kraz:
Pumor finns det ju också. Och skator.


Puma har jag gjort, men glömde att skriva upp den på listan.
Skator får jag dock ta och skjuta.

Citerar fookUnb:
vart hittade du björnen? vill ut på björn jakt men vet inte vart jag ska leta ,finns dom vid blackwater eller?


Björnen finns nordvästväst om Blackwater. Tittar du på din karta som du fick med i boxen så ser du bilder på djur. Titta efter "björnbilden" nordvästväst om Blackwater så ser du ett ställe på var de finns.

Dock får du vara redo när du är där. Jag red in och förlorade hästen. Sköt fem björnar i en stöt, men kämpigt att gå tillbaka...
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Hur får man ett lasso?
  • 0
Citerar Mauish:
Häst


Du har missat bävern. ^^


Var finns bävern?
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!