Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Red Dead Redemption


Rockstars uttalande om Multiplayer kommer vara avgörande till om jag ska skaffa det till PS3 eller 360. En av mina bästisar har nämligen 360 så det skulle vara najs att Co-op:a i skogen och jaga björnar
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Citerar skogis_psp:
Rockstars uttalande om Multiplayer kommer vara avgörande till om jag ska skaffa det till PS3 eller 360. En av mina bästisar har nämligen 360 så det skulle vara najs att Co-op:a i skogen och jaga björnar


What about dina RKR-kompisar då??
  • 0
Citerar ludsan015:
What about dina RKR-kompisar då??


BC2, KZ2 (KZ3), MW2.

Plus det var typ därför jag skaffade 360, för alla vänner har det
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Citerar skogis_psp:
BC2, KZ2 (KZ3), MW2.

Plus det var typ därför jag skaffade 360, för alla vänner har det


Är inte vi dina vänner?
  • 0
Citerar ludsan015:
Är inte vi dina vänner?


Mina real-life friends, som jag känt i 10+ år.

Klart ni är mina vänner

Tillagt 2010-03-31 23:29:
Tbx till Red Dead, Vill veta vad för multiplayer!
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Jag håller på att gå sönder av väntan. Det är över en snuskig, lång månad kvar...
  • 0
@Skogis: Var inte helt seriös
Menmen, 5:e april, då blire mp-info
  • 0
  • Phip
  • Phip
Jag har inte råd att betala 7 kronor för hästarna, de kommer ju bli skit mycket pengar.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Citerar Phip:
Jag har inte råd att betala 7 kronor för hästarna, de kommer ju bli skit mycket pengar.


Vilka hästar?
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Citerar Phip:
Jag har inte råd att betala 7 kronor för hästarna, de kommer ju bli skit mycket pengar.


Är ett aprilskämt, om du nu inte förstod det.
  • 0
Vad tusan? Det är vilda västern, bara fjollor betalar för sina hästar. Riktiga män snor hästarna och skjuter varenda Rockstar-ekonom och advokat som kommer ivägen.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
  • Phip
  • Phip
Citerar Swe 08:
Citerar Phip:Jag har inte råd att betala 7 kronor för hästarna, de kommer ju bli skit mycket pengar.

Är ett aprilskämt, om du nu inte förstod det.


"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Citerar Phip:


Hur ska man kunna förstå att ditt inlägg är ironiskt när det skrivs så många idiotiska inlägg på forumet. Snälla...
  • 0
  • Phip
  • Phip
Citerar Swe 08:
Citerar Phip:

Hur ska man kunna förstå att ditt inlägg är ironiskt när det skrivs så många idiotiska inlägg på forumet. Snälla...


Okej, Okej.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Så onödigt att göra ett MP-läge. Jag kommer nog inte ens testa det, har inte testa GTA IV´s MP-läge. Free Roam med kompisar kommer ju vara najs om det går, men det är SP jag ser fram emot.
Free Agent
  • 0
Glöm inte alla tråkiga och oinspirerade multiplayer-achievements.
My name is Legion, for we are many.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Jag är så jävla peppad inför det här altså.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar Phip:
Jag har inte råd att betala 7 kronor för hästarna, de kommer ju bli skit mycket pengar.


Känner samma sak. Fett taskigt av Rockstar.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar Artillery Force:
Citerar Phip:
Jag har inte råd att betala 7 kronor för hästarna, de kommer ju bli skit mycket pengar.


Känner samma sak. Fett taskigt av Rockstar.


Meh, det är ju första april.
  • 0
Citerar Twilex:
Meh, det är ju första april.


[about Sweden] Any country with that low an age of consent but that high a rate of suicide isn't thinking straight. // Dr. House
  • 0
Bra Game Fr33ak. Du förstår.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Fast du förstår inte att jag förstår att du förstår.
  • 0
Öh.. längtar efter spelet! Yeah!!
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!