Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Red Dead Redemption


Citerar Aiklund:
Alltså, vad är det för vits med att titta på när någon annan spelar det? Förstör ju bara. :l

Jag blir bara ännu mer hypad imo.
youtube.com/xKyleNxCoD
  • 0
Citerar Kyyylen:
Jag blir bara ännu mer hypad imo.

Okej... jaja, det kliar inte min rumpa så att säga. ^^
Goats who stare at men.
  • 0
Angående Gamestop så bytte jag in Fable 2 och Bad company (ettan) och fick det för 99spänn. Iofs var detta.. Låt mig kolla kvittot.. 2010-04-26

Bra att förboka i tid.

har inte kollat listan nu men. De är säkert med nu.
  • 0
Fan vad omysigt att vänta, men den som väntar på något gott väntar alltid för länge.

Frågan är om man kommer testa multiplayer på fredag eller om man bara geekar singelplayer, vad har ni tänkt?
There is no light in the lamp of darkness.
  • 0
Det blir mest singleplayer men självklart kommer multiplayern testas det med
Tonårsmutantninjasköldpaddor!
  • 0
Citerar SOAP97:
Det blir mest singleplayer men självklart kommer multiplayern testas det med


Word
Is a man not entitled to shoot another man in the face?
  • 0
Palla att ni tittar på folk som stremar Vänta istället BARA 3 DAGAR KVAR
[RKR] Dante 7979. You have two main groups of trolls: mountain trolls and woodland trolls.The rest are internet trolls.
  • 0
  • Ikew
  • Ikew
Vissa webbutiker skickar ju ibland ut spelen några dagar tidigare.
Hur stor är chansen tror ni att jag sitter och lirar redan på torsdag, om jag har förbokat spelet på game.se?
En kuk kan vara max 12tum, sen är det en fot.
  • 0
  • Felx
  • Felx
Citerar Kyyylen:
http://img14.abload.de/img/winged_guitar_by_iceskceen.jpg
<3


Ser underbart ut!
  • 0
http://www.justin.tv/brownbagin/b/263872968 XD

Kor som är lite knäppa. "Spoilervarning".
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
Igår förhandsbokades spelet, idag påbörjas hype i form av trailers och recensioner
Is a man not entitled to shoot another man in the face?
  • 0
PS3 eller X360???

Finns det några tester mellan verisionerna? Främst grafisk skillnad isåfall...?
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Bara jag som inte har förhandsbokat spelet,trots att jag vill ha spelet som satan?
De är tyst, det är sorg, det är Helsingborg!
  • 0
Citerar Skejte:
Bara jag som inte har förhandsbokat spelet,trots att jag vill ha spelet som satan?

Har heller inte förhandsbokat - kommer stå när Webhallen öppnar 10 00 och köpa mig ett exemplar men vet inte till vilket format


Citerar The_gunners:
PS3 eller X360???

Finns det några tester mellan verisionerna? Främst grafisk skillnad isåfall...?
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar Skejte:
Bara jag som inte har förhandsbokat spelet,trots att jag vill ha spelet som satan?


Du är inte ensam.
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort
  • 0
borta
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar Att Heta Fredrik:
Citerar The_gunners:
PS3 eller X360???

Finns det några tester mellan verisionerna? Främst grafisk skillnad isåfall...?


http://www.gamereactor.se/brev/148111/Red+Dead%2C+skillnad
+p%E5+versionerna%3F/

Japp verkar så.


PS3 Red Dead Redemption Inferior to Xbox 360 Version?


Not so much news as an interesting blurb about the much anticipated open-world Western, Red Dead Redemption, according to CheapAssGamer's CheapyD and a "reliable source", the PS3 version of the game will be inferior to the Xbox 360.

Don't let me just convince you with my words, though, here's it coming straight from CheapyD:

"If you are talking about Red Dead Redemption, I've heard from a reliable source that the PS3 version is significantly inferior."

Well, that's certainly something interesting to consider. Redemption is certainly a very large and ambitious game, but could this be a case of Rockstar developing for the Xbox 360 and porting to the PS3? If so, an inferior product could be one result. But until then, we're just going to have to wait for the game to come out and see for ourselves.

Red Dead Redemption will be taking the frontier to your living room on May 18, 2010 on Xbox 360 and PS3.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Suck... Så börjar man blåsa upp minimala skillnader till enorma grejer igen. Jösses.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
I hear you chriz! And I totally agreed with you
http://i.imgur.com/LhzFKUp.gif
  • 0
Jag ser inte att någon blåser upp skillnaderna, om någon nu gör det, varför bry sig?
A million light reflections pass over me
  • 0
Någon som bokat på Webhallen, står där att er vara är skickad eller "under behandling"? Vill ha mitt på torsdag men de verkar inte ha skickat det än.
  • 0
Kommer man att kunna köpa Limited Edition i butik direkt utan att ha förhandsbokat?
Alltså, om jag ställer mig utanför Elgiganten, fredag morgon, för att sedan gå in och plocka på mig ett exemplar. Eller?

edit: Om nu PS3 skulle vara en minimal aning sämre så borde det ju gå att patcha bort.
(:
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!