Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Det tråkigaste spelet ni har spelat?


Komiskt att se folk räkna upp riktigt bra spel. Säger man att Halo, Half-Life och Oblivion är de dåligaste spelen man har spelat så vet man inte skillnaden mellan ett bra och ett dåligt spel.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
  • 0
Citerar Avoca:
Komiskt att se folk räkna upp riktigt bra spel. Säger man att Halo, Half-Life och Oblivion är de dåligaste spelen man har spelat så vet man inte skillnaden mellan ett bra och ett dåligt spel.


Nu handlar ju den här tråden om vilket spel man tycker är tråkigast. Jag kan förstå om folk inte tycker Halo eller Half-Life 2 är roliga, alla gillar ju inte att skjuta folk.

Det tråkigaste jag spelat är helt klart Ressistance, det är verkligen hur tråkigt som helst..
-Utter- Harr! That Tickle's Me Wooden Leg!
  • 0
det var en svår fråga... kan inte riktigt sätta ut ett precist spel men det lutar nog åt alla ultra seriösa bil spel.
The cake is a lie... but i want it so badly!
  • 0
Citerar utter666:
Jag kan förstå om folk inte tycker Halo eller Half-Life 2 är roliga, alla gillar ju inte att skjuta folk.


Men i så fall är det ju för att man inte gillar förstapersonsskjutare. Bara för att man inte gillar en genre så betyder inte det att spelen i den genren automatiskt är dåliga.

Gillar man dock FPS och tycker att Halo och Half-Life är dåliga spel så har man verkligen tveksam smak. Jag är till och med beredd att kalla det ett faktum.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
  • 0
Citerar Truesk8er:
Citerar rezi4:
Grim fandango var tråkigast!


....


haha skojar bara, visste att många skulle reagera, har faktiskt ej spelat det, blev tipsad av en polare. Det ser ut som ett mysigt spel!
My new friend vito scaletta
  • 0
Jag säger Alien Vs Praditor Gold
Jag lesna efter 30 min sen tog jag bort det från datorn
And my soul from out that shadow that lies floating on the floor............. Shall be lifted - nevermore!
  • 0
Citerar utter666:
Det tråkigaste jag spelat är helt klart Ressistance, det är verkligen hur tråkigt som helst..


Ettan var inte dåligt, men inte bra. Det var ett okej spel. Tvåan är dock mycket bättre och väldigt roligt.

Commandos: Strike Force är det värsta spelet jag spelat.
"You did good son, you did good"
  • 0
  • Missing Avatar
  • M83
Jag försökte verkligen spela Halo 3 (single player). Försökte tre gånger om. Kom aldrig förbi första banan, stängde alltid av för att göra någonting roligare. Rulla tummarna, se målarfärg torka etc. Sålde det rätt snabbt igen.

Hmm kom att tänka på GTA IV också. Tråkade ut mig ganska rejält. The Saboteur må vara ett sämre sandlådespel, men det var fan så mycket roligare IMO.
Jag tror du har blandat ihop pondus med rabies.
  • 0
Moto Gp 06 så jävla tråkigt så att det knappt är sant...
"Första jag ska klippa din toung, sen jag ska klippa öra." <3
  • 0
via mobil

Worms: Under Siege. Tråååkigt!
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
assains creed ..
  • 0
Citerar mmmarree:
assains creed ..
Semper fidelis
  • 0
Soldier of Fortune Payback! UUUEEEÄÄÄCCKKKHH!
spela är underskattat
  • 0
Medal of Honor: Rising Sun.
My name is Legion, for we are many.
  • 0
Halo 3! Kom ihåg när jag köpte mitt 360 av en polare så fick jag med det just halo 3 och det var verkligen tråkigt. Var inte många spelminuter där innan jag åkte ner till Game och lämna in skiten
  • 0
Oj, trodde jag var ensam om att tycka det men tydligen inte; Halo 3
  • 0
Jag tycker alla spel i the orange box sög ganska hårt samt mass effect. Spelade bara mass effect några timmar, orkade inte mer, har knappt rört det sedan...
  • 0
Simpsons The Game
Brum Brum!
  • 0
Herregud hörni
  • 0
laracroft underworld gjorde så ja somna
Fader, förlåt dem, de vet inte vad de gör
  • 0
Mass Effect. Total War-spelen är roliga när man faktiskt slåss, själva turn-based läget får mig verkligen att somna.
  • 0
Citerar ChrillZor:
Mass Effect. Total War-spelen är roliga när man faktiskt slåss, själva turn-based läget får mig verkligen att somna.



WOOOOOOOOW, hörde jag någon säga att Mass Effect var tråkigt?
Gamers don't die. They respawn!
  • 0
  • Phip
  • Phip
Citerar Jonsberg:
Citerar ChrillZor:Mass Effect. Total War-spelen är roliga när man faktiskt slåss, själva turn-based läget får mig verkligen att somna.


WOOOOOOOOW, hörde jag någon säga att Mass Effect var tråkigt?


Det väl ganska så självklart att ett spel som Mass Effect inte är för alla.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Modern warfare 2 var väldigt tråkigt tyckte jag
Hallå där!
  • 0
Citerar Phip:
Det väl ganska så självklart att ett spel som Mass Effect inte är för alla.


Min åsikt är lag.
Gamers don't die. They respawn!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!