Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Call of Duty: Modern Warfare 2


  • I
  • I
Citerar Stiffeg:
Min favortitbana är rust


Den är helt värdelös, folk spawnar överallt.
Ad finem ambulo.
  • 0
Har dom gjort nått me chooper gunnern? Känns som den laggar mer nu när man skjuter, förrut kunde man peppra på utan något hackande, nu hackar de till när man skjuter me den, händer
  • 0
Älskar Pave Low mer och mer för varje gång jag använder den. Det är ju fan en ostyrbar Chopper Gunner. Helt sjukt vad grym den är!
Trust your hand.
  • 0
Är det bara jag som inte kommer in på PC versionens multiplayer?
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
Citerar oskwish:
Är det bara jag som inte kommer in på PC versionens multiplayer?


För mig funkar det!
"hästtechno och hockeymetal...nu är det party!"
  • 0
Citerar oskwish:
Är det bara jag som inte kommer in på PC versionens multiplayer?

Funkar för mig
  • 0
steam försöket synka men det står:
This game is currently unavailable.
Please try again at another time.


Men singleplayer funkar finfint
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
Jag skulle vilja fråga en sak, vad fasen gör UAV??
  • 0
Citerar knutte95:
Jag skulle vilja fråga en sak, vad fasen gör UAV??


UAV är en spaninsdron/plan som från luften kan visa en strategisk vy över slagfältet. Den visar då i MW2 fienderna på radarn, om de inte kör med cold blooded.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Pave Low suger. Enda som är bra är att den är så lång tid
  • 0
  • I
  • I
Citerar Imperial scout:
Citerar knutte95:
Jag skulle vilja fråga en sak, vad fasen gör UAV??


UAV är en spaninsdron/plan som från luften kan visa en strategisk vy över slagfältet. Den visar då i MW2 fienderna på radarn, om de inte kör med cold blooded.


Bra, men inte så rolig.
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar Kladde:
Pave Low suger. Enda som är bra är att den är så lång tid


Nej, Pave Low är grym. En jäkla Meat Machine som plöjer igenom allt och alla.
Trust your hand.
  • 0
de gör den inte, den är väldigt dålig på att åka dit folk är, man är ju bara så dum om man tar pave low istället för chopper
  • 0
Citerar Kladde:
Pave Low suger. Enda som är bra är att den är så lång tid


Varför är Pave Low dålig?Det enda minuset jag ser är att det inte räknas till din streak.
  • 0
Citerar Kladde:
de gör den inte, den är väldigt dålig på att åka dit folk är, man är ju bara så dum om man tar pave low istället för chopper


Får jag fråga: Varför är man dum?

Min senaste Pave Low fixade 11 kills. Lite sämre än Chopper Gunner, men det är en 9 Killstreak, så det är klart den är lite sämre. Men jag kan fortfarande springa runt på marken och ha kul. Och just nu kör jag den för emblemet, annars kör jag ju Chopper Gunner. Men den är bra.
Trust your hand.
  • 0
GB är riktigt kul på detta spel. taktiker är viktiga till skillnad från i cod 5.

Har 3-0 med GB laget men en är disputad. D:
One swallow does not make a summer
  • 0
Citerar antonfusk:
GB är riktigt kul på detta spel. taktiker är viktiga till skillnad från i cod 5.

Har 3-0 med GB laget men en är disputad. D:


Vad heter ditt lag?
  • 0
Citerar Himmelsblå:
Citerar antonfusk:GB är riktigt kul på detta spel. taktiker är viktiga till skillnad från i cod 5.

Har 3-0 med GB laget men en är disputad. D:

Vad heter ditt lag?


PungBalls. http://gamebattles.com/xbox360/call-of-duty-modern-warfare-2/te
am/pungballs-gaming
One swallow does not make a summer
  • 0
Citerar Kladde:
Pave Low suger. Enda som är bra är att den är så lång tid


Nej du. Pave Low är riktigt fin. Du har nog bara kört med den för lite. Ibland kan man ha oflyt men oftast härjar den på fint. Harrier, Pave Low och Chopper Gunner på raken fixar rätt mycket goa kills.
Mountain Dew <3
  • 0
Citerar BenDöver:
Citerar Kladde:
Pave Low suger. Enda som är bra är att den är så lång tid


Nej du. Pave Low är riktigt fin. Du har nog bara kört med den för lite. Ibland kan man ha oflyt men oftast härjar den på fint. Harrier, Pave Low och Chopper Gunner på raken fixar rätt mycket goa kills.


Haha, tänkte faktist testa en gång att köra så här mot riktigt dåliga som inte skjuter ner air support.

Harrier
Pave Low
AC-130

Ingen blockerar varandra, så alla tre kan vara uppe samtidigt. Fatta hur man skulle kunna äga ena laget. Måste bara testa detta någon gång.
Trust your hand.
  • 0
UAV hjälper laget något ofantligt mycket. Jag brukar ha den killstreaken ibland
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
Citerar Danny 217:
UAV hjälper laget något ofantligt mycket. Jag brukar ha den killstreaken ibland


Lirar alltid med den, bästa killstreaken i mina ögon.

3 gånger i natt så har jag hamnat i Ground War där folk försöker boosta varandra och skaffa nukes. Två games har de lyckats, de andra 6-7 har jag och min kompis bara förstört för dom. Riktigt roligt att förstöra för dom. Hatar fuskare, antar att de är för dåliga för att få nuke att de måste fuska..
Trust your hand.
  • 0
Fick nyss 65-5 på Karachi . Finns för mycket n00bs i detta spel
Vi ska tillbaka!
  • 0
Herregud vad jag dominerade motståndarlaget med min AC-130 på Wasteland. Har tappat räkningen över hur många quad-kills jag fick.

Kammade säkert hem minst 20 kills enbart med AC-130.

Fick en "Epic"-title bl.a., Kul.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!