Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Call of Duty: Modern Warfare 2


Citerar Theinen:
Huh? Försvann inte just all mening med julklapparna?


Vafan? Skriver du ner en lista på 30 saker som du sedan går och funderar på vad du ska få?

Man vet ju vad man själv önskar sig.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar TB the gr8 1:
1. Det fins delay av en anlednibg.

2. Bara jag som stör mig på buggen att ens lik vänder sig 90 grader när man dör??

3. Sluta klaga på delay, då ni själva säkert hela tiden får massa xtra kills pga det utan att veta om det.

Tillagt 2009-12-21 07:19:
Citerar Skejte:Asså förhelvete. Sitter och snipar och bygger upp min killstreak på Wasteland. Plötsligt spawnar tydligen två snubbar 15 meter bakom mig som direkt får syn på mig och på så sätt får en gratiskill... Jävla spawnskit alltså, fyfan.....
4. Troligtvis var ditt lag över resten av banan,så ditt hörn ansågs som det säkraste stället att spawna på.


pch om man vill ha en ratio över 1,0, för det där gör det bara till 1,0, och inte till vad man förtjänar det, ska gears of war 2 lagga enormt bara för att det är rättvist, vem bryr sig då?
One swallow does not make a summer
  • 0
Angående Julklappar, läs: http://sv.wikipedia.org/wiki/Julklapp

Är det bara jag som tycker att Intervention ser löjligt snygg ut i digital skin och thermal scope?
  • 0
Citerar antonfusk:
pch om man vill ha en ratio över 1,0, för det där gör det bara till 1,0, och inte till vad man förtjänar det, ska gears of war 2 lagga enormt bara för att det är rättvist, vem bryr sig då?
Öh va?

Inte lite de här rust-matcherna fuckar upp sin k/d anyway.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
  • inaz
  • inaz
Citerar antonfusk:
pch om man vill ha en ratio över 1,0, för det där gör det bara till 1,0, och inte till vad man förtjänar det, ska gears of war 2 lagga enormt bara för att det är rättvist, vem bryr sig då?


Say what!?

Tillagt 2009-12-21 23:39:
Yeeees! Fick precis 1000 kills på SCAR + Blue Tiger!
"Never forget the A, B and C, Always Bring a Condom."
  • 0
Citerar inaz:
Yeeees! Fick precis 1000 kills på SCAR + Blue Tiger!


Grattis! Blue tigah is awsum!
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Citerar inaz:
Vad är det mesta kills ni har med ett vapen, jag har 834 med SCAR-H. Lol fick precis en Airborn Collateral med Striker.


1312 kills med M16. Har inte kört med den sen jag gick prestige, siktar snart på 2,5k.

Har lirat Search and Destroy typ hela kvällen, jävlar vad roligt det är! Har blivit rätt så bra på det också, känns det som. I början sög jag, men nu mot slutet har jag blivit riktigt bra. Roligt!
Trust your hand.
  • 0
Fick en Triple med Spas-12 direkt följd av en Collateral i Search på Scrapyard.
Fire, walk with me.
  • 0
Wtf?!?!? Jag spelade nyss en match där allt var upspeedat så man sköt slut på sitt Lmg-mag på nån sekund och rösterna lät som smurfar för att allt gick så snabbt!
Och därmed basta!
  • 0
  • inaz
  • inaz
Citerar GinTonic:
Blue tigah is awsum!


You bet your ass it is!
"Never forget the A, B and C, Always Bring a Condom."
  • 0
Citerar Haxorflaxor:
Fick en Triple med Spas-12 direkt följd av en Collateral i Search på Scrapyard.


Vad möter du för folk egentligen??

Bara jag som tycker Blue Tiger är ful?
Mountain Dew <3
  • 0
  • inaz
  • inaz
Citerar BenDöver:
Bara jag som tycker Blue Tiger är ful?


Japp.
"Never forget the A, B and C, Always Bring a Condom."
  • 0
  • I
  • I
Jag saknar verkligen ACR (Fall) + HBS + Acog och M1014.
Ad finem ambulo.
  • 0
Riktigt skoj hade jag ikväll. Lirade först S&D med min polare, vi träffade en svensk klan och så lirade vi med dom. Fan vad S&D är kul om man "lär" sig vad man ska göra! Har nog lvlat 5 lvlar på några timmar, minst, bara på S&D. Första gången jag verkligen tycker det är kul!
Trust your hand.
  • 0
Lägger härmed MW2 på is då jag lackar ur på allt campande.
Nu blir det Tales of Vesperia så länge.
Stay out of my shed
  • 0
37 killstreak knäck det då grappparrr
Mr. Bubbles.... why wont you wake up ?
  • 0
Citerar vincent_XXX:
37 killstreak knäck det då grappparrr


Min killstreak är också på 37.

Egentligen mer eftersom jag fick en chopper gunner i care packaget också.
Hallowed Be Thy Name
  • 0
Citerar inaz:
Citerar BenDöver:Bara jag som tycker Blue Tiger är ful?

Japp.



Den var grymmare i COD4. Nu är de Fall som gäller.
Jag tror jag är ambivalent, eller nej jag ångrar mig!
  • 0
Citerar ShmekarN:
an vad S&D är kul om man "lär" sig vad man ska göra! Har nog lvlat 5 lvlar på några timmar, minst, bara på S&D. Första gången jag verkligen tycker det är kul!

Hardcore S&D är lätt det roligaste spelsättet om man får ihop ett gäng samspelta personer. Sjukt roligt!
Diablo III <3
  • 0
Citerar Phick:
Den var grymmare i COD4. Nu är de Fall som gäller.


Jag hann aldrig få upp något vapen i Fall innan jag prestigade, men det blir inge mer prestige nu och då ska Scaren få bli första.
Mountain Dew <3
  • 0
Citerar vincent_XXX:
37 killstreak knäck det då grappparrr

Jag har redan skrivigt min killstreak på denna tråd när jag beskrev hur op choppergunner är. Iaf i hardcore.
Och min killstreak är betydligt större än din, men jag ska inte skryta så nu ska jag hålla käft.

Ville bara fråga er vilket vapen som har högst recoil i de olika kategorierna, vi startar med Assault Rifles. Vilket vapen?
MW2 e en kul grej.
  • 0
Hey dudes!
Jag är en nybliven multiplayer - Private First Class - och jag undrar hur man får kontroll över drones och helikoptrarna, så man kan skjuta folk från luften.

Det är sjukt svårt att vara sämst med sämst vapen när man kör Free for All med massa grymma snubbar, finns det inget rum för folk me lite mindre rank eller är de alltid blandat?

Tack på förhand från ett nyblivet CoD fan
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Dronesen som du pratar om är Predator Missiles, du får de vid 5 killstreak.

Det finns bara en helikopter man själv kan skjuta från, och det är en Chopper Gunner, om du låser upp den får du den vid 11 killstreak.
  • 0
Citerar Teddycore:
Det är sjukt svårt att vara sämst med sämst vapen när man kör Free for All med massa grymma snubbar, finns det inget rum för folk me lite mindre rank eller är de alltid blandat?


Nej, det finns ingen nybörjarlobby som i WaW tyvärr. Du får träna upp dig helt enkelt.

Citerar Appe07:
Ville bara fråga er vilket vapen som har högst recoil i de olika kategorierna, vi startar med Assault Rifles. Vilket vapen?


AK47
Mountain Dew <3
  • 0
M4 är fan underskattat, en blandning av ACR och Scar-H!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!