Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

~ Battlefield 3 ~ Officiell tråd ~


Citerar Gamer 94:
Citerar Tuta:Nej Svårt nog att få ner saker som det är tycker jag

Det ska det ju vara, vilken noob som helst ska ju inte kunna skjuta ner en pilot med över 10 000 jet kills etc.


"Most realistic shooter ever.." och inget liv heller för den delen! Tror nog att de nerfat stinger och igla rätt så enormt mycket fortfarande.. OM vi nu ska vara realistiska.
  • 0
Citerar Subita:
"Most realistic shooter ever.." och inget liv heller för den delen! Tror nog att de nerfat stinger och igla rätt så enormt mycket fortfarande.. OM vi nu ska vara realistiska.


Vadå nerfat? I förra patchen ökade dem både skadan och räckvidden på dem, plus att de gjorde så att de inte påverkas av Below Radar.
Så nej, de har gjort dem alldeles för bra.
Det är jävligt trist att ens försöka använda en helikopter på Armored Kill då du vet att så fort en i deras lag kör med Stinger så blir du nerskjuten.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Nu märker jag verkligen hur mycket jag har tröttnat på det här spelet. Det har liksom kommit ut en sprillans ny DLC som jag spelat med en kompis, men jag tycker verkligen inte spelet är kul längre. Vet inte varför. Lite synd, Premium var inte gratis.
  • 0
Citerar Gamer 94:
Citerar Subita:
"Most realistic shooter ever.." och inget liv heller för den delen! Tror nog att de nerfat stinger och igla rätt så enormt mycket fortfarande.. OM vi nu ska vara realistiska.


Vadå nerfat? I förra patchen ökade dem både skadan och räckvidden på dem, plus att de gjorde så att de inte påverkas av Below Radar.
Så nej, de har gjort dem alldeles för bra.
Det är jävligt trist att ens försöka använda en helikopter på Armored Kill då du vet att så fort en i deras lag kör med Stinger så blir du nerskjuten.


Flares?
  • 0
Bästa mapsen i Armored Kill var Alborz Mountains, Armored Shield & Bandar Desert.

Death Valley måste jag spela mer för att gilla den. Tank Superiority var grymt kul.

Bra jobbat Dice!
Evil Is Back
  • 0
  • Zime
  • Zime
Riktigt häftiga banor, otroligt imponerande.
  • 0
Är det värt att skaffa premium till PC nu?
I SHALL BE WHITE! LIKE GANDALF /Crunt
  • 0
Citerar Subita:
Flares?


..Förutom att Flares laddas om på 10 sekunder, en Stinger kan laddas om på kanske 3.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Flyg iväg få? Allt ska inte vara jättenkelt..
  • 0
Har inte testat Armored ännu, men jag har sett lite gameplays på Baharan desert(?) och visst är det ett steg i rätt riktning men det känns fortfarande inte tillräckligt "battlefield" av det jag såg så gick map designen ut på att lägga lite kartor nära varandra i ett område, sedan ta sig förbi lite öken och där finns resten av flaggorna, känns inte riktigt utspritt, jag saknar en bana som får mig att påminnas om dragon valley, kubra dam, daqing oilfields för att bara nämna några. Men det är bara min åsikt.
  • 0
Citerar Subita:
Flyg iväg få? Allt ska inte vara jättenkelt..


Nej, förutom att skjuta ner helikoptrar då.
Då såg väl att jag skrev att räckvidden på Stingers är längre än förut?
Ska man vara trygg från dem så måste man vara på andra sidan banan.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar tobaldhino:
Är det värt att skaffa premium till PC nu?


JA!
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
  • Tuta
  • Tuta
Citerar jpkillah:
Har inte testat Armored ännu, men jag har sett lite gameplays på Baharan desert(?) och visst är det ett steg i rätt riktning men det känns fortfarande inte tillräckligt "battlefield" av det jag såg så gick map designen ut på att lägga lite kartor nära varandra i ett område, sedan ta sig förbi lite öken och där finns resten av flaggorna, känns inte riktigt utspritt, jag saknar en bana som får mig att påminnas om dragon valley, kubra dam, daqing oilfields för att bara nämna några. Men det är bara min åsikt.


det finns ett ställe med tre flaggor ganska nära sen på andra sidan av den största banan i battlefield historien finns två flaggor ganska nära sen finns en flagga i varsin andra ände av banan

Dock känns snöbanan ännu mer utspridd, 64 spelare verkar nästan för lite på den
· · · - - - · · ·
  • 0
Hur mycket kostar Premium Edition till PC?

Plus, några hårdvarufrågor: vad tycker ni om dessa datorer för att spela BF3 på?

Acer Aspire X1930

Acer Aspire M3985

Skulle även uppskatta om någon kunde visa en annan dator i samma prisklass som är ännu bättre.
"Övriga inställningar"
  • 0
Citerar Schmackadoodle:
Hur mycket kostar Premium Edition till PC?

Plus, några hårdvarufrågor: vad tycker ni om dessa datorer för att spela BF3 på?

Acer Aspire X1930

Acer Aspire M3985

Skulle även uppskatta om någon kunde visa en annan dator i samma prisklass som är ännu bättre.


Ni är jag ingen expert men grafikkorten är ingen vidare. Om du ska begränsa din kostnad skulle jag rekommendera och bygga själv
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Citerar Schmackadoodle:
Hur mycket kostar Premium Edition till PC?

Plus, några hårdvarufrågor: vad tycker ni om dessa datorer för att spela BF3 på?

Acer Aspire X1930

Acer Aspire M3985

Skulle även uppskatta om någon kunde visa en annan dator i samma prisklass som är ännu bättre.

http://www.inet.se/kundvagn/visa/2300527/2012-09-16
Är enkelt att bygga själv och du får betydligt bättre prestanda per krona då. annars finns montering av inet.se för typ 800kr . köp i alla fall inte märkes dator
  • 0
Citerar Schmackadoodle:
Hur mycket kostar Premium Edition till PC?

Plus, några hårdvarufrågor: vad tycker ni om dessa datorer för att spela BF3 på?

Acer Aspire X1930

Acer Aspire M3985

Skulle även uppskatta om någon kunde visa en annan dator i samma prisklass som är ännu bättre.


De där är värdelösa när det kommer till spel.
We own your fucking dreams!
  • 0
http://www.battlefield.com/battlefield3/1/premium-edition

Tycker att det är svinigt hur det annonseras om att Battlefield 3 + Premium kostar 60 dollar på sidan, men klickar du köp och letar upp det i Origin-shoppen kostar det 599 kr (närmare 90 dollar).
Har redan Battlefield 3 med Premium till 360, men i och med att jag uppgraderar min dator så vore det kul att ha det till PC också.
60 dollar (ca 395 kr) tycker jag är ett helt ok pris, men närmare 90 dollar (599 kr) är bara absurt.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar Gamer 94:
Tycker att det är svinigt hur det annonseras om att Battlefield 3 + Premium kostar 60 dollar på sidan, men klickar du köp och letar upp det i Origin-shoppen kostar det 599 kr (närmare 90 dollar).
Har redan Battlefield 3 med Premium till 360, men i och med att jag uppgraderar min dator så vore det kul att ha det till PC också.
60 dollar (ca 395 kr) tycker jag är ett helt ok pris, men närmare 90 dollar (599 kr) är bara absurt.


Det är sånt vi får leva med när dollarn är så låg och företagen bara översätter 60 dollar till 60 euro eller 600 kr. Själv så fick jag ju mitt premium för 190 kr.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Det är sånt vi får leva med när dollarn är så låg och företagen bara översätter 60 dollar till 60 euro eller 600 kr. Själv så fick jag ju mitt premium för 190 kr.


LINK
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar Gamer 94:
LINK


Inte möjligt längre, var EA som hade det priset på sin indiska sida. De höjde priset efter att massvis av folk köpte det billigt via det sättet.
We own your fucking dreams!
  • 0
Jag vet inte, om de inte gör så att priset är 60 dollar som det ska vara och inte 90, så kommer jag vara riktigt rutten av mig.
Antingen använder jag VPN och köper det via en server i USA, eller så försöker jag hitta något land där det är ännu billigare och köper det via en server där.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar kcobil:
http://www.inet.se/kundvagn/visa/2300527/2012-09-16
Är enkelt att bygga själv och du får betydligt bättre prestanda per krona då. annars finns montering av inet.se för typ 800kr . köp i alla fall inte märkes dator


Är det där verkligen allt som behövs (förutom mus + tangentbord)? Tack för svaret!
"Övriga inställningar"
  • 0
Behöver svar på en fråga:
Jag har redan BF3 på PC, vill ha premium http://www.offgamers.com/Battlefield/battlefield-3-global/battlefield
-3-global-cd-key-c-5997-12705-12706.ogm


Tänkte skaffa det där. Men kan mitt konto bli uppgraderat av det eller måste jag köpa annat?
Eller försvinner det andra exemplaret av BF3?
I SHALL BE WHITE! LIKE GANDALF /Crunt
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!