Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

~ Battlefield 3 ~ Officiell tråd ~


Citerar Vapendragaren:
Undrar när nya patchen kommer, läste i onsdags att den testas av Sony och MS för certifiering just nu (Källa: https://twitter.com/#!/zh1nt0/status/179588205732040704 ). Någon som vet hur lång tid en certifiering brukar ta?


Några veckor antar jag, inte mer än en månad får jag hoppas.
Rättvisa är när alla har det lika jävla dåligt...
  • 0
Citerar Andreswe:
Citerar Vapendragaren:
Undrar när nya patchen kommer, läste i onsdags att den testas av Sony och MS för certifiering just nu (Källa: https://twitter.com/#!/zh1nt0/status/179588205732040704 ). Någon som vet hur lång tid en certifiering brukar ta?


Några veckor antar jag, inte mer än en månad får jag hoppas.


Första halvan av April känns ganska rimligt.
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Citerar ErkanZYX:
Hade ett par sjukt bra matcher med tanks igår. Det är riktigt effektivt att använda Reactive Armor, Thermal Optics och Canister Shell, man blir nästintill ostoppbar om man spelar smart. Spelade en match på Seine Crossing och efter halva matchen blev en kille riktigt förbannad på mig och gjorde det till sitt personliga mål att ta ner mig. Han försökte spränga mig med C4 men jag hann backa innan han kunde hinna fram. Han kastar fortfarande ut C4 utan att märka att jag flyttat på mig och springer sedan iväg för att skydda sig från explosionen. Dock så detonerar han sin C4 för tidigt och spränger sig själv utan att skada min tank överhuvudtaget.

Hehe, komiskt värre. Nu har jag själv inte reactive armor ännu, men jag har kört en del med tanks och blivit rätt OK på det, finner det dessutom roligare än det var i BF2.
  • 0
Citerar Draper:
Tack för ett vänligt bemötande.


No problem, it's what I do.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar Captian Price:
sedan är ju ett visst Warfighter påväg som också lockar som in i helvete. ;)


Seriöst, hur kan folk inte ha tröttnat på genren vid det här laget? MoH var verkligen sjukligt blekt i min mening.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Citerar ChrizZz:
Citerar Captian Price:
sedan är ju ett visst Warfighter påväg som också lockar som in i helvete. ;)


Seriöst, hur kan folk inte ha tröttnat på genren vid det här laget? MoH var verkligen sjukligt blekt i min mening.


Vi vet egentligen väldigt lite om Warfigther. Bara det inte blir ännu en CoD-kopia..
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Citerar ChrizZz:
Citerar Captian Price:
sedan är ju ett visst Warfighter påväg som också lockar som in i helvete. ;)


Seriöst, hur kan folk inte ha tröttnat på genren vid det här laget? MoH var verkligen sjukligt blekt i min mening.


Ser fram emot MoH mest på grund av kampanjen. Då jag tycker att kampanjen i 2010 spelet var riktigt bra men på tok för kort...
Rättvisa är när alla har det lika jävla dåligt...
  • 0
Citerar Iqaros:
Hehe, komiskt värre. Nu har jag själv inte reactive armor ännu, men jag har kört en del med tanks och blivit rätt OK på det, finner det dessutom roligare än det var i BF2.


Om du har Canister Shell ska du absolut använda det. Ruggigt effektivt mot infantry, om du träffar är dom i princip döda.
  • 0
Citerar ErkanZYX:
Om du har Canister Shell ska du absolut använda det. Ruggigt effektivt mot infantry, om du träffar är dom i princip döda.


Kan lika väl använda light machine gun. Då kan man döda på håll också. Plus att det bara tar ett par skott innan dom dör. Är du bara måttligt duktig på att aima är det inga problem.
  • 0
Citerar Ciriux:
Citerar ErkanZYX:
Om du har Canister Shell ska du absolut använda det. Ruggigt effektivt mot infantry, om du träffar är dom i princip döda.


Kan lika väl använda light machine gun. Då kan man döda på håll också. Plus att det bara tar ett par skott innan dom dör. Är du bara måttligt duktig på att aima är det inga problem.


Canister Shell funkar utmärkt på håll. Den dödar direkt så folk inte hinner ta skydd. Med Coxial Lmg hinner motståndarna ofta göra det, hur bra man än siktar.
  • 0
Citerar ErkanZYX:
Canister Shell funkar utmärkt på håll. Den dödar direkt så folk inte hinner ta skydd. Med Coxial Lmg hinner motståndarna ofta göra det, hur bra man än siktar.


Men canister shell är väl bara ett skott? Missar man det hinner dom ta skydd.
  • 0
Citerar Ciriux:
Citerar ErkanZYX:
Canister Shell funkar utmärkt på håll. Den dödar direkt så folk inte hinner ta skydd. Med Coxial Lmg hinner motståndarna ofta göra det, hur bra man än siktar.


Men canister shell är väl bara ett skott? Missar man det hinner dom ta skydd.


Ja, det är sant. Men man kan ha nästintill perfekt accuracy med Coxial Lmg men motståndarna kan fortfarande hinna ta skydd. Om du träffar med Canister är dom döda. Finns såklart scenario där det är bättre att ha Coxial Lmg, och scenarion där Canister är bättre. Det är såklart en fråga om personlig preferens och spelstil, men jag tycker Canister funkar bättre för mig.
  • 0
Citerar bjooo:
Vi vet egentligen väldigt lite om Warfigther. Bara det inte blir ännu en CoD-kopia..


Klart som sjutton att det blir en CoD-kopia. Första MoH var det. Ja, hela genren är ju det numer.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Har en känsla av att den där Battle recordern kommer kosta oss något. Antagligen pengar.
"Övriga inställningar"
  • 0
Citerar Schmackadoodle:
Har en känsla av att den där Battle recordern kommer kosta oss något. Antagligen pengar.


Eller så ingår det i CQ så det tvingar dem som egentligen inte tänkt köpa DLC:n för att dem inte gillar små banor att köpa det ändå
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Har patchen kommit än?
  • 0
Citerar Ciriux:
Har patchen kommit än?


Nepp, men den testas hos Sony och MS
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Citerar bjooo:
Citerar Ciriux:Har patchen kommit än?

Nepp, men den testas hos Sony och MS


Varför så glad över det? De borde testa snabbar isf!
FUS RO DAH!!!
  • 0
Citerar bjooo:
Eller så ingår det i CQ så det tvingar dem som egentligen inte tänkt köpa DLC:n för att dem inte gillar små banor att köpa det ändå


= kostar pengar
"Övriga inställningar"
  • 0
Citerar Schmackadoodle:
Citerar bjooo:
Eller så ingår det i CQ så det tvingar dem som egentligen inte tänkt köpa DLC:n för att dem inte gillar små banor att köpa det ändå


= kostar pengar


Jag tänkte på en återkommande avgift, t.ex. en månadsavgift.
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Battlefield 3 är ju det perfekta spelet för en battlerecorder, så det vore väldigt välkommet.
  • 0
Citerar ErkanZYX:
Om du har Canister Shell ska du absolut använda det. Ruggigt effektivt mot infantry, om du träffar är dom i princip döda.

Jag håller i princip med Ciriux, utan att för den saken skull ha testat Canister Shell - Coxial Lmg är absolut inte svår att döda folk med och det är ytterst sällan de hinner springa undan.

Men jag kommer naturligtvis testa Canister när jag låst upp det, och kanske ändrar jag åsikt då.
  • 0
Varför släpper dom inte bara patchen till PC om den nu är färdig och testas hos MS/Sony?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!