Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

~ Battlefield 3 ~ Officiell tråd ~


Citerar micke_1993:
Har inte kunnat pröva Back to Karkand då servrarna är döda. Jag kan inte förstå hur man lyckas så fatalt med allt man gör som ändå EA gör varje gång någonting släpps. De engagerar sig absolut till noll, de går inte in med någon bit av själen för att supporta sina produkter. EA kan inte sköta releaser för fem öre, vid BF3 releasen var också servrarna döda i något dygn eller två och nu detta med B2K.


Gråt mer. Okej, tack, nu är jag klar.
http://i.imgur.com/LhzFKUp.gif
  • 0
Citerar micke_1993:
Har inte kunnat pröva Back to Karkand då servrarna är döda. Jag kan inte förstå hur man lyckas så fatalt med allt man gör som ändå EA gör varje gång någonting släpps. De engagerar sig absolut till noll, de går inte in med någon bit av själen för att supporta sina produkter. EA kan inte sköta releaser för fem öre, vid BF3 releasen var också servrarna döda i något dygn eller två och nu detta med B2K.


Stats-padder.
  • 0
Citerar Kingz:
Gråt mer. Okej, tack, nu är jag klar.


Värt inlägg osv.

Citerar jpkillah:
Stats-padder.


Vad innebär det?
  • 0
Citerar Shagge:
Bara jag som tycker att Sqdm bara är jobbigt att spela?? (spelar det bara för att låsa upp L85A2)

Det var jobbigt att hitta en duglig squad att lira med iaf. I slutändan kändes det knappt värt besväret heller, då Famasen kändes snäppet vassare.


Jaha men jag har bara 2 vinster kvar sen har jag L85:an, efter det så ska jag inte ens tänka tanken om sqdm... ;)
Rättvisa är när alla har det lika jävla dåligt...
  • 0
Jaha men jag har bara 2 vinster kvar sen har jag L85:an, efter det så ska jag inte ens tänka tanken om sqdm... ;)

haha, inte jag heller... Men vi borde inte klaga engineers har det bra mycket tuffare än oss !
  • 0
Citerar HellSpawn:
Gulf of Oman, Wake Island är mina favorit banor ^^


Yeah, mina med!
The knife master
  • 0
Någon som har problem att komma in på Origin? Kommer inte in alls.
  • 0
Citerar marten1000:
Någon som har problem att komma in på Origin? Kommer inte in alls.


Inte jag heller, verkar vara nå vaj just nu!
  • 0
Det här bevisar verkligen hur långt jag är beredd att gå för att skaffa tillbaks min älskade L85A2 (A1 i bf2), jag kommer för första gången på flera år att tvingas att använda noobtube
  • 0
VILL SPELA BF3 MEN DET FUNKAGERAR INTE!!
  • 0
Citerar johooh:
VILL SPELA BF3 MEN DET FUNKAGERAR INTE!!


Tyst med er alla, vad gör det om det inte fungerar, acceptera och vänta tills det funkar.
  • 0
Citerar internethandlare:
Citerar johooh:VILL SPELA BF3 MEN DET FUNKAGERAR INTE!!

Tyst med er alla, vad gör det om det inte fungerar, acceptera och vänta tills det funkar.


Ja, men har väntat i ett antal timmar nu.....
  • 0
Behöver inte vänta. Har haft Back to Karkand sen förra veckan, och allt fungerar finfint!

Näh, skojade såklart, för dem som inte förstod. Tråkigt för er som inte kommer in.
The knife master
  • 0
Origin funkar inte på datorn, och på xbox har den senaste live-uppdateringen fullständigt förstört mitt xbox live. Jag kan inte starta spel utan att förlora kontakten med live vilket resulterar i att jag inte kan ladda ner B2K . Kan alltså inte spela B2K alls just nu, buhuhu. Origin och xbox live har ställt till det otaliga gånger för mig på väldigt kort tid...


Fast nog med klagomål! Det finns ju en morgondag ;). Fick testat Wake Island hos brorsan på xbox förut och det bådar gott. Jag håller med de flesta om att de borde ha kört 4 - 5 flaggor även på konsol, men det funkar som det är nu.
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Citerar baathen:
Origin funkar inte på datorn, och på xbox har den senaste live-uppdateringen fullständigt förstört mitt xbox live. Jag kan inte starta spel utan att förlora kontakten med live vilket resulterar i att jag inte kan ladda ner B2K . Kan alltså inte spela B2K alls just nu, buhuhu. Fick testat Wake Island hos brorsan på xbox förut och det bådar i alla fall gott. Jag håller med de flesta om att de borde ha kört 4 - 5 flaggor även på konsol, men det funkar som det är nu.


Tycker det blir intensivare och intressantare med tre flaggor på Wake.

Vill förövrigt att DICE separerar Conquest och Conquest Assault. Irriterande då man måste hoppas att inte komma in i Conquest Assault, som inte alls är lika roligt som vanlig Conquest. Har inte heller stor lust for Rush längre, då det var roligare i BC2. Nu är det bara Conquest som gäller.
The knife master
  • 0
Captian Price: Kan hålla med dig om Rush! Dock var jag aldrig särskilt intresserad av det spelläget i BC2 heller. Jag har alltid varit mer av en conquest-människa .
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
CQ assault är ju roligare än vanlig CQ !
  • 0
Citerar baathen:
Captian Price: Kan hålla med dig om Rush! Dock var jag aldrig särskilt intresserad av det spelläget i BC2 heller. Jag har alltid varit mer av en conquest-människa .


Har själv blivit mer Conquest. Riktigt roligt.

Citerar jpkillah:
CQ assault är ju roligare än vanlig CQ !


Tycker det är tråkigt att de begränsat fordonen, som de gjort med Rush. Gillar mer när det är simpelt, mycket innehåll vilket levereras i vanlig Conquest.
The knife master
  • 0
Origin fungerar nao
  • 0
Vad är Conquest Assualt?
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Citerar baathen:
Fast nog med klagomål! Det finns ju en morgondag ;). Fick testat Wake Island hos brorsan på xbox förut och det bådar gott. Jag håller med de flesta om att de borde ha kört 4 - 5 flaggor även på konsol, men det funkar som det är nu.


Karkand och Sharqi har 5 flaggor, Oman kan ha 4 flaggor. Dock så finns det också mindre versioner med 3 flaggor. Klagar inte direkt blir tuffare strider om det är mindre flaggor.

Måste dock säga att nostalgin och minnet spelar in rätt ofta. Då man tar väldigt ofta omvägarna och öppnar upp matcherna genom att ta flaggorna längre bak. Speciellt på Karkand då de hittills bara beskyddar mitten och inte kanterna så man springer ju bara förbi striderna och tar några flaggor.
"One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas I dont know." - Captain Jeffrey T. Spaulding
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Vad är Conquest Assualt?


Conquest med ett lag som anfaller och ett lag som försvarar flaggor, om anfallaren tar alla flaggor och alla i försvaret är döda så vinner anfallaren automatiskt. Denna spelsätt var det enda som var tillgängligt i bf2 om man nu inte hade specialforces.
  • 0
Citerar jpkillah:
Citerar mmmaarcus:Vad är Conquest Assualt?

Conquest med ett lag som anfaller och ett lag som försvarar flaggor, om anfallaren tar alla flaggor och alla i försvaret är döda så vinner anfallaren automatiskt. Denna spelsätt var det enda som var tillgängligt i bf2 om man nu inte hade specialforces.


Så jävla mycket roligare än det vanliga QC imo! Känns alltid som det är mer som står på spel...
Gör musik.
  • 0
Banorna känns bra än så länge, lite väl grå färgsättning kanske men förutom det gillar jag den förbättrade förstörelsen och att få spela på de gamla klassikerna. Känns även som de förbättrat grafiken lite?
Gör musik.
  • 0
via mobil

För mycket luftfordon på Wake Island (24-spelare) Men annars bra, förutom att jag spelade ganska kasst igår. Har inte lirat på ett tag :/
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!