Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

~ Battlefield 3 ~ Officiell tråd ~


Citerar Ciriux:
Synd att Karkand blir fristående. Hade varit bättre om dom bakades in i spelet. Då skulle man kunna vara på servrar som varierar banorna. Nu måste man söka separat efter Karkand-banor.


http://twitter.com/#!/zh1nt0/status/132571782011027456

Zh1nt0 säger annorlunda...
Everyone chill the fuck out, I got this!
  • 0
Citerar filleeeh:
Zh1nt0 säger annorlunda...


Aha, fan vad awesome! Jag trodde inte det var så eftersom man redan nu kan se att man kan välja mellan att söka på "Battlefield 3" eller "Back to Karkand" i Battlelog server browser. Men det kanske bara är för dom som vill vara exakta.
  • 0
Citerar Ciriux:
Aha, fan vad awesome! Jag trodde inte det var så eftersom man redan nu kan se att man kan välja mellan att söka på "Battlefield 3" eller "Back to Karkand" i Battlelog server browser. Men det kanske bara är för dom som vill vara exakta.


Japp, trevliga nyheter indeed!
Everyone chill the fuck out, I got this!
  • 0
Citerar bjooo:
Låter roligt faktiskt! Varför har dem inte med det i det vanliga verisionen.?

Har inte funnits med sen BF2 tror jag.
2142 hade det nog inte, de hade Titans istället som är också en blandning av conquest och assault. Fast inte på samma sätt.

Citerar danishpower:
Vilken klass är bäst o spela som? Bäst vapen o så..

Vill man bara döda är Assaultrifles oöverträffbara.

Säger jag som har maxxat Engie och nu kör AR.

Tillagt 2011-11-05 02:33:
Jag har typ 15 kills med EOD *stolt*

Tillagt 2011-11-05 02:34:
Dem räknas dock inte till stats så i dont know exakt...
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Citerar filleeeh:
http://twitter.com/#!/zh1nt0/status/132571782011027456

Zh1nt0 säger annorlunda...


Jäklar, det var inte dåligt! Tänkte precis att det känns lite snopet att det inte finns så många vapen med i BF3 som man hade hoppats, this was good news ^^.
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
Citerar danishpower:
Vilken klass är bäst o spela som? Bäst vapen o så.. Jag har spelat som support ett tag, men vill inte ha light machinegun vapnena.. funderar på att spela som engineer.


Allt är relativt.

Höh, nej men. Det är faktiskt så, tycker jag. Beroende på bana och game mode.
Jag spelar främst conquest, och spelar allra minst som Recon. Helt enkelt för att jag tycker det är svårt att lira med snipern BF3.

Jag spelar ofta engineer, är smått beroende av att lägga ut minor och se intet ont anande fiender köra över dessa. Eller att mosa iväg raketer med RPG / Stingers på fordon.

Men inte alla anor lämpar sig för detta. Ta t.ex. Operation Metro, där föredrar jag antingen Assault eller att spela som support och sätta upp en liten station för att peppra folk med bly.

Så, mitt svar är att testa dig fram. Hur spelar du dina banor? Jagar objektiv? Dödar fienden mest? Supportra med ammo/medic boxes, MAV, defib ... etc?

Hitta din egen stil, helt enkelt.



Btw, en annan sak, kan man vara med i flera platoons samtidigt?
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
Citerar ICApåse:
Btw, en annan sak, kan man vara med i flera platoons samtidigt?

Det kan man
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Citerar filleeeh:
http://twitter.com/#!/zh1nt0/status/132571782011027456


Synd själv ville jag att det skulle vara mer fristående, som i vietnam för bc2 med sina egna vapen, vehicles osv
  • 0
Tror ni det blir US vs RU i Back to Karkand-expansionen eller får vi kanske återse Kina och MEC (vore ju helt fantastiskt!)?
Gör musik.
  • 0
Finns det verkligen ingen PS3 Platoon här på GR?

Då får jag väl joina något random isf. Men blir problematiskt ifall det är mycket jänkare. (tidszonerna).
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
via mobil

det sägs ju att det ska komma nya vapen med Back to Karkand, men vilka vapen är det då?
FUS RO DAH!!!
  • 0
Citerar ante-vante:
det sägs ju att det ska komma nya vapen med Back to Karkand, men vilka vapen är det då?


Slangbella och katapult har jag hört.
  • 0
Vad baseras "skill" på? Som man kan se i statsen.
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
via mobil

Skillevel fanns väl i BC2 och där har jag för mig att man hamna med lika ungefär lika bra motståndare/fiender som en själv ..
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Citerar bjooo:
via mobil

Och din definition på bra är?


Soft folk som gillar att spela i squad o samarbeta!

adda pjazz762 på 360
Cool bananas
  • 0
Citerar jonny129:
Citerar bjooo:

via mobil

Och din definition på bra är?


Soft folk som gillar att spela i squad o samarbeta!

adda pjazz762 på 360


Och definition på att vara soft är?

Tillagt 2011-11-05 10:57:
Citerar Ciriux:
Citerar ante-vante:

det sägs ju att det ska komma nya vapen med Back to Karkand, men vilka vapen är det då?


Slangbella och katapult har jag hört.


Men, ingen pilbåge?
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Pilbågar är och har alltid varit sönder-OP, hoppas innerligt att de faktiskt hållt sig till slangbella och katapult och inte faller för trycket från alla n00b-bowers...
  • 0
via mobil

Ja och armborst hade inte gjort det sämre för alla bush wookies..
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Är det bara jag som inte kan se ping på servrarna längre? Störande! Kunde det förut, kör via Chrome.
  • 0
Citerar bjooo:
Men, ingen pilbåge?


Ne, dom är för op mot jets.
  • 0
Vad exakt innebär en Platoon förresten? Är det som vilken klan som helst?
  • 0
via mobil

Bara jag som tycker support klassen är UP? Utan bipoden har den extremt hög rekyl och man har inte alltid tid och sitta och vänta med en bipod utvecklad.
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Citerar Hubbabubb:
Vad exakt innebär en Platoon förresten? Är det som vilken klan som helst?


Japp!
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!