Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

~ Battlefield 3 ~ Officiell tråd ~


Citerar sirjohnnyking:
http://i.imgur.com/1NiQE.png



+1
Death in the morning, death for breakfast, little pots of toasted death.
  • 0
Kallt här ute
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Capsain Border är nice.

Evil Is Back
  • 0
Citerar bjooo:
Hmm, har spelat multidöd hela dagen. Ska man lira SP nu eller blir man bara deprimerad?


Klarade kampanjen idag faktiskt.. Och ja... Jämfört med multiplayern så suger ju kampanjen HELA kampanjen känns som en ända lång film som man bara hänger med i. Så gott som ALLT kändes scriptat. Vilket var synd. Och kort var den också, fast det var kanske bara bra när det var såpass dåligt Klarade kampanjen på runt 4-6 timmar tror jag. Inte mer i alla fall!
Don't criticize what you don't understand, son. You never walked in that man's shoes.
  • 0
Har kört kanske 1.3 tim singleplayer, än så länge är det bra action bra tempo, någorlunda intressant(fast de är vanliga mus och katt story)..
Ett av de snyggaste spelen till ps3 iafall, så de är bra(märks att DICE har lagt ner ett antal 1000 tim på att optimera så bra som möjligt till den kära svarta lådan )

Tyvärr bara spelat MP i 2 minuter.. Första gången jag skulle connecta så failade den, men adra så fungerade det bra
Ska bli intressant att fortsätta lite mp imorrn

PS3 utgåvan;)
  • 0
  • Ree
  • Ree
Citerar jabbeboy:
mus och katt

Så det handlar om en ensam terrorist som jagar och utplånar hela den amerikanska armen helt på egen hand? Låter coolt.
  • 0
Citerar Ree:
Citerar jabbeboy:
mus och katt

Så det handlar om en ensam terrorist som jagar och utplånar hela den amerikanska armen helt på egen hand? Låter coolt.


Nja elelr vet inte vad jag ska säga, de är iafall terrorister inblandade, men de tror jag de flesta redan vet..
INte för att ajg har några som helst problem med sånna, som sagt MP kommer nog vara anledningen för att alla köper det..


BTW, hur kan jag komma åt Battlelog på pcn för att ex kolla på mina stats och sånt?

Skicka pm om någon har lustr att köra co-op någongång så har jag dig i min lista
  • 0
Citerar Ree:
Så det handlar om en ensam terrorist som jagar och utplånar hela den amerikanska armen helt på egen hand? Låter coolt.

Det COD handlar om där men där är man en man mot alla terrorister.
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Citerar jabbeboy:
BTW, hur kan jag komma åt Battlelog på pcn för att ex kolla på mina stats och sånt?


http://battlelog.battlefield.com
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Där har ni prestandan man får med allt på max i multiplayer (Caspian Border).


Kommer ju gå ganska bra för mig då. Ett singel 6870, men ska köra i 1360x768. Enorm prestandaboost!
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
Stör mig på att man inte kan logga in på battlelog än, skulle vart kul att kolla lite innan man får spelet.
  • 0
När släpps Battlelog för iPhone?
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Citerar jabbeboy:BTW, hur kan jag komma åt Battlelog på pcn för att ex kolla på mina stats och sånt?

http://battlelog.battlefield.com


"Your account is not allowed to log in"?! Trodde man skulle kunna logga in fast man inte har spelet. Än. Skit samma, i morn kommer BF3 med posten.

Om det INTE gör det så kommer jag rage-quitta livet!
Gör musik.
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Om du inte får ordning på det så är det bara att skriva in CD-nyckeln i Origin och ladda ned det.


You can do that? Nice!

Citerar FraGile:
Skit samma, i morn kommer BF3 med posten.

Om det INTE gör det så kommer jag rage-quitta livet!


Hihi, fick mitt idag. Dock har jag fysikprov imorgon och NP i svenska på fredag så jag lär inte hinna spela nåt innan helgen. Men jag kan om jag vill!

Förresten så bör det fixas en grupp pc-spelare från GR för spridning av flerspelardöd.
I Like!!1
  • 0
Grand/Great Bazzar(CQ) och Operation Förstöra Beta (CQ & Rush) är dem sämsta banorna..
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Citerar bjooo:
Grand/Great Bazzar(CQ) och Operation Förstöra Beta (CQ & Rush) är dem sämsta banorna..


Skriv det någon annanstans helst Jag blir så besviken då
Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig.
  • 0
Citerar Spelfjanten:
Citerar bjooo:
Grand/Great Bazzar(CQ) och Operation Förstöra Beta (CQ & Rush) är dem sämsta banorna..


Skriv det någon annanstans helst Jag blir så besviken då


Dem 7 övriga är i absolut värdsklass!
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Citerar FraGile:
"Your account is not allowed to log in"?! Trodde man skulle kunna logga in fast man inte har spelet. Än. Skit samma, i morn kommer BF3 med posten.


Man måste ha spelet knutet till sitt Origin-konto innan man kommer in där tyvärr.

Gillar en i kommentarerna till Sweclockers-länken. Han var nöjd över att ha betalat nästan 10k kronor för att få samma prestanda som 2 stycken 6970 som kostar 4k kr mindre... Galet vad Nvidia-fanboys det finns där.
We own your fucking dreams!
  • 0
Man kan väl själv välja när fallskärmen ska öppnas när man basejumpar?
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Citerar bjooo:
Citerar Spelfjanten:
Citerar bjooo:
Grand/Great Bazzar(CQ) och Operation Förstöra Beta (CQ & Rush) är dem sämsta banorna..


Skriv det någon annanstans helst Jag blir så besviken då


Dem 7 övriga är i absolut värdsklass!


Nu blev jag glad !
Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig.
  • 0
is nice, har fjärrstyrning hem så sofort spelet e köpt runt halv 1 inatt koppla upp sig, regga nyckeln på origin och börja tanka. färdigt när man kommer hem ^^
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Citerar Chuckyflash:
Kommer ju gå ganska bra för mig då. Ett singel 6870, men ska köra i 1360x768. Enorm prestandaboost!


Frågan är om man verkligen vill spela i den upplösningen bara för at kunna köra högre inställningar. Hellre spela på medium med 1920x1080 än 1360x768 high/ultra imo.
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Man kan väl själv välja när fallskärmen ska öppnas när man basejumpar?


Ja. Bara att trycka på hopp-knappen när man vill fälla ut den.
We own your fucking dreams!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!