Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

~ Battlefield 3 ~ Officiell tråd ~


Citerar Kingz:
Citerar KillPrime:
Jag har ett gt 320 med intel core i3 proccesor kommer jag kunna köra bf3 bryr mig inte om att maxa inställningarna vill bara köra det nån som kan svara den


Du bör uppgradera ditt grafikkort.


Ok men räcker det med ett gtx 560 ti
  • 0
Citerar FraGile:
Däremot kan vi nog räkna med att servrarna hos EA kommer faila stenhårt de första dagarna efter spelets release för att följa den gamla traditionen.


Hehe, word!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Får man betan oavsett vart man förhandsbokar limited edition?
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
Citerar oskwish:
Får man betan oavsett vart man förhandsbokar limited edition?


Betan är öppen, du behöver inte boka någonting. Om du köpt (eller köper snart) Medal of Honor med en röd betasticker får du 48 timmar tidigare tillgång.
  • 0
Citerar aroon:
Citerar oskwish:
Får man betan oavsett vart man förhandsbokar limited edition?


Betan är öppen, du behöver inte boka någonting. Om du köpt (eller köper snart) Medal of Honor med en röd betasticker får du 48 timmar tidigare tillgång.


Det var ju snack om att man skulle få 48 timmar tidigare om man köpte Medal Of Honor ELLER förhandsbokade limited edition.
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
Citerar oskwish:
Det var ju snack om att man skulle få 48 timmar tidigare om man köpte Medal Of Honor ELLER förhandsbokade limited edition.


Justja, du får betan om du bokar på Origin.
  • 0
Citerar aroon:
Justja, du får betan om du bokar på Origin.


Du får betan tidigare*
http://i.imgur.com/LhzFKUp.gif
  • 0
Gief beta!!
Everyone chill the fuck out, I got this!
  • 0
Citerar filleeeh:
Gief beta!!


NUU!!!
The knife master
  • 0
Citerar aroon:
Citerar oskwish:
Det var ju snack om att man skulle få 48 timmar tidigare om man köpte Medal Of Honor ELLER förhandsbokade limited edition.


Justja, du får betan om du bokar på Origin.


Men inte om man bokar någon annanstans?
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
Citerar oskwish:
Men inte om man bokar någon annanstans?


Du får tillgång till betan 48 timmar tidigare om du bokar via Origin.

Det är en öppen beta, så alla får tillgång till betan.
http://i.imgur.com/LhzFKUp.gif
  • 0
Citerar oskwish:
Men inte om man bokar någon annanstans?


Alla får betan, det är en öppen beta. Bokar man på Origins eller har MoH Tier 1 edition så får man börja spela betan 48 timmar tidigare.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar Kingz:
Du får betan tidigare*


Tyckte ändå det framgick rätt klart inlägget två steg över.
  • 0
Citerar aroon:
Tyckte ändå det framgick rätt klart inlägget två steg över.


Citerar oskwish:
Men inte om man bokar någon annanstans?


Tydligen inte
http://i.imgur.com/LhzFKUp.gif
  • 0
Vad kommer det krävas för att kunna spela BF3 på max-inställningar? Har de ens gett ut systemkraven än?
  • 0
Citerar FoxRacing:
Har de ens gett ut systemkraven än?


Nej.
  • 0
Vet någon på ett ungefär vad det kommer att krävas för burk för det?
  • 0
Man kan nog alltid anta att en "dyr" burka klarar av spelet men, det är nog bättre att du väntar tills de ger ut kraven tycker jag.
FUS RO DAH!!!
  • 0
Okej, så de e 2 månader tills spelet släpps och inga systemkrav har släppts än?..
  • 0
Citerar ChrillZor:
Okej, så de e 2 månader tills spelet släpps och inga systemkrav har släppts än?..


Dessa stod med i Alfa-inbjudningarna. Recomended:

OS: Windows 7 or Vista (SP1)
Installed: Origin
CPU: Quadcore @ 2.0 GHz or faster
RAM: 4GB or more
Hard Drive: 7.25GB free
Video: 512 MB or greater DirectX 10 or 11 compatible card with latest drivers (AMD 11.5 or later, nVidia 275.33 or later)
Sound: DirectX 10 or 11 compatible card
Internet: broadband connection

Anta att det ligger runt detta eller kanske lite mer på recomended i alla fall. Who knows?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar ChrillZor:
Okej, så de e 2 månader tills spelet släpps och inga systemkrav har släppts än?..


De vill inte gå ut med något förens de har optimerat klart spelet. Och det spelar ju ingen roll om de släpper kraven för att kunna spela spelet och vad de rekommenderar då det inte säger ett skit om vad som krävs för att maxa spelet.

Har man en okej quad core och att grafikkort från 2010 och framåt så kan man spela spelet. Så mycket vet vi redan efter alfan.
We own your fucking dreams!
  • 0
Explosionerna ser bra ut på PC, undrar hur mycket sämre det blir på konsol.
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Citerar FoxRacing:
Vet någon på ett ungefär vad det kommer att krävas för burk för det?


Jag körde i 40-50 fps i Alphan med min iMac 21,5" från 2009. Har en 3.06GHz Dual Core processor, ATI Radeon 4670m med 256mb och 4GB RAM.
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
Citerar oskwish:
Citerar FoxRacing:
Vet någon på ett ungefär vad det kommer att krävas för burk för det?


Jag körde i 40-50 fps i Alphan med min iMac 21,5" från 2009. Har en 3.06GHz Dual Core processor, ATI Radeon 4670m med 256mb och 4GB RAM.


Kan man spekulera hur mycket FPS det går i hela spelet.
Arrow 2
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Explosionerna ser bra ut på PC, undrar hur mycket sämre det blir på konsol.


Hoppas på ungefär likadant. Dice försöker ju få konsolversionen att likna så mycket PC som möjligt. Av vad vi sett av PS3 versionen så är jag imponerad, sjukt snyggt.

Tyckte faktiskt att det var snyggare än PC under vissa partier, i alla fall när man jämnför Fault Line med den på Jimmy Fallons show. Bilarna på PS3 var snyggare tex. Fast givetvis blir det snyggast på PC, men föredrar konsol trots allt.

Hoppas spelet blir episkt på konsol. Speciellt Multiplayern!
The knife master
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!