Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

~ Battlefield 3 ~ Officiell tråd ~


LÄNGTAAAR, tur att man snart ska köpa en ny speldator som man kan lira på
Nej, jag sa inte sten.
  • 0
Inbjuden till alfan...Jag har inte ens veteranstatus
Behöver man fortfarande det?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Inbjuden till alfan...Jag har inte ens veteranstatus
Behöver man fortfarande det?


Tydligen inte. Fick precis ett mail med Alphan även om jag inte har veteranstatus.
"Did you think a little thing like the end of the world was gonna do me in?"
  • 0
hoppsan där trilla de in en invite till betan..blir en seg arbetsdag imorgon kan ja tippa på
Beer: The cause of, and solution to all of life's problems!!
  • 0
Jag har ingen veteran status och ändå blev jag inbjuden
[RKR] Dante 7979. You have two main groups of trolls: mountain trolls and woodland trolls.The rest are internet trolls.
  • 0
Ang. att folk är oroliga över att de tänker anpassa banorna till konsol. (läs.förminska)
Tror inte dom tänker krympa dom särskilt mycket med tanke på att flygplan även ska finnas med på konsolversionerna. Nåt att tänka på
  • 0
Citerar Kitsune:
Ang. att folk är oroliga över att de tänker anpassa banorna till konsol. (läs.förminska)
Tror inte dom tänker krympa dom särskilt mycket med tanke på att flygplan även ska finnas med på konsolversionerna. Nåt att tänka på


Flygplanen kanske kan flyga utanför banan, kunde de inte det i BF2?
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
Citerar WaltX:
Hur vet du det?


Det står i mailet att alfan håller på mellan 19 juli och 1 augusti.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
kul att man har fått 2 alpha koder när man har en dator som laggar på flash spel
PSN: X-rayZero , SSBB FC: 3180-4729-5887
  • 0
Okej, signade nog upp lite för sent för alphan :<, men kanske kanske kan jag få en kompis kod ;D.
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Jag tror inte heller att jag har "veteran status", vet inte ens hur man får det
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Vad är det som avgör om man blir inbjuden`?
[RKR] Dante 7979. You have two main groups of trolls: mountain trolls and woodland trolls.The rest are internet trolls.
  • 0
Hehe fick Alpha-kod trots att jag inte ens anmält mig eller nåt Kan dock bero på att jag äger nästan alla Battlefield spel inklusive expansioner.
  • 0
Testade att gå in på alfasidan och trycka in mina uppgifter, och fick en kod. Tyvärr är den enda datorn som har W7 min bärbara som skolan gett oss. Gissar att den tar lägsta på mellan 1-5 fps.
  • 0
Det är jätteintressant att läsa om att ni fått en Alpha-kod. Massor verkar få koder nu så ni är inte unika precis
  • 0
@-Thunderbird-

Klart folk ska få visa sin glädje. Jag lever, det gör även många andra, men jag är glad för det ändå. Man behöver inte vara eller äga något unikt för att vara glad.
  • 0
Har man fortfarande fallskärm?
  • 0
Citerar micke_1993:
@-Thunderbird-

Klart folk ska få visa sin glädje. Jag lever, det gör även många andra, men jag är glad för det ändå. Man behöver inte vara eller äga något unikt för att vara glad.


Vad är poängen med att gå in och skriva " Jag fick en Alphanyckel : D " x 30

Det har inget värde som gör det intressant för någon annan att veta bara.
  • 0
Citerar Ciriux:
Har man fortfarande fallskärm?


Självklart kommer man ha det.

Tillagt 2011-07-27 19:22:
Citerar -Thunderbird-:
Det har inget värde som gör det intressant för någon annan att veta bara.


Jo, nu när så pass många kommit med så kan man ju faktiskt spela tillsammans med andra man vet vilka det är istället.
We own your fucking dreams!
  • 0
Nu när så mycket folk verkar ha Alphan... Hur är den? Är det mycket buggar med i den?
''We Impose Order On The Chaos Of Organic Evolution. You Exist Because We Allow It. And You Will End Because We Demand It.'' - Sovereign, Virmire, Mass effect
  • 0
Citerar -Thunderbird-:
Vad är poängen med att gå in och skriva " Jag fick en Alphanyckel : D " x 30

Det har inget värde som gör det intressant för någon annan att veta bara.


Att klaga på att folk skriver att dom har fått en alpha-key är dess värre inte heller speciellt intressant.

Gå till en annan tråd om den här inte passar dig.
http://i.imgur.com/LhzFKUp.gif
  • 0
Väldigt många som fått idag verkar det som. Om nån har en över
  • 0
Mm man får ju absolut inte klaga på någonting, borde vara dödsstraff på det.
  • 0
Citerar -Thunderbird-:
Mm man får ju absolut inte klaga på någonting, borde vara dödsstraff på det.


Klart du får klaga, om du skulle ha någonting värt att klaga på. Men onödigt gnäll kan du hålla för dig själv.

Du klagar på att folk är glada för att de har fått en ibjudan till alphan av Battlefied 3, något som de har allt rätt att vara. Och det här är Battlefield 3-tråden, så det är väl här som de ska skriva det?

Du verkar tycka att det inte tillför något till tråden. Men samtidigt kan du fråga dig själv, vad tillför du till tråden genom att klaga på att de är glada? Ingeting bra iaf, skulle jag nog säga.

Istället för att klaga, försöka att inleda ett nytt samtalsämne som intresserar dig mer istället.
http://i.imgur.com/LhzFKUp.gif
  • 0
Det är en svensk i Battlelog Forumet som listar upp en massa buggar och glitches. Och så lägger folk till hela tiden. Och nog är det många alltid.
The knife master
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!