LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      Sämsta spelbanan?


      Citerar Poindaxter:
      DETTA är tveklöst världens sämsta banan.


      Fail'd. ;D
      • 0
      bloc-cod 4
      When Chuck Norris does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
      • 0
      Citerar ribbstol:
      Jag avskydde verkligen drömbanorna i Max Payne 1 .


      Vad snackar du om? Dem är ju briljanta! Utan alla flumiga banor hade jag nog inte tyckt om serien så mycket som jag gjör nu.

      Annars så tycker jag att andra Rotterdambanan (plutonium runs loose) i Hitman Codename 47 är sämst. Den är så löjligt svår så att jag tror att det är lättare att avskaffa kommunismen i kina och skapa fred i mellan östern på en vecka! Jag har seriöst aldrig spenderat så mycket tid på att memorea vars fiender står och deras rörelse mönster i ett spel någonsin!
      • 0
      Grottan i Ninja Gaiden 2. Kan inte fatta att den banan kom med i spelet. De borde ha skrotat den. Riktigt uselt.
      • 0
      Cortana i Halo 3. Försökte ta självmord fyra gånger under banans lopp.

      Annars så hatar ja Vacant och Shipment ifrån Cod 4.
      Even if one's head were to be suddenly cut off, he should be able to do one more action with certainty - Ghost Dog
      • 0
      Citerar Hroth:
      Annars så hatar ja Vacant och Shipment ifrån Cod 4.


      Håller med till punkt och pricka.
      "Be larger than life, twice as nice as your idol, pump you with pride, then guide you straight to hell like the bible" - Big Pun
      • 0
      • Felx
      • Felx
      Citerar Hroth:
      Cortana i Halo 3. Försökte ta självmord fyra gånger under banans lopp.

      Annars så hatar ja Vacant och Shipment ifrån Cod 4.



      håller med, inte så satans kul när man lirar team deathmatch på shipment, och kan kanske döör 40 gånger, när hälften är av Martydom
      • 0
      framtids zombie banan i time splitters 4
      "Excuses are the refuge for the weak."
      • 0
      Ja tycker inte om när man förlorar sin pinne på "Barbie hittar en pinne: the game"
      ÄdelOst skapades en gång utav Marsianer som först skulle använda det som drog...
      • 0
      Citerar ÄdelOst:
      Ja tycker inte om när man förlorar sin pinne på "Barbie hittar en pinne: the game"


      Wait..what!?

      Jag tycker dock att den där grottan i Halo 3 då det kryllar med Flood....känns skräpig.
      Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
      • 0
      Ja, Cortana är sjuuuukt rutten. Fattar inte hur dom kan göra en sådan bana om och om igen i varje Halo-spel.
      Sen vet jag inte om det räknas som en bana men Hellfire Peninsula är ett väldigt tråkigt område. Både estetiskt och quest-mässigt.
      • 0
      Citerar Ciriux:
      Ja, Cortana är sjuuuukt rutten. Fattar inte hur dom kan göra en sådan bana om och om igen i varje Halo-spel.
      Sen vet jag inte om det räknas som en bana men Hellfire Peninsula är ett väldigt tråkigt område. Både estetiskt och quest-mässigt.


      Vilket spel är Hellfire Peninsula i? Har inte hört det förr.
      Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
      • 0
      Alla jävla vattenbanor i alla jävla spel.
      Så talade Waiiwan
      • 0
      Vilket spel är Hellfire Peninsula i?

      World of Warcraft. När vi ändå är inne på ämnet kan jag passa på att nämna The Barrens. Sjukt tråkigt område.
      Even if one's head were to be suddenly cut off, he should be able to do one more action with certainty - Ghost Dog
      • 0
      Citerar luddeking:
      Citerar Ciriux:Ja, Cortana är sjuuuukt rutten. Fattar inte hur dom kan göra en sådan bana om och om igen i varje Halo-spel.
      Sen vet jag inte om det räknas som en bana men Hellfire Peninsula är ett väldigt tråkigt område. Både estetiskt och quest-mässigt.

      Vilket spel är Hellfire Peninsula i? Har inte hört det förr.

      World of Warcraft

      EDIT: Attans.
      • 0
      Citerar Hroth:
      Annars så hatar ja Vacant och Shipment ifrån Cod 4.

      Vacant är ju typ den bästa banan i hela spelet...
      It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
      • 0
      Citerar Danny 217:
      Citerar Hroth:
      Annars så hatar ja Vacant och Shipment ifrån Cod 4.

      Vacant är ju typ den bästa banan i hela spelet...


      Smaksak såklart. Jag tycker t.ex att Ambush är bästa banan i spelet som någon tidigare nämnde att han hatade.
      Even if one's head were to be suddenly cut off, he should be able to do one more action with certainty - Ghost Dog
      • 0
      Första banan i Perfect Dark Zero är tragisk. Förstörde hela mitt intryck av spelet totalt. Kanske något slags tecken från ovan när min 360 repade sönder skivan.
      • 0
      Citerar Lurkman:
      Första banan i Perfect Dark Zero är tragisk. Förstörde hela mitt intryck av spelet totalt. Kanske något slags tecken från ovan när min 360 repade sönder skivan.


      There is a god....
      Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
      • 0
      Shipment och Killhouse till cod4 så jäkla små banor
      You'll never walk alone
      • 0
      Alla "Överlev i X minuter" banor.
      Dammsugarförsäljare Blues!
      • 0
      Banshee Broadwalk i Mario Kart 64 eller Battlefield i Super Smash Bros. Brawl.
      Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
      • 0
      Citerar Jaksky:
      The Library är nog den sämsta banan jag spelat i ett bra spel.


      OmgWTF? Varför hatar alla den banan den är ju sick som fan.
      • 0
      • race
      • race
      Cortana på Halo 3 är stentrist, det ända minuset i ett underbart spel. Jag hatar den något otroligt, trots det lyckades jag klara den på Legendary. Att jag orkade.
      • 0
      Tog mig evigheter att klara det på Legendary.
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!