Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

"OMFG-ögonblick" i spel?

Fatboy9100
Fatboy9100
Masken i Gears Of War 2
Första gången man satte på Soul Calibur IV (grafiken liksom)
Zeus-striden i slutet på God Of War 2
Sista sekvensen i God Of War (Ares + Kratos-klonerna)

Hellre en tårta i vasken än en vårta på tasken...
Caleb
Caleb
När jag hittade Fists of Ragnulf i Morrowind. Lite omfg var det över det iaf.

"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
huni
huni
Min första extermination i halo 3; double kill, triple kill, overkill, killingspree, shotgun spree, EXTERMINATION!

ola96
ola96
I twilight princess (Zelda) att slåss mot morpheel det enorma vattenmonstret, OMG känsla dirkt.

Shit happens. Oh, realy?
Koxer
Koxer
Citerar huni:
Min första extermination i halo 3; double kill, triple kill, overkill, killingspree, shotgun spree, EXTERMINATION!

Ja då hann jag tyvär inte fixa papper för att torka byxan

Toy of Joy
Toy of Joy
När vi var level 15 och mina teammates blev down av hellhounds så jag fick sola med Ray Gun och MG! World at War

"Vote me for årets troll!"
Koxer
Koxer
Citerar Toy of Joy:
När vi var level 15 och mina teammates blev down av hellhounds så jag fick sola med Ray Gun och MG! World at War

Exakt efter det började jag också sola

Blyskooor
Blyskooor
Sista scenen i Mgs4 på kyrkogården.. OMFG! å snyft xD

Skejte
Skejte
Demobanan på Cod1. Den när man kutar över ett fält för att anfalla en by och det ligger ruttna döda kor överallt samtidigt som mortar regnar ovanför sig. Fyfan, demot var ca 10 min och jag kunna spendera timmar med den banan. Bästa spelminnet någonsin. Dessutom kommer spelet i höst tillsammans med MW2!

De är tyst, det är sorg, det är Helsingborg!
Koxer
Koxer
Citerar Skejte:
Demobanan på Cod1. Den när man kutar över ett fält för att anfalla en by och det ligger ruttna döda kor överallt samtidigt som mortar regnar ovanför sig. Fyfan, demot var ca 10 min och jag kunna spendera timmar med den banan. Bästa spelminnet någonsin. Dessutom kommer spelet i höst tillsammans med MW2!

Åh att kuta över åkrar och fält! Jag vill också!

T-man
T-man
Kristoph Gavins psyche-locks i sista fallet av Apollo Justice.

Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
Lockhead
Lockhead
Atombomben i Call of Duty 4 och slutet i Mass Effect.
<---jag efter bomben

Hjälp mig jag har sylt i min hatt!
CharlieSwe
CharlieSwe
Satte backflip med mongoose i halo3

When one door of happiness closes, another opens: but often we look so long at the closed door that we do not see the one which has been opened for us.
Apollo
Apollo
Citerar The Vulture:
Det här?

Jävlar i havet ^^

"This is good... Isn't it?"
onkel_ludvig
onkel_ludvig
När jag fick en triple kill med en Warthog på Halo 3. Jag körde upp den på en sån kastare eller whatever på Valhalla och den flög rätt ner på 3 spelare. Det var epic

knoe1
knoe1
Ett för mig hände ganska nyligen. Jag och min kompis spelade Battlefield 2 och pratade på Skype samtidigt. Vi var på en bana som heter Wake Island. På banan finns det vaktorn, som man kan klättra upp i. Vi var i närheten av ett sådant torn när en fiende stridsvagn kom mot oss. Vi sprang upp i tornet och tog skydd. Jag såg att stridsvagnen var nära att skjuta så jag hoppade ut ur tornet med min kompis kvar bakom mig. Han dog, och skrek på mig, så jag klättrade upp för att rädda honom. Han levde igen när jag hopade ut åter en gång och samma sak repeterades tills vi båda dog efter 3 gånger. Medans allt det här hände skrek vi massor på varandra genom Skype tills farsan kom in och undrade vad vi höll på med.

Det var ett riktigt OMFG ögonblick!

"You did good son, you did good"
Missing Avatar
Murdoc
En applåd till personen som rättade trådens namn.

Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
Mc Gregor
Mc Gregor
När man blir wallhackad av en sniper på Broadcast (CoD4) och går ner i last stand, tar fram Desert Eaglen och lappar en salva åt det hål man vet han sitter i, och tar honom med ett HS. Det var ett väldigt OMFG moment.

Eller när man springer runt på Vacant på Headquaters och skuter ett random skott i en vägg med en Skorpion och sätter ett HS. Det är så otroligt Lotto.

Stay out of my shed
Missing Avatar
Darthinator
I online-spel så har jag använt "OMFG" väldigt mycket.

Att vara? Eller icke vara? Det är frågan!
I
I
Min första Perfection i Halo 3 online

Ad finem ambulo.
Missing Avatar
Murdoc
Citerar Darthinator:
I online-spel så har jag använt "OMFG" väldigt mycket.

Hahahhaha! XD

Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
Missing Avatar
Colonel
När man kommer ur kloakerna i Oblivion och blickar över det otroliga landskapet!

"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy