Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

"OMFG-ögonblick" i spel?


Försökte logga in på mitt Warhammer Online account nyss men fick bara ett meddelande som sade "Password Incorrect!". Försökte gång på gång men fick bara samma meddelande igen och igen så startade om datorn, samma problem, bytte lösenord, samma problem. Efter kanske 10e försöket att logga in så funkade det äntligen, var lite småskraj. Var iaf lite OMFG över att gång på gång nekas..
  • 0
Gta III till ps2.

O . M . F . G. SPELET ÄR 3D!!!!1111
That's The Way The Cookie Crumble º 2003, oldschool ¬
  • 0
Första gången jag såg en Scarab i Halo 3.
Korvbulle.
  • 0
Första gången jag spelade Halo (första konsol-FPS:et jag spelade) och frågade efter en mus att spela med. "Man ska spela med handkontroll", fick jag till svar. OMFG! Vilka retards det finns asså.
Skaffade det till PC senare. En stark femma av tio möjliga får det. Det är så inihelvete segt men har några kul funktioner.
  • 0
första gången jag fick en killionaire i halo 3
When Chuck Norris does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
  • 0
När mitt trasiga Bioshock skiva helt plötsligt fungerade...under ett kort period. Blev dubbla OMFG-ögonblick där.
  • 0
Sista fjärde-delen av MGS2: Sons of Liberty var ett enda stort intensivt OMFG. Så episkt invecklat och filosofiskt vridet att det lämnade mig mållös i flera veckor framöver.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Citerar heheyeah:
Jag fick en sån där OMFG-känsla första gången jag körde Gta IV
Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt.
  • 0
  • Zime
  • Zime
Senast är nog Dead Space ändå. Mycket i spelet, men speciellt slutet. HUA!

Gears of War 2 hade också sådana ögonblick, det händer ofta i spel! ;)
  • 0
Första gången jag körde runt i Liberty City och såg den extremt vackra solnedgången..

Metal Gear Solid 4 innehöll några extrema OMFG-ögonblick SPOILER!!! "Hela Act:3, Striden på Shadow Moses & Slutstriden med Liquid" SPOILER slut.

Nu senast första gången jag startade Killzone 2 betan, spelet regerar.
  • 0
Spoiler-som-förstör-precis-HELA-Metal-Gear-Solid-4!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!
one!!!one!!!!1!!


MotslutetnärdufårseattBigBossfortfarandelever.

Megaspoiler slut !!!!one!!1!

Jag ställde mig upp och stammade fram ett "va... nej... men.. öh!... va?!... nej... men... men...". Någonting i stil med det minns jag.
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
  • Zime
  • Zime
SPOILER MGS 4 SLUTET SPOILER



Citerar Ezekeel:
MotslutetnärdufårseattBigBossfortfarandelever.


Jaa, iofs. Den var extrem.
  • 0
Citerar Zamuel:
Första gången jag såg en Scarab i Halo 3.

Ett riktigt mäktigt ögonblick.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Citerar Zime:
Jaa, iofs. Den var extrem.


Fast det var egentligen precis, till 100 %, vad jag önskade skulle hända. **** är ju den coolaste av de coola som sagt.
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
I GoW2 när man får syn på masken första gången.
  • 0
I MGS4 *Spoiler* när jag såg Big Boss i slutet *Spoiler*
Gå hemm alla ?? Fakju på ditt död i helvete ??
  • 0
I Oblivion, när man för första gången kommer ut ur kloakerna. Stod stilla och bara kollade runt ett bra tag då. Efter det fick jag en känsla av att jag kunde göra precis vad som helst i det här spelet. Kändes ganska maffigt då.
Any experiment that leaves a crater, is a successful experiment.
  • 0
Vändningen i Bioshock och vändningen i Assassins Creed är bara helt lysande. OMFG!


Jo, och en grej till:

När man såg fulingen Nihilanth: OMFG vad ful XD
Oh, hai!
  • 0
Nästan hela GoW2 var OMFG för mig..
  • 0
Första gången jag såg en tank komma rusande mot mig i L4D.
I was cured, all right!
  • 0
När du stormar tyska regeringshuset i Call of duty 5- World at war. Tilsammans med ca 400.000 ryssar som du ser springa framför dig. Mäktigt!.
Hate, Dominate, Congregate, Eliminate!
  • 0
*Spoiler Varning MGS 4*


Då jag fick reda på att nästa uppdrag skulle utspela sig på den gamla militärbasen vid "Shadow Moses Island". Då fick jag lov att pausa och hämta andan. Huvva vad galet exalterad jag blev
  • 0
Barbie: Horse Adventures.

Första stegen med hästen... OMG baaa hallå, shit liksom!!!
ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US
  • 0
Citerar Sensuella Sven:
Barbie: Horse Adventures.

Första stegen med hästen... OMG baaa hallå, shit liksom!!!


Haha din jävel du fick mig att sätta kaffet i halsen
  • 0
Citerar Sensuella Sven:
Barbie: Horse Adventures.

Första stegen med hästen... OMG baaa hallå, shit liksom!!!


^2

Det första "OMG-ögonblicket" jag fick var när jag spelade Oblivion. Miljöerna fick mig att tappa hakan.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!