Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

"OMFG-ögonblick" i spel?


3år gammal, pappa startade super mario allstars på SNES i tv-rummet. OMGF!
  • 0
Första gången jag startade Resident Evil 1 remake på min gamla Gamecube.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Första gången man möter en fet drake i Skyrim och soundtracket dundrar igång med körer och allt. Underbart.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar zwqase:
Det vore roligt om ni som skriver spoilers ville kommentera lite vad spoilern innehåller också, så att man vet om man vågar kika eller inte.

Citerar swemarzipan:hur fan gör ni sån där överstruken?

Skriv

<*spoiler>TEXT</spoiler>

Fast utan *


Dock så är det väldigt många som är dumma nog att skriva spelets titel i spoilern, så att ingen vet om det är säkert att titta.

OnT: Shadow of the Colossus har massor med sånna ögonblick. De är rätt stora de där snubbarna.
Mr. Rubik, Mr. Rubik...
  • 0
Shadow of calossus helt klart, när man för första gången får möta en sådan bjässe. Pirrar i magen än idag när jag tänker påt!
  • 0
Spoiler:</spoiler>När John Marston dör i Red Dead Redemption... <spoiler>
  • 0
I Skyrim i Daedra Lorden Meridia's quest.
Spoiler: NÄR MAN HELT PLÖTSLIGT BEFINNER SIG MITT UPPE I F*****G LUFTEN!! OMFG!!
"I am not a merry man!" - Worf
  • 0
Första gången jag såg ett Ps3 Spel (Motorstorm)
PSN: The_dvs-bstd
  • 0
Nja, jag håller stenhårt i att Bioshock har det största "OMFG"-ögonblicket.
Jag menar, Spoiler:Hela Atlas/Fontaine-grejen, liksom... Heltrevligt.
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
via mobil

När jag avrättade min första drake i Skyrim! Det va episkt
Knowledge is knowing that a tomato is a fruit. Wisdom is not putting a tomato in a fruit salad.
  • 0
Spoiler:När Radec avrättade Templar i Killzone 2.
The knife master
  • 0
Orcs Must Die

Spoiler:När det på en bana kom fiender mittemot varandra och på sidorna var två stycken rifts som jag skulle försvara. Har inte klarat det än.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Brothers in Arms: Hell's Highway

Spoiler:Sjukhus helvetebanan skrämde skiten ur mig första gången. Onödigt ruggigt känns det som, men ändå väldigt unikt och annorlunda. Jag hatar att älska den nivån.
The knife master
  • 0
Första HS'et med sniper i CoD4 MP och spelaren man skjöt dog inte.
Nej, Last Stand hette det. Då blev man förbannad på det spelet.
AnZen Hegevall @ Gamereactor
  • 0
Helikopterfighten i Uncharted 2, herregud.
  • 0
en klassiker är när man efter 100 försök och noga planering just ska sätta sin mästerliga plan i Commandos i verk och man hör en tysk soldat skrika HALT!...
  • 0
  • Zior
  • Zior
När mina kompisar och jag såg den välkända COOP buggen i UC3. De kan intyga...tro mig -.-´
Livet blir nog kanske värt allt en dag...
  • 0
Citerar Zior:
När mina kompisar och jag såg den välkända COOP buggen i UC3. De kan intyga...tro mig -.-´


AHAHAHAHA!!!
(om du menar monostary buggen)
En sak jag aldrig kommer glömma xD
Det tog ett tag att flytta på Drake
PSN: The_dvs-bstd
  • 0
  • Zior
  • Zior
Nähe

Jag kommer filma gameplays från och med nu så kanske jag fångar ett sådant ögonblick på film.
Livet blir nog kanske värt allt en dag...
  • 0
Battlefield 3

När jag kommer i en server på BF3 där ingen är över level 15. Jag får sedan 43 kills och 4 deaths!
  • 0
  • Trog
  • Trog
När man gör ett High Rank Quest i Monster Hunter Tri (online) och helt plötsligt stegar Deviljho in. Ni som har upplevt det vet jag pratar om.
I just dont know what went wrong
  • 0
Uncharted spelen lyckas väldigt ofta förvåna (på ett bra sett)
  • 0
I princip hela Uncharted 3.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Första drakfajten i Skyrim, när soundtracket dundrar igång och allt man ser är en stråle av eld som sakta rostar en arma kropp.
Trying to make a living and doing the best I can
  • 0
Ah. När 48 kilo dödkött kommer rusande emot dig och du knackar till det med ditt vackra baseballträ. Dead Island. Mhm.
this is not even my final form
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!