Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Kojima till Sverige!


Jag kan dra dit, skaffa en signatur och sälja den för 500 spänn, ifall någon är intresserad
  • 0
omgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgo
mgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgom
gomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgo
mgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomg

Min husgud...

Min idol...

Jag kommer få möta honom. Jag är så till mig att jag inte kan sitta still, för i helvete.

I

AM

SOOO

THERE
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Bor 15min därifrån, var faktiskt där och köpte LBP idag.
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
fan att man inte har spelen

Tillagt 2008-11-16 22:13:
vad jag menar är atrt jag älskar metal gear solid, men jag har inte spelen, min kompis har ett. meeen jag kanske kan sticka dit bara för att kolla lite
Dont Worry Be Happy :D
  • 0
Fan, jag jobbar då, vill så gärna diiiiiit! Men det här är inte precis en once in a lifetime chans... I'll meet Mr. Kojima yet
Persona 4 och Psychonauts är bäst!
  • 0
Citerar gameplayer:
Jag bor ca 500 km ifrån Sthlm.


Jag bor 1240 km från Sthlm...

Hade gärna kommit men man måste ju planera såna här grejer ganska långt i förväg om man ska hinna gå...
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Jag ska dit, helt och hållet. Min plåtversion av Metal Gear Solid 3 lika så.
Ta det tillbaka
  • 0
Jag ska nästan säkert dit, tillsammans med polaren som blev månadens läsare på Gamereactor nummer 61, jag ska försöka få mitt original MGS1 signerat men mest av allt att lyckas få en bild på oss tillsammans. Fy fan vad salig man kommer att bli, om bilden kommer att existera.

Men tror ni att det är tillåtet att ta med MGS1? Eller är det bara MGS4 som gäller?
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Citerar Kundvagnen:
Men tror ni att det är tillåtet att ta med MGS1? Eller är det bara MGS4 som gäller?


Ehm, ingen aning. Jag har ju trots allt bara MGS1 och det är ju hans spel så...
  • 0
Citerar Th3 End:
Ehm, ingen aning. Jag har ju trots allt bara MGS1 och det är ju hans spel så...


Okej, jävlar. Det kommer ju säkert vara en kö mot ett bord där Hideo sitter och signerar men hoppas alla får chansen att fotografera sig tillsammans med Hideo Kojima själv, legenden. Fy fan, fatta vilken bild! Hand-i-hand med Kojima. Jag är helt ivrig...
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Citerar Kundvagnen:
Okej, jävlar. Det kommer ju säkert vara en kö mot ett bord där Hideo sitter och signerar men hoppas alla får chansen att fotografera sig tillsammans med Hideo Kojima själv, legenden. Fy fan, fatta vilken bild! Hand-i-hand med Kojima. Jag är helt ivrig...


Enligt Webhallens hemsida signerar han endast spel, också bara ett sådant per person. Tråkigt nog.

Men ett foto, det vore sannerligen hemskt fint.
Ta det tillbaka
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dfcs
shit , ja ville ha alla mina 4 spel signerade...
frågan är MGS1 lr MGS4 CE
  • 0
Hallå, dagen blir av imorgon! Skriv lite!
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Jag ska iväg dit iaf. Ses där, ingen lär märka vem som är vem, alltså från GR siten. Ropa efter "Th3 End", ser ni någon som reagerar så är det jag.

Hur som helst, ska givetvis ta foto på Mr.Hideo Komjima! Är kön för lång och tiden är knappt, så ja, då blir det mycket foto!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dfcs
mmh cant decide.. ett MGS1 signerat eller ett MGS4 CE signerat.... ska bli spännnande iallafall!
  • 0
Jag ska dit med kompisen klockan 10 ungefär. Japp, vi är beredda att köa en timme i kylan.

Citerar Dfcs:
mmh cant decide.. ett MGS1 signerat eller ett MGS4 CE signerat.... ska bli spännnande iallafall!


MGS1! Jag ska i alla fall ta med mitt MGS1. Fan, fatta vilket värde...
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Någon som ska cossplaya då?
(egentligen död)
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dfcs
Citerar Kundvagnen:
MGS1! Jag ska i alla fall ta med mitt MGS1. Fan, fatta vilket värde...


MJo de stämmer.. men skulle va nice me en signerad CE, skulle han då signera boxen eller spelet?

Citerar Necro-Mech:
Någon som ska cossplaya då?

Skulle va fettt nice
  • 0
Citerar Dfcs:
Citerar Necro-Mech:

Någon som ska cossplaya då?


Skulle va fettt nice

det är ju en officiel cosplaytävling på gång där,m så vi lär få se en del coolheter... Fant att jag inte har rätt saker, jag har perfekt kropp för Msyco Mantis, saknas bara en långrock och en gasmask...
(egentligen död)
  • 0
Citerar Dfcs:
MJo de stämmer.. men skulle va nice me en signerad CE, skulle han då signera boxen eller spelet?


Enligt Webhallen är det endast spel som gäller... så att, det är bara spelet som gäller.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Jag var helt inriktad på att åka, sen sa en polare att bara de 150 första skulle få chansen. Känns lagom ovärt att trängas när man ändå lär vara nummer 589 i kön.
What? We can't stop here, this is bat country.
  • 0
Citerar -Seb_:
Jag var helt inriktad på att åka, sen sa en polare att bara de 150 första skulle få chansen. Känns lagom ovärt att trängas när man ändå lär vara nummer 589 i kön.


Jag ska dit en timme innan öppningsdags och tro fan att det är mer än 150 pers som köar då.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dfcs
Citerar Kundvagnen:
Jag ska dit en timme innan öppningsdags och tro fan att det är mer än 150 pers som köar då.


mjo jag undrar hur lång kö det är en timme innan....
  • 0
Aja, jag ska ändå ge det en chans. Komma dit och kolla. Är det för lång kö så får jag bli besviken och gå hem. Inget val.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dfcs
I detta fall ere bättre att chansa än att inte gå alls
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!