Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Call of duty 5 - Xbox 360 klan


vilket sniper tycker ni är bäst?
IPG x KyleN på LIVE.
  • 0
Citerar Bullet008:
vilket sniper tycker ni är bäst?


Jadu bra fråga ! men M1 är inte helt fel som sniper ! den är rätt snabb o fin
"RROD: glödande anusringen som kanske inte svider så mycket i rumpan men desto mer i spelglädjen."
  • 0
Citerar xPontusx:
Citerar Bullet008:
vilket sniper tycker ni är bäst?

Jadu bra fråga ! men M1 är inte helt fel som sniper ! den är rätt snabb o fin


Den finns inte, men jag tycker att mosin-nagant och kar8k(eller vad den heter) är dom bästa.
Thinking Lucifer live on Jupiter, he's chilling right here.
  • 0
Det e rätt Abused Ghost Mosin Nagant och Karbine 1898 Kurz own
  • 0
Citerar Abused Ghost:
Citerar xPontusx:
Citerar Bullet008:
vilket sniper tycker ni är bäst?

Jadu bra fråga ! men M1 är inte helt fel som sniper ! den är rätt snabb o fin


Den finns inte, men jag tycker att mosin-nagant och kar8k(eller vad den heter) är dom bästa.

M1 Garand finns visst som sniper, man låser upp snipersiktet vid 150 kills
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Haha, jag och WeepyPrimax har skjutit paintball skott på Japaner hela morgonen. Störtskönt.
Hate, Dominate, Congregate, Eliminate!
  • 0
Citerar S009400:
Haha, jag och WeepyPrimax har skjutit paintball skott på Japaner hela morgonen. Störtskönt.

Vad menas?
IPG x KyleN på LIVE.
  • 0
Citerar Bullet008:
Vad menas?


Vi spelade med death cards. Superkul.
Hate, Dominate, Congregate, Eliminate!
  • 0
Citerar S009400:
Vi spelade med death cards. Superkul.


Det vart lite svårare med en del death cards, dock tog jag inte dom svåraste som bara skjuta headshot på dom om dom ska dö, och att dom inte droppa något vapen när man döda dom

Skulle ju vara coolt om man kunde köra med death cards (paintballen) på multi
"RROD: glödande anusringen som kanske inte svider så mycket i rumpan men desto mer i spelglädjen."
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Citerar Abused Ghost:
Citerar xPontusx:
Citerar Bullet008:
vilket sniper tycker ni är bäst?

Jadu bra fråga ! men M1 är inte helt fel som sniper ! den är rätt snabb o fin


Den finns inte, men jag tycker att mosin-nagant och kar8k(eller vad den heter) är dom bästa.

M1 Garand finns visst som sniper, man låser upp snipersiktet vid 150 kills


Kanske det men de blir inte sniper för det. Det är som att ta bort sniper scope från mosin nagant och säga att det inte är sniper längre.
Thinking Lucifer live on Jupiter, he's chilling right here.
  • 0
Citerar Abused Ghost:
Det är som att ta bort sniper scope från mosin nagant och säga att det inte är sniper längre.


Det är ju ingen sniper, den enda riktiga snipern i spelet är ptrs eller va den heter. dom andra är bara Bolt action rifles, som använder annan ammonition när man har på sniper scope.
IPG x KyleN på LIVE.
  • 0
Citerar Abused Ghost:
Kanske det men de blir inte sniper för det. Det är som att ta bort sniper scope från mosin nagant och säga att det inte är sniper längre.


Lol. En "sniper" blir en "sniper" så fort man sätter fast ett långdistanssikte.
I don't envy you.
  • 0
Citerar Samurai-:
En "sniper" blir en "sniper" så fort man sätter fast ett långdistanssikte.



Det kan jag hålla med om men men .. alla tycker olika här i världen och det är bara bra. För då får man fram nya idéer som kan vara bra ^^
"RROD: glödande anusringen som kanske inte svider så mycket i rumpan men desto mer i spelglädjen."
  • 0
Är för trött för att spela nu. Får hänga vid datorn istället.
Hate, Dominate, Congregate, Eliminate!
  • 0
Citerar S009400:
Är för trött för att spela nu. Får hänga vid datorn istället.


Jasså, jo jag har spelat hela dagen typ så är seg med spelandet. Och det går absolut inget bra! sen joinar jag inga roliga games så då tar man en paus. och hoppas på att det går bättre sen
"RROD: glödande anusringen som kanske inte svider så mycket i rumpan men desto mer i spelglädjen."
  • 0
Citerar xPontusx:
sen joinar jag inga roliga games


Aa, vi hammnade i matcher där man låg under med 150 poäng.
Hate, Dominate, Congregate, Eliminate!
  • 0
Citerar S009400:
Aa, vi hammnade i matcher där man låg under med 150 poäng.



Det var segt .. och hela tiden kom det ju nya Artillery och sega dog's då blir det tråkigt.. tills man själv kan görat
"RROD: glödande anusringen som kanske inte svider så mycket i rumpan men desto mer i spelglädjen."
  • 0
När blir det klan matcher?
IPG x KyleN på LIVE.
  • 0
Citerar Bullet008:
När blir det klan matcher?


Det här är vad jag tycker! så fort jag väl får mitt headset (2 dagar) och någon gång runt där, skulle vara trevligt.
"RROD: glödande anusringen som kanske inte svider så mycket i rumpan men desto mer i spelglädjen."
  • 0
Jag orkar inte längre med CoD 5, det är inte lika kul längre
Iaf jag hoppar av, så nu kan någon annan joina. Det var i alla fall skit kul att spela med er.

Hoppas ni blir Gamereactors bästa klan lr om det var det ni ville

Hejdå!
Thinking Lucifer live on Jupiter, he's chilling right here.
  • 0
Citerar Abused Ghost:
Jag orkar inte längre med CoD 5, det är inte lika kul längre


Ajdå det var ju inte så roligt att höra Men du får ju alltid spela med oss när du väl spelar ;) det ska jag se till !
"RROD: glödande anusringen som kanske inte svider så mycket i rumpan men desto mer i spelglädjen."
  • 0
Citerar Abused Ghost:
Jag orkar inte längre med CoD 5, det är inte lika kul längre


Det var synd att höra. Hoppas att du hittar lyckan på annat håll!
Hate, Dominate, Congregate, Eliminate!
  • 0
Citerar Bullet008:
Citerar Abused Ghost:
Det är som att ta bort sniper scope från mosin nagant och säga att det inte är sniper längre.


Det är ju ingen sniper, den enda riktiga snipern i spelet är ptrs eller va den heter. dom andra är bara Bolt action rifles, som använder annan ammonition när man har på sniper scope.

Ptrs är ett anti tank gevär, så det är inte heller en sniper
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Vill hälsa alla i klanen och alla andra som läser det här en riktigt God Jul ! =]

Snart har jag mitt efterlängtade headset, får hoppas att den kommer funka så det inte är något vajsing med det. Så jag får skicka tillbaka det, men brukar inte vara såna fel
"RROD: glödande anusringen som kanske inte svider så mycket i rumpan men desto mer i spelglädjen."
  • 0
Citerar xPontusx:
Vill hälsa alla i klanen och alla andra som läser det här en riktigt God Jul ! =]


Samma, ha en riktigt god jul allesammans!
Hate, Dominate, Congregate, Eliminate!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!