Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Gears of War 3


Citerar Almenax:
Tråkigt att det är slut med betan nu!


Det fungerar ju fortfarande!
  • 0
vill ha , vill ha, vill ha
  • 0
Har inte någon koll alls på vad de som spelat betan asner om lagget. Det är ju trots allt dedikerade servrar nu, så hur står sig trean rent laggmässigt mot tvåan?
Jag vaknade upp och insåg direkt att jag hade fått ett fel.
  • 0
Citerar Maffe93:
Har inte någon koll alls på vad de som spelat betan asner om lagget. Det är ju trots allt dedikerade servrar nu, så hur står sig trean rent laggmässigt mot tvåan?


Dom få gånger då servrarna var nere så var det Good Old Gears 2 P2P connection, dvs helt ospelbart.
Visserligen hade jag Host på Gears 2 i 9/10 matcher innan det nu blivit så att den med bäst connection får host.
Men som sagt Gears och P2P host har aldrig funkat, det funkar ju egentligen inte bra på något spel alls med P2P.
Men Dedikerat är ju helt klart det bästa som finns för ett MP spel.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Citerar Sparda:
Dom få gånger då servrarna var nere så var det Good Old Gears 2 P2P connection, dvs helt ospelbart.
Visserligen hade jag Host på Gears 2 i 9/10 matcher innan det nu blivit så att den med bäst connection får host.
Men som sagt Gears och P2P host har aldrig funkat, det funkar ju egentligen inte bra på något spel alls med P2P.
Men Dedikerat är ju helt klart det bästa som finns för ett MP spel.


Okej, för det finns absolut ingenting roligare än Gears of War när det knappt laggar alls. Och efter många hundra timmar Gears 2 multiplayer så ska det bli skönt att spela en trea som är mer eller mindre laggfri.
Jag vaknade upp och insåg direkt att jag hade fått ett fel.
  • 0
Citerar Maffe93:
Okej, för det finns absolut ingenting roligare än Gears of War när det knappt laggar alls.

Jag spelade 350+ matcher i betan och upplevde lagg i ca 4-5 matcher.
Otrolig förbättring gentemot tidigare spel i serien.
Diablo III <3
  • 0
Citerar White Devil:
Jag spelade 350+ matcher i betan och upplevde lagg i ca 4-5 matcher.
Otrolig förbättring gentemot tidigare spel i serien.


Skönt att höra!
Jag vaknade upp och insåg direkt att jag hade fått ett fel.
  • 0
Är betan fortfarande igång?
''The reality is no match for the Legend.'' - Solid Snake
  • 0
Citerar Sonicman:
Är betan fortfarande igång?


Nej.
  • 0
Är det någon som vet hur det gick i omröstningen om stackars Carmines öde i trean?
  • 0
Citerar juicylucy:
Är det någon som vet hur det gick i omröstningen om stackars Carmines öde i trean?


Har för mig att det inte blev avslöjat. Vi får se i höst.

Bara jag som loggas ut från XBL när jag startar betaklienten? Är nyfiken på vad det är för montageklipp som visas där men jag kommer inte åt dem.
  • 0
Citerar juicylucy:
Är det någon som vet hur det gick i omröstningen om stackars Carmines öde i trean?


Det är såklart jävligt hemligt, som tur är.
  • 0
Citerar aroon:
Citerar juicylucy:Är det någon som vet hur det gick i omröstningen om stackars Carmines öde i trean?

Det är såklart jävligt hemligt, som tur är.


Jag är nog för otålig
  • 0
Var är den nya trailern??
Och jag hade kommit undan med det om det inte vore för er snokande snorungar!
  • 0
Den finns på första sidan på kotaku.com
  • 0
omg, awesome.
  • 0
Citerar dinskugga:
Trailern
http://www.youtube.com/watch?v=3urAUG9Jyo8&feature=player_e
mbedded

bara jag som tycker grafiken verka gått upp många snäpp sen 2an ?


Tycker jag med men det är också den rätta vägen visa att Xbox:en har lite krafter kvar för att vara high-end 2005

Lite off topic nu men ser ut som Gears of war Exile(och Halo HD) är på väg

http://gamenyusu.com/component/content/article/2-xbox-news/62
9-rumor-gears-of-war-and-halo-hd-showing-on-e3.html
Never talk to much bullshit
  • 0
Intressekoll på folk med ett uns lagarbete i blodet som är sugna på att lira Horde 2.0 till hösten? Visserligen något (väldigt) tidigt ute, men va fasen. Mikrofon är ju alltid ett plus.
You can not kill what you did not create
  • 0
Citerar MostFrantic:
Intressekoll på folk med ett uns lagarbete i blodet som är sugna på att lira Horde 2.0 till hösten? Visserligen något (väldigt) tidigt ute, men va fasen. Mikrofon är ju alltid ett plus.


Aaa f*n efter att ha sett gameplay på horde 2.0 längtar jag riktigt mycket just nu, speciellt på horde då den precis blivit så som jag ville ha den från början.
Never talk to much bullshit
  • 0
Blir tydligen Butiks baserda Karaktärs skinns vid för hands bokning. Game sweden får Mech Baird och US Commando Dom om jag förståt rätt på forumet.

http://www.capsulecomputers.com.au/2011/07/gamestop-reveal-co
mmando-dom-skin-as-pre-order-bonus-for-gears-of-war-3/


Sista länken har fler bilder på förhands boknings saker mm om man skrollar ner

http://gearsofwarclub.deviantart.com/blog/
Monitor Audio Silver RS6
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!