Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Gears of War 3


Citerar sammiboii:
ell, det är ju bara en dag kvar så jag tar nog inte chansen.

Härligt inte för att jag har 100% koll på vad Ms har för regler, men bättre att ta det säkta förre det osäkra.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Tydligen så ska det inte vara möjligt att bli bannad då de inte kan se vilka som laddat ner betan och vilka som bokade bulletstorm.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Kan man ladda ner betan trots att den inte börjar föräns i morgon för dem som inte köpt bulletstorm? Vill inte riskera att min kod görs ogiltig.
Stay out of my shed
  • 0
Citerar M7Jagger:
Tydligen så ska det inte vara möjligt att bli bannad då de inte kan se vilka som laddat ner betan och vilka som bokade bulletstorm.


bokade bulletstorm? Bara de som skaffade Epix edition av bulletstorm fick spela betan, inte de som köpte den vanliga versionen, man fick med en kod som innehöll extra material förutom betan.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Siegfried:
Citerar M7Jagger:
Tydligen så ska det inte vara möjligt att bli bannad då de inte kan se vilka som laddat ner betan och vilka som bokade bulletstorm.


bokade bulletstorm? Bara de som skaffade Epix edition av bulletstorm fick spela betan, inte de som köpte den vanliga versionen, man fick med en kod som innehöll extra material förutom betan.


Det är då enkelt att kolla ifall man har Bulletstorm eller inte.
  • 0
För alla som är nya eller vill ha tips, så har GoldGlove börjat med en Gears 3-guide om multiplayer-delen. Han spelade i MLG förr, så han kan skiten.

Första delen
Stoffman94
  • 0
Citerar stoffman94:
För alla som är nya eller vill ha tips, så har GoldGlove börjat med en Gears 3-guide om multiplayer-delen. Han spelade i MLG förr, så han kan skiten.

Första delen


Det konstiga är bara att jag har för mig att han sa att han inte gillar Gears of War- 1 eller 2 i en video.
  • 0
Citerar Siegfried:
bokade bulletstorm? Bara de som skaffade Epix edition av bulletstorm fick spela betan, inte de som köpte den vanliga versionen, man fick med en kod som innehöll extra material förutom betan.


Oops, skrev fel, köpte Bulletstorm menade jag.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Sawed off shotgun är lite för OP annars känns allt awesome
  • 0
Citerar Siegfried:
bokade bulletstorm? Bara de som skaffade Epix edition av bulletstorm fick spela betan, inte de som köpte den vanliga versionen, man fick med en kod som innehöll extra material förutom betan.


Alla spel till 360 var "Epic Edition" när spelet släpptes, så köpte man bara spelet så fick man tillgång till betan. Inget exklusivt som bara vissa med Bulletstorm fick ta del av.

Tillagt 2011-04-24 20:47:
Citerar Jacob930:
Sawed off shotgun är lite för OP annars känns allt awesome


Eftersom att den är helt värdelös när men är lite mer än någon meter bort så tycker jag inte att den kan kallas OP. Gnasher dödar nästan alltid med ett skott på samma avstånd om man träffar rakt på.
We own your fucking dreams!
  • 0
Vilken tid börjar betan imorgon?
Jag hörde kl. 11.00, stämmer det?

Mvh David
  • 0
Citerar Kaeften:
Vilken tid börjar betan imorgon?
Jag hörde kl. 11.00, stämmer det?

Mvh David


Det borde det vara ja. Vi med Bulletstorm skulle få den kl 11.00 men det blev lite försenat till ca 11.40.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Multiplayer, multiplayer, multiplayer. Någon mer än jag här på GR som köper GoW3 ebart för dess SP-läge (med viss MP i form av co-op, som kommer eller?)?
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Multiplayer, multiplayer, multiplayer. Någon mer än jag här på GR som köper GoW3 ebart för dess SP-läge (med viss MP i form av co-op, som kommer eller?)?


Kanske är så att MP är mer intressant då dem har polerat på det längre och det ska försöka konkurrera på XBL med andra titlar?
Dessutom så har det ju knappt kommit någon info om SP eller co-op, och det är ju svårare att spekulera vilt i jämförelse med saker man redan vet, dvs MP.
Stoffman94
  • 0
Citerar stoffman94:
Multiplayer, multiplayer, multiplayer. Någon mer än jag här på GR som köper GoW3 ebart för dess SP-läge (med viss MP i form av co-op, som kommer eller?)?


Det är väldigt mycket snack om MP-delen just nu i och med att betan startar idag (måndag) för de som har förhandsbokat GoW3. Jag har spelat cirka 30 matcher av betan hittills och jag ser mer fram emot singelplayern än multiplayern kan jag säga.
  • 0
Alltså fyfan vad det här är bra. Har spelat hur mycket som helst trots att man bara kan spela på 3 banor och 1 gametype.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Vafan, ville ju spela nu.
  • 0
Kan man spela nu eller? Om man bara bokat spelet?
  • 0
Citerar aroon:
Vafan, ville ju spela nu.


Samma här, kompis Enligt denna artikeln börjar betan 5 AM EST (http://n4g.com/news/750550/gears-of-war-3-beta-opens-up-at-5-
a-m-est-on-april-25-for-pre-orders/com)

Någon som vet när det är?
Jag är hungrig.
  • 0
Citerar LoaMcLoa:
Citerar aroon:
Vafan, ville ju spela nu.


Samma här, kompis Enligt denna artikeln börjar betan 5 AM EST (http://n4g.com/news/750550/gears-of-war-3-beta-opens-up-at-5-
a-m-est-on-april-25-for-pre-orders/com)

Någon som vet när det är?


Ja det blir ganska exakt kl 11:00 här då
  • 0
Citerar LoaMcLoa:
Någon som vet när det är?


Är det inte typ vid 12?
Stay out of my shed
  • 0
Citerar LoaMcLoa:
Någon som vet när det är?


Klockan elva. Alltså om en dryg timme, i skrivande stund. Sweet! Blir att värma upp med lite Horde.
  • 0
Citerar torbli79:
Multiplayer, multiplayer, multiplayer. Någon mer än jag här på GR som köper GoW3 ebart för dess SP-läge (med viss MP i form av co-op, som kommer eller?)?


Jag med! Spelade lite MP i Gears 2, men det tyckte jag inte om. Betan hade jag tänkt spela för att låsa upp gulvapnet som jag antar att man kan använda i horde. Och såklart se skillnaderna mellan tvåan och trean.
  • 0
Om betan börjar 11.00 är jag överlycklig
  • 0
Citerar torbli79:
Multiplayer, multiplayer, multiplayer. Någon mer än jag här på GR som köper GoW3 ebart för dess SP-läge (med viss MP i form av co-op, som kommer eller?)?


Jag skulle ha köpt det om de bara hade inkluderat en av delarna (SP/Co-op/MP). Alla tre är ju så jävla bra.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!