Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Gears of War 3


http://www.youtube.com/watch?v=93E-yuSf_oQ

Till er som vill ha betan tidigare.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Efter 3 dar och 110 matcher kan jag redan säga att Gears 3 är ett av de roligaste spel jag varit med om. Kan knappt vänta på det färdiga spelet

Imo verkar EPIC ha lyckats den här gången. Visserligen får vi bara lira 2 maps atm, så jag ska inte ta ut något i förskott. Men jag upplever betan som Extremt lovande. Grymt ljud, snygg grafik, bra kontroll, stabil skärmuppdatering, följsamt, välbalanserat, roliga maps. Ser fram emot att få lira Trenches och Old Town också, samt KOTH som är en stor favorit.
3:e gången gillt för EPIC!

Planerar att starta en klan till Gears 3 senare! Letar dock efter folk redan nu som vill lira i betan och även köra Gears of War 2 tills 3:an släpps.

Communicate to dominate är en fras som stämmer bra in på Gears, så jag letar efter spelare som inte är blyga i micken. Seriösa lagspelare! Inga gnällspikar!

Vill du lira lite under betan så adda mig på Live bara; Danko JB
We wear our wounds like badges of honor.
  • 0
Har kommit in i det nu efter drygt 50 matcher. Känns riktigt bra, och igår slapp jag till stor del lagget. Underbart!
Ischlo Pischlo!
  • 0
Än så länge känns betan hur skön som helst! Har inte listat ut hur man kör något annat än Team Deathmatch dock?
  • 0
Citerar Zantix:
Har inte listat ut hur man kör något annat än Team Deathmatch dock?


Inte möjligt ännu.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Citerar Zantix:
Har inte listat ut hur man kör något annat än Team Deathmatch dock?


Inte möjligt ännu.


Misstänkte det. Dock så finns det resultat reggade på leaderboards for Koth, så jag blev lite fundersam.
  • 0
  • Roo
  • Roo
Citerar Zantix:
Dock så finns det resultat reggade på leaderboards for Koth

Det är för att det gick att spela Koth och CTL när betan bara var för VIP's.
Sköntåse.
  • 0
Citerar Roo:
Citerar Zantix:
Dock så finns det resultat reggade på leaderboards for Koth

Det är för att det gick att spela Koth och CTL när betan bara var för VIP's.


Tack, då vet jag
  • 0
Oh yeah, kan spela betan redan nu trots att jag aldrig köpte bulletstorm!
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Citerar M7Jagger:
Oh yeah, kan spela betan redan nu trots att jag aldrig köpte bulletstorm!


Du och några tusen till..
Ischlo Pischlo!
  • 0
Citerar Tihtala Isil:
Du och några tusen till..


Ja, och? Jag menade inte som om jag vore den enda, varför försöker du dissa mig?
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Citerar Tihtala Isil:
Citerar M7Jagger:
Oh yeah, kan spela betan redan nu trots att jag aldrig köpte bulletstorm!


Du och några tusen till..


Hur då?
  • 0
Tillagt 2011-04-21 23:13:
Epic har laggt in den 3:e banan lite tidigare, så starta om Betan för att få tillgång till den

https://twitter.com/#!/GearsViking
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
  • Roo
  • Roo
Tror inte att det uppskattas av moderatorerna att du tipsar om det där, Sparda...
Sköntåse.
  • 0
Citerar Roo:
Tror inte att det uppskattas av moderatorerna att du tipsar om det där, Sparda...


Såg precis videon eftersom du nu sa detta^^ och ja du har nog helt rätt. Har ej behövt titta på videon då jag har Bulletstorm.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Citerar M7Jagger:
Ja, och? Jag menade inte som om jag vore den enda, varför försöker du dissa mig?


Nä, du lät så nöjd bara. Ta det lugnt.;)
Ischlo Pischlo!
  • 0
har spelat nästan nittio matcher nu och ibland kan man bli irriterad: spelar jag som Locust så har det hänt att en av motspelarna också är Locust (när han alltså skulle vara en Gears), vilket resulterar i att han kan springa runt och plocka flera poäng. Vad kan detta bero på? Är det pågrund av att det är just en betaversion eller allmänt lagg?
  • 0
Citerar Tihtala Isil:
Citerar M7Jagger:Ja, och? Jag menade inte som om jag vore den enda, varför försöker du dissa mig?

Nä, du lät så nöjd bara. Ta det lugnt.;)


Och det får jag inte?
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Citerar kaptenGultand:
har spelat nästan nittio matcher nu och ibland kan man bli irriterad: spelar jag som Locust så har det hänt att en av motspelarna också är Locust (när han alltså skulle vara en Gears), vilket resulterar i att han kan springa runt och plocka flera poäng. Vad kan detta bero på? Är det pågrund av att det är just en betaversion eller allmänt lagg?


Det kommer säkert inte hända i den färdiga versionen. Den är nog en bugg snarare än lagg.
  • 0
Vad är det för koder ni talar om? Kommer inte betan bli helt öppen?
  • 0
Citerar Lurkman:
Vad är det för koder ni talar om? Kommer inte betan bli helt öppen?


Betan gäller för dom som har Bulletstorm och dom som förbokar Gears 3 får en kod till Betan.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Citerar M7Jagger:
Oh yeah, kan spela betan redan nu trots att jag aldrig köpte bulletstorm!
Hur!?
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar sammiboii:
Citerar M7Jagger h yeah, kan spela betan redan nu trots att jag aldrig köpte bulletstorm!Hur!?


Om du läser andra inlägget på den här sidan så ser du en länk där en snubbe förklarar hur du gör.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Citerar sammiboii:
Citerar M7Jagger:
Oh yeah, kan spela betan redan nu trots att jag aldrig köpte bulletstorm!
Hur!?


Som sagt många har gjort det som postats lite högre upp på sidan. Men kom inte och gnäll sen om du blir bannad.
Det finns liksom många casual noobs som har 0 koll på vad som gäller vid online spelande på 360.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Citerar Sparda:
Som sagt många har gjort det som postats lite högre upp på sidan. Men kom inte och gnäll sen om du blir bannad.
Det finns liksom många casual noobs som har 0 koll på vad som gäller vid online spelande på 360.


Oh well, det är ju bara en dag kvar så jag tar nog inte chansen.
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!