Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Star Wars: The Old Republic


Citerar Selerz:
Jedi inom Sith Empire


makes not sense
I don't envy you.
  • 0
Citerar Herrkrabba:
Jag hoppas bara att dem inte strider i närstrid. Det skulle ju förstöra allt!

Det tror jag däremot inte att de kommer göra. De förlitar sig nog på ett par blasters i första hand.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Jag hoppas på att det finns mindre fraktioner i spelet som man kan ha sub-tillhörigheter till.
I don't envy you.
  • 0
Trailern var riktigt välgjord!

Men eftersom trailern var CGI så undrar man ju hur spelet ser ut egentligen?
Men verkar riktigt bra!
  • 0
Citerar LtParker:
Trailern var riktigt välgjord!

Men eftersom trailern var CGI så undrar man ju hur spelet ser ut egentligen?
Men verkar riktigt bra!


Finns annars screenshots etc på officiella hemsidan. Där ser du hur spelet verkligen ser ut.

Citerar Samurai-:
Citerar Selerz:
Jedi inom Sith Empire


makes not sense


Alltså det här med Jedi/Sith är lite fuzzy, men som jag förstår det så kommer det bli en dynamisk klass, där man kan vara en "Jedi" som joinar the darkside och vice versa.
'Prepare for unforeseen consequences'
  • 0
Det kommer vara ett spel som är sådär.
  • 0
Varför fick man inte se gameplay på demot?
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Citerar Elak Kyckling:
Sense is truly not made.

You be trippin.


Utvecklarna ha själv sagt att välja sida är bara politik, sedan om det styrs av Dark Side eller Light Side spelar ingen roll. Kom ihåg du kunde vara Dark Side i KotoR även fast du jobba för republiken.
  • 0
lätt att jag ska vara Bounty Hunter! barndomsdröm come true föfan!
  • 0
Välkomna till den snyggaste trailern som gjorts i år enligt mig, och den förtjänar att visas i HD.

http://www.gametrailers.com/video/e3-09-star-wars/49936
Oh yeah, and Deathwing knows how to divide by zero. This is the whole reason of the cataclysm.
  • 0
De borde satsa på att låta gunganer hålla i lasersvärd, ge dom grövre röst och göra dom coolare. Gunganrasens rykte har förstörs pågrund av klanten Jar Jar Binks.
Att vara? Eller icke vara? Det är frågan!
  • 0
Citerar Darthinator:
De borde satsa på att låta gunganer hålla i lasersvärd, ge dom grövre röst och göra dom coolare. Gunganrasens rykte har förstörs pågrund av klanten Jar Jar Binks.


Nja, skulle inte säga att han dragit rasen i fördärvet eftersom att han ska vara en humoristisk sidekick. Tycker fortfarande de har grymt coola stridsstilar med vattenbomber, banthas och sköldar etc.
Oh yeah, and Deathwing knows how to divide by zero. This is the whole reason of the cataclysm.
  • 0
Citerar Lanan:
Välkomna till den snyggaste trailern som gjorts i år enligt mig, och den förtjänar att visas i HD.

http://www.gametrailers.com/video/e3-09-star-wars/49936

Min kusin visade denna trailer till mig för några dagar sedan. Awesome säger jag bara. Längtar verkligen till The Old Republic


Säger som min kusin sade; man borde fan göra en Star Wars film på så sätt som den där trailern. Tänk er en KotOR film som den där trailern. Would be freaking awesome!
I'm too old to die young now.
  • 0
Har de gått ut med någon information om gameplay? Hur kommer striderna styras till exempel?
Though heavily outnumbered, our hero manages to take control over the turntables. Once more the groovy sounds of disco music is heard in the lil' big city!
  • 0
Är inget SW-fan, men trailern var cool och spelet är onekligen intressant.
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Citerar Mange Maräng:
Har de gått ut med någon information om gameplay? Hur kommer striderna styras till exempel?

Det enda jag sett är ett par korta filmsnuttar på hur en del attacker ser ur. Men det är ingen HUD eller så.

Finns under combat tactics här:
http://www.swtor.com/info/holonet/classes/trooper
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Det är också skönt att de täcker av klass för klass, ger en förhoppningar och samtidigt information om den stadiga utvecklingen. Jag kommer, likt Age of Conan lira på en RP eller RP/PvP server
Oh yeah, and Deathwing knows how to divide by zero. This is the whole reason of the cataclysm.
  • 0
Blir absolut inte en PVE server i alla fall. RP servrarna är dock rätt sköna eftersom folk ändå är lite mer mogna där och det går att hitta vettigt folk. Samtidigt som hela RP grejen inte alltid är något jag är så intresserad av.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
SW-TOR är ett utav det spel jag längtar till mest just nu. Ser tämligen intressant ut. Har inte spelat ett MMO på ett bra tag... sen i höstas.
  • 0
Citerar Fauve:
Finns under combat tactics här:
http://www.swtor.com/info/holonet/classes/trooper


hm, man kommer alltså inte att sikta själv?
Though heavily outnumbered, our hero manages to take control over the turntables. Once more the groovy sounds of disco music is heard in the lil' big city!
  • 0
Citerar Mange Maräng:
hm, man kommer alltså inte att sikta själv?

Lutar nog åt att man inte kommer sikta själv. Eller det tror jag personligen i alla fall.

Tror det blir svårt att få till det praktiskt också. Melee behöver ju inte sikta och får då ett stort övertag i pvp om man inte balanserar upp det. Med då kommer range bli väldigt bra på stillastående mobs i pve.

Citerar Alrom:
Har inte spelat ett MMO på ett bra tag... sen i höstas.

Sugen på att hamna i träsket igen hör jag


Edit: Tror de skulle lägga upp info om smuggler officiellt på hemsidan idag.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Som en som oftast spelar på RP-servrar kan jag bara hoppas att story biten blir riktigt djup o välgjord. men det känns ju som det är rätt företag som gör spelet
  • 0
  • Missing Avatar
  • -CJ-
Citerar Arrolito:
Citerar Lanan:
Och raser

Jag tror att alla raser man kunde hitta i kotOR spelen kommer komma med i detta MMO.


Och mer, man kommer kanske till och med kunna spela som en hutt
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!