Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Star Wars: The Old Republic


Citerar GTAfreaknr1:
Jo, inom år 2009 i alla fall. Sommarn skulle det vara, väl?

Sweet.
  • 0
Trailern är sjuk, har kanske tittat på den fem gånger. Bara trailern för SW:TOR kan ta hela Episode II: Clone Wars helt klart. Jag hungrar efter blasters, lightsabers och fina force powers!
"The daemon turned from the portrait and made it's way from the theatre as the last footlights guttered and died, leaving the last phoenix forever shrouded in darkness"
  • 0
Citerar Ahriman:
Trailern är sjuk, har kanske tittat på den fem gånger. Bara trailern för SW:TOR kan ta hela Episode II: Clone Wars helt klart. Jag hungrar efter blasters, lightsabers och fina force powers!


Trailern var den jag ballaste någonsin sett. Synd bara att in-game ser ut som en blandning av pokemon och wow, fyfan vad fjantigt...
  • 0
Citerar Lugburz:
Trailern var den jag ballaste någonsin sett. Synd bara att in-game ser ut som en blandning av pokemon och wow, fyfan vad fjantigt...


Njae, spelet utvecklas fortfarande. Jag håller iförsig med, grafiken ser rätt rutten ut. Men vilket MMO har faktiskt sett bra ut i beta? Jag kommer ihåg när jag först spelade Warhammer Online: Age of Reckoning, det var inte grafiken som fick mig att spela det, det var den grymma storyn och de sköna gameplay tweaksen.

Man kan hoppas att SW:TOR inte bara blir en slash and kill utan också involverar skicklighet i att spela sin karaktär.

Jag har mina hopp uppe för spelet och jag skulle inte vilja se en för tidig release.
"The daemon turned from the portrait and made it's way from the theatre as the last footlights guttered and died, leaving the last phoenix forever shrouded in darkness"
  • 0
Citerar Ahriman:
Njae, spelet utvecklas fortfarande. Jag håller iförsig med, grafiken ser rätt rutten ut. Men vilket MMO har faktiskt sett bra ut i beta? Jag kommer ihåg när jag först spelade Warhammer Online: Age of Reckoning, det var inte grafiken som fick mig att spela det, det var den grymma storyn och de sköna gameplay tweaksen.



Jo, men varför smälla på med en sjukt grym trailer? För att sedan visa gameplay som inte har något gemensamt med stämningen man får i trailern. Rätt fattigt tycker jag.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Fan å, måste bränna pengar på en vassare dator innan det här kommer ut!
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar Lugburz:
Jo, men varför smälla på med en sjukt grym trailer? För att sedan visa gameplay som inte har något gemensamt med stämningen man får i trailern. Rätt fattigt tycker jag.


Jag förstår din synpunkt och ett svar på frågan har jag faktiskt inte. När jag spelar spelet kommer jag iallafall fokusera på gameplay och inte helt på grafiken.
"The daemon turned from the portrait and made it's way from the theatre as the last footlights guttered and died, leaving the last phoenix forever shrouded in darkness"
  • 0
den där trailern är säkert introt till spelet
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Citerar kraz:
Fan å, måste bränna pengar på en vassare dator innan det här kommer ut!


Som Tur(!?) så kommer inte spelet inom minst 1år! Blir att köpa en ny dator för mig med!

Trailer var det sjukaste jag sett, fick gåshud! Sett den en sisodär 5-6gånger
  • 0
Citerar Elak Kyckling:
Känns som om Bounty Hunters kommer bli som rogues i WoW.

Och Jedi/Sith blir retridin/DK.
  • 0
Citerar kraz:
Fan å, måste bränna pengar på en vassare dator innan det här kommer ut!


Hoppas det inte blir värsta kraven. Men en ny dator verkar jag med behöva.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar Viktor:
Och Jedi/Sith blir retridin/DK.


Jag vet att jag kommer rolla Jedi om inte Siths blir OP, igen.
"The moment zero becomes one is the moment the world springs to life"
  • 0
Citerar Sentinel:
Jag vet att jag kommer rolla Jedi om inte Siths blir OP, igen.


Jag vill köra som Droid!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Cinematic trailer looks freakin' awesome! Bounty Hunters kommer äga fan!
'Prepare for unforeseen consequences'
  • 0
Jag undrar vilka de andra sex klasserna kommer vara. Vissa säger Jedi & Sith fast jag vet inte. Det verkar troligt men samtidigt otroligt, Jedi och Sith skulle nog vara största delen av alla spelare i det fallet.

Vad tror folk?
"The daemon turned from the portrait and made it's way from the theatre as the last footlights guttered and died, leaving the last phoenix forever shrouded in darkness"
  • 0
Citerar Ahriman:
Jag undrar vilka de andra sex klasserna kommer vara. Vissa säger Jedi & Sith fast jag vet inte. Det verkar troligt men samtidigt otroligt, Jedi och Sith skulle nog vara största delen av alla spelare i det fallet.

Vad tror folk?


Bounty Hunters, Smugglers, Jedi, Sith och Trooper är utannonserade. Tydligen ska Sith och Jedi inte vara några statiska klasser utan mer dynamiska, där man ska kunna joina den mörka sidan vice versa.
'Prepare for unforeseen consequences'
  • 0
Det verkar bli bra. Blir kanske ett köp, får se när man får mer information.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Klart man ska vara Sith, blir att skapa en GR klan när det kommer igång då
Mens agitat molem-The Mind moves the matter
  • 0
Blev tokpeppad efter jag såg trailern. Men det är tveksamt om min dator kommer palla det heller eller att jag har råd med en ny om det inte släpps tidigare än 2011.

Citerar Elak Kyckling:
Känns som om Bounty Hunters kommer bli som rogues i WoW.

Klassen "Smugglers" verkar ha väldigt mycket gemensamt med Rogues också.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Citerar Fauve:
Klassen "Smugglers" verkar ha väldigt mycket gemensamt med Rogues också.


Hum, jag vet inte jag. I och med cover-systemet så blir ju spelsättet helt olikt Rogues. Hoppas för övrigt att spelet blir bra! Ett spel som man verkligen skulle kunna tänka sig att Rollspela i.
  • 0
Citerar Herrkrabba:
Hum, jag vet inte jag. I och med cover-systemet så blir ju spelsättet helt olikt Rogues.

Så som jag förstått dem så kommer de förlita sig på stealth och att få in första slaget och på så vis så liknar de rogues en hel del. Cover systemet är jag dock inte insatt i så jag kan ha missat någon viktig detalj där.

http://ve3d.ign.com/articles/news/47711/Star-Wars-The-Old-Repub
lic-Smuggler-Info-Screenshots
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Citerar Fauve:
Så som jag förstått dem så kommer de förlita sig på stealth och att få in första slaget och på så vis så liknar de rogues en hel del. Cover systemet är jag dock inte insatt i så jag kan ha missat någon viktig detalj där.


Jag hoppas bara att dem inte strider i närstrid. Det skulle ju förstöra allt!
  • 0
Hmm vet inte riktigt vad jag vill va, tror det blir en Jedi inom Sith Empire.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!