Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Star Wars: The Old Republic


Och gamereactor kommer lägga upp detta i deras nyheter om sisådär 3 dagar efter som vanligt.
  • 0
Jaha, och?
"The moment zero becomes one is the moment the world springs to life"
  • 0
Citerar metroid_prime:
Äntligen får vi ett datum, jag trodde faktiskt inte att dom skulle klara av att släppa det iår.


Det gjorde de ju knappt heller.
  • 0
Citerar Sentinel:
Jaha, och?


Det var bara det.
  • 0
Så det blev i år trots allt. Det ryktades om nästa år. Nu är det bara att börja tagga ännu mer.
  • 0
  • I
  • I
Citerar Ciriux:
Så det blev i år trots allt. Det ryktades om nästa år. Nu är det bara att börja tagga ännu mer.


I Europa får vi ju spelet den 22:a december, vilket är lagom till julledigheten, men vi som har förhandsbokat spelet ska ju få "Early Access", så jag undrar när det börjar.
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar I:
I Europa får vi ju spelet den 22:a december, vilket är lagom till julledigheten


Dock så är det ju då som folk kommer resa runt och kors och tvärs över landet för att fira jul, så många kommer nog att vara lite smått bittra över detta med all säkerhet
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Dock så är det ju då som folk kommer resa runt och kors och tvärs över landet för att fira jul, så många kommer nog att vara lite smått bittra över detta med all säkerhet


Inte bara det. Tänk så är pressen från alla hundratusentals ivriga spelare alldeles för stor på servrarna, vilket leder till ständiga krascher och ogenomlidligt lagg - hur kommer BioWare tackla detta snarast möjligt ifall majoriteten av alla spelets utvecklare är lediga över julen? Nåja, jag litar till fullo på BioWare och hoppas verkligen att de får en så smidig launch som möjligt.
  • 0
Citerar Sudden Death:
hur kommer BioWare tackla detta snarast möjligt ifall majoriteten av alla spelets utvecklare är lediga över julen?


Outsourcing till Indien löser allt

Men jag kommer nog inte skaffa spelet innan jul, så mina polare som redan bokat det kommer levla ifrån mig...
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
  • I
  • I
Citerar Sudden Death:
Tänk så är pressen från alla hundratusentals ivriga spelare alldeles för stor på servrarna, vilket leder till ständiga krascher och ogenomlidligt lagg - hur kommer BioWare tackla detta snarast möjligt ifall majoriteten av alla spelets utvecklare är lediga över julen? Nåja, jag litar till fullo på BioWare och hoppas verkligen att de får en så smidig launch som möjligt.


De har dock begränsat antalet kopior av spelet som går att förhandsboka, och dessutom så kan de ju använda Early Access till att kontrollera att servrarna kan hantera allt.
Ad finem ambulo.
  • 0
Otroligt peppad. Härligt att spelets släpps i år!
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Tror faktiskt inte att jag köper spelet när det släpps, månadskostnaden är nog inte värt.
  • 0
Vad blir det för månadskostnad i kr?
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
  • I
  • I
Citerar Gamerman1:
Vad blir det för månadskostnad i kr?


100-130 kr beroende på hur många månader du köper i taget.
Ad finem ambulo.
  • 0
Inte alls så farligt ju. Lär väl förmodligen få 30 dagar gratis ändå.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
  • I
  • I
Citerar Gamerman1:
Inte alls så farligt ju. Lär väl förmodligen få 30 dagar gratis ändå.


Yes, och det är extra nice att ha 30 dagar när man är ledig...
Ad finem ambulo.
  • 0
Vart ska man boka det för att vara säker på att få det 22a Dec? På Biowares egna sida eller vilken butik som helst?
KO
  • 0
Citerar texmex8:
Vart ska man boka det för att vara säker på att få det 22a Dec? På Biowares egna sida eller vilken butik som helst?


Alla butiker garanterar inte att du får spelet på release. Webhallen brukar vara väldigt duktiga skicka ut i tid. Undvik spelbutiken.com!
  • 0
Förstår inte varför spelbutiken får så mycket skit. Jag har aldrig haft några problem med dem. Dock om man vill ha det i tid så kanske man kan beställa från en större butik.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Att förboka ett spel och få det på samma dag som det släpps verkar vara omöjligt på Spelbutiken, men annars har dem bra priser och smidig nätbutik! Nej jag undrade bara mest om man automatiskt ställer sig i nån "kö" för att få det den 22a vart man än förbokar det eller om det krävs att man bokar det online hos tillverkaren? hmm... luddigt.
KO
  • 0
Citerar texmex8:
Att förboka ett spel och få det på samma dag som det släpps verkar vara omöjligt på Spelbutiken, men annars har dem bra priser och smidig nätbutik! Nej jag undrade bara mest om man automatiskt ställer sig i nån "kö" för att få det den 22a vart man än förbokar det eller om det krävs att man bokar det online hos tillverkaren? hmm... luddigt.


Ehm... Du ställer dig i kö vart du än beställer, dock tror jag att större kedjor har fler exemplar att sälja vid launch.
  • 0
  • I
  • I
Citerar metroid_prime:
Ehm... Du ställer dig i kö vart du än beställer, dock tror jag att större kedjor har fler exemplar att sälja vid launch.


Och om man beställer på Webhallen så har de ju ett exemplar undanlagt, om man väljer att köpa i butik.
Ad finem ambulo.
  • 0
Härligt!
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!