Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Ditt absoluta drömspel


ett spel där man lär sig räkna
  • 0
Outcast 2 först och främst. Annars ett Zombie-överlevar MMORPG skulle jag villja ha väldigt mycket..
Världens överlägset bästa spel alla kategorier heter Outcast
  • 0
Men alla spel med stor frihet är inte bra... Enligt betatestet är inte Far Cry 2s frihet bra.
Oh, hai!
  • 0
Shenmue 3
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Robocop 2
Bara för att jag inte är paranoid längre betyder det inte att dom har slutat jaga mig.
  • 0
  • Llrm
  • Llrm
ett spel där man kan äta på folk!
GOD IS A GIRL
  • 0
Håller med Silverado!! Det är förstårs favoritspelet, men om ni vill veta andraspelet så skulle det nog vara ett spel där man kan förstöra allt som i Bad Company, kunna styra trupper (om man vill) som på Hells Highway, ett riktigt bra snipersystem som på Airborne och bra ljud. Till detta kommer en grym onlinefunktion med massor av spellägen och spelare!!
Världsherravälde
  • 0
Det vore fett wierd om man gjorde ett spel där man skulle vara i en skola och målet skulle ha varit att bli populärast i klassen:~)
Oh, hai!
  • 0
Dead Rising + GTA4 + TES 4: Oblivion = Mitt drömspel
  • 0
Ett warhammer 40 k rollspel. Skulle kört som ork hela tiden.

Skrtelinator!
  • 0
Ett SandlådeactionRPGblandatmedGTA i Tarrantino's Kill Bill universum hade jag inte sagt nej till
  • 0
Citerar Pepps:
Dead Rising + GTA4 + TES 4: Oblivion = Mitt drömspel


Låter riktigt najs
Bara för att jag inte är paranoid längre betyder det inte att dom har slutat jaga mig.
  • 0
Citerar RazorDevil:
Citerar Pepps:
Dead Rising + GTA4 + TES 4: Oblivion = Mitt drömspel


Låter riktigt najs


Att en riddare snor bilar och leker gangsta i ett köpcentrum låter inte kul alls?

Rumours
  • 0
Citerar Kreuz:
Citerar RazorDevil:
Citerar Pepps:
Dead Rising + GTA4 + TES 4: Oblivion = Mitt drömspel


Låter riktigt najs


Att en riddare snor bilar och leker gangsta i ett köpcentrum låter inte kul alls?


Inte riktigt i den kombinationen xD Men med friheten från oblivion, staden från gta och fienderna och vapnen från dead rising
Bara för att jag inte är paranoid längre betyder det inte att dom har slutat jaga mig.
  • 0
Citerar Silverado:
Ett spel som är så fritt att man kan gå in på ica, köpa spenat och sen gå ut i skogen och lägga spenaten på en igelkott. Det är mitt drömspel.


Shit va du har bra smak! jag vill också ha ett sånt spel!
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Citerar nighthawk:
Inte riktigt i den kombinationen xD Men med friheten från oblivion, staden från gta och fienderna och vapnen från dead rising


Du förstod precis vad jag syftade på.
  • 0
Ett spel där du bygger din egen stad som i Sim City och sen får röja runt i den som i GTA.
I was cured, all right!
  • 0
Mitt drömspel släpps fredagen den 13:e mars 2009.
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
What bou't this:
Ett fantasy-GTA. Istället för rocket lauchers så kastas det elbollar, istället för attackhelikoptrar så rider man grip och alla gagstas är minotaurer och orker...
(egentligen död)
  • 0
Ett spel där friheten är precis som i verkligheten samt att man ska kunna gå på varenda centimeter av våran jord!

Det skulle bli det största spel någonsin, kanske till och med större än SPORE! FAst just nu är SPORE det största spel någonsin
  • 0
Citerar outcast:
Outcast 2 först och främst. Annars ett Zombie-överlevar MMORPG skulle jag villja ha väldigt mycket..


Outcast 2 borde verkligen släppas,men jag tror inte att folk kommer ihåg det första,är ju som sagt lite av en "gömd pärla".
De kanske skulle tjäna på att bygga vidare på iden med franchisen men kanske ge det ett nytt namn för att det ska kunna kännas fräscht.
Ett action/äventyr i tredje person som utspelar sig i en djungelmiljö med en snubbe i orange tröja luktar härlig blandning av uncharted,gears of war och half-life2.

Men om jag skulle få komma på mitt aldeles egna "drömspel" så skulle det vare ett ultrarealistiskt FPS med riktigt bra tyngd, fysik och atmosfär.
Ett spel där man kanske bara tog livet av tex 4-5st personer.
Varje "kill" skulle kännas som något speciellt,lite som i Hitman serien.
  • 0
Left 4 Dead är mitt drömspel <3. Fast det skulle vara härligt med ett GTA där invånarna blivit infekterade och blivit zombies
  • 0
Ett spel där man kan koppla in riktiga intrument till 360
  • 0
  • race
  • race
Grand Theft Auto i rymden, exakt som GTA men är på främmande planeter med zombies, vanligt folk och brottslingar. Helst med lite Saints Row 2 humor, Crackdown skulle passa galant om man satt in agentens superkrafter.

Sen kan man åka genom en galax med olika planeter, varje planet har uppdrag, städer, fordon och brottslingar. Det skulle vara extremt spännande att se utvecklarnas vy hur utomjordiska samhällen ser ut, likaså många fordon som intressanta uppdrag.
  • 0
Citerar Necro-Mech:
What bou't this:
Ett fantasy-GTA. Istället för rocket lauchers så kastas det elbollar, istället för attackhelikoptrar så rider man grip och alla gagstas är minotaurer och orker...


Ungefär som Oblivion?
Bara för att jag inte är paranoid längre betyder det inte att dom har slutat jaga mig.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!