Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Ditt absoluta drömspel


Vilket är ditt absoluta drömspel? Hur ser det ut och vad gör man?
Mitt skulle nog vara GTA IV med större värld inklusive landsbyggden i San Andreas och med samma interaktivitet som kommer finnas i Fable 2.
Bara för att jag inte är paranoid längre betyder det inte att dom har slutat jaga mig.
  • 0
Ett nytt Old Republic <3
Oh yeah, and Deathwing knows how to divide by zero. This is the whole reason of the cataclysm.
  • 0
Ett spel som är så fritt att man kan gå in på ica, köpa spenat och sen gå ut i skogen och lägga spenaten på en igelkott. Det är mitt drömspel.
- sweet as sweetness, dark as darkness -
  • 0
Mitt absoluta drömspel vore ett spel där du kan göra exakt vad du vill. Vill du vara laglig, var laglig. Vill du skaffa en familj med 12 barn, gör det. Vill du vara arbetslös och ägna dig åt inbrott och våldtäkter, gör så. Vill du
Citerar Silverado:
gå in på ica, köpa spenat och sen gå ut i skogen och lägga spenaten på en igelkott,
så gör det!

Naturligtvis måste ett sånt här spel vara otroligt bra gjort för att det ska bli bra, men då blir det otroligt bra.
Politiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron.
  • 0
Hehehe, hade också en sån tanke. Att man avbildade HELA världen. Precis som det såg ut. Man kan gå in över allt. GÖRA ALLT. Och alla människor fanns med. Sen uppdaterade man en gång i veckan så alla människor som fötts och dött och alla nya hus kom med. Skulle vart najs
Bara för att jag inte är paranoid längre betyder det inte att dom har slutat jaga mig.
  • 0
Mitt drömspel skulle vara en blandning av Far Cry , Condemned , Halo , Mass Effect , Fallout , Fable och Bond
  • 0
Vafan Razor, jävla copycat
Jag tänkte på det för typ, vadå, 3 år sedan.
Tänkte dig att kidnappa Fredrik Reinfeldt och ha med han i en wrestlingmatch när senap regnar Det hade varit gött.
Oh, hai!
  • 0
ett coolt spel vore " Rape Hitler " , där man får göra vad man vill med hitler
  • 0
Max Payne. Smärtsamt bra.
"No pit would be complete without a Freeman climbing out of it!"
  • 0
Ett online free roaming spel som utspelar sig i en stor stad där zombies härjar. Man ska med hjälp av andra hitta mat och vapen och sedan barrikera sig in i ett hus för att klara av dagen.
Tie me in chaos, bind me in pain, Sanctioned forty-nine theurgy chains
  • 0
Citerar Deathsoul:
Ett online free roaming spel som utspelar sig i en stor stad där zombies härjar. Man ska med hjälp av andra hitta mat och vapen och sedan barrikera sig in i ett hus för att klara av dagen.


Typ dead rising online ??
  • 0
Citerar Deathsoul:
Ett online free roaming spel som utspelar sig i en stor stad där zombies härjar. Man ska med hjälp av andra hitta mat och vapen och sedan barrikera sig in i ett hus för att klara av dagen.


Ja.

Citerar hlaven:
Typ dead rising online ??


Lol. Nej.
I don't envy you.
  • 0
Det bästa spelet skulle vara när man fick sätta en dräkt på sig och sedan kunde man leka skådespelare
Oh, hai!
  • 0
Citerar Samurai-:
Citerar Deathsoul:
Ett online free roaming spel som utspelar sig i en stor stad där zombies härjar. Man ska med hjälp av andra hitta mat och vapen och sedan barrikera sig in i ett hus för att klara av dagen.


Ja.


Citerar hlaven:
Typ dead rising online ??


Lol. Nej.


Left 4 dead style ??
  • 0
Ett Rollspel som Fable fast med bättre story, mer vapen, tyngre action o bättre fysik.
I live my life free of compromise, and step into the shadow without complaint or regret
  • 0
Citerar hlaven:
Left 4 dead style ??


Något åt det hållet. Gärna med mer frihet vad gäller hus, dock, och även en del rollspelsmoment.
I don't envy you.
  • 0
Nej, ännu bättre. Man sätter på sig "Wiihandskar" och spelar Wii Boxing
Det vore ännu bättre
så kan man fuska själv
Typ sparka någon i skrevet

Årets IQ-kommentar.
Oh, hai!
  • 0
Citerar Samurai-:
Citerar hlaven:
Left 4 dead style ??


Något åt det hållet. Gärna med mer frihet vad gäller hus, dock, och även en del rollspelsmoment.


Precis, något i den stilen. Kanske att vissa är bra med teknik (hacka sig in i datorer, leta info osv) eller bra med medicin (kan läka kamrater snabbar och bota förgiftningar).
Tie me in chaos, bind me in pain, Sanctioned forty-nine theurgy chains
  • 0
Citerar Deathsoul:
Ett online free roaming spel som utspelar sig i en stor stad där zombies härjar. Man ska med hjälp av andra hitta mat och vapen och sedan barrikera sig in i ett hus för att klara av dagen.
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
En blandning mellan SMB 3 och SMW och att man kan köra två spelare samtidigt.
  • 0
Zombier är aldrig fel
Bara för att jag inte är paranoid längre betyder det inte att dom har slutat jaga mig.
  • 0
Matematisk formel för världens bästa spel:
(LittleBigPlanet + Spore + portal + little Big adventure 2 + Total Annihilation ) x 3

Tillagt 2008-10-16 18:41:
Citerar Showtime:
En blandning mellan SMB 3 och SMW och att man kan köra två spelare samtidigt.

eller fyra, kanske? och så lägger vi in en editor också och så... hoppsan, littlebigplanet^^
(egentligen död)
  • 0
Little Big Planet + Bioshock
är redan är där en ENORMT stark kombination. VIsst, man skulle kunna lägga till Spore och GTA IV(-vpåld och det överflödiga)

man måste liksom tänka logiskt, lite som Necro-Mech.

så overall=
Spore(Little Big Planet + Bioshock) / GTA IV
Oh, hai!
  • 0
Zombie-grejsen som snackas om här vore gröömt najs att spela. Lite typ Fallout 3/WoW/Left4Dead-stalj.
100% tsun, 0% dere
  • 0
Det verkar som att ju större frihet desto bättre spel, men är det alltid så?
Bara för att jag inte är paranoid längre betyder det inte att dom har slutat jaga mig.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!