Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Far Cry 3 Officiella Tråden


Citerar X:
En hel del kvar än.


Trevligt, har ju fortfarande andra halvan av ön att utforska.
  • 0
Märkligt hur det aldrig blir tjatigt att ta över piratläger. Nästan min favoritdel med spelet.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Märkligt hur det aldrig blir tjatigt att ta över piratläger. Nästan min favoritdel med spelet.


Ja det är riktigt roligt. Försöker alltid göra det på ett spännande sätt med då det bara känns tråkigt när vakterna strömmar in och man springer omkring och köttar sprutor i armen.

Testade att plocka upp 4 brothers en gång på bilen. Körde rakt in i ett camp och bombade sönder dom. Funkade skitbra En av dem stod med turret och sprayade.
  • 0
Citerar Nizyo:
Testade att plocka upp 4 brothers en gång på bilen. Körde rakt in i ett camp och bombade sönder dom. Funkade skitbra En av dem stod med turret och sprayade.




Jag brukar placera minor på alla vägar och låta dem kalla på förstärkning.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Kan någon vara så oerhört mysig att hjälpa mig med ett pinsamt problem....


Jag hittar tamigtusan inte kartredigeraren!
Har letat överallt i menyerna känns det som, men hittar inte skiten!
Hjääääääälp....
  • 0
Citerar AtastyCookie:
Jag hittar tamigtusan inte kartredigeraren!


Om du köpte spelet fysiskt så kan du stoppa in skivan och från installationsskärmen starta map editorn.

Annars går du in i Far Cry 3-mappen på din HDD, t.ex. C:\Program files\Ubisoft\FarCry 3\bin\FC3Editor.exe

Eller du kanske spelar på konsol? Då har jag ingen aning.
  • 0
^ Taaaaaaack!
  • 0
Spelet finns nu för 199-299 kr på Cdon idag söndag (Jag beställde 360-versionen):

PC-versionen (199 kr)

PS3-versionen (299 kr)

Xbox 360-versionen (299 kr)

Koden xmas2012 ger 50 kr rabatt. Priset på spelen gäller dock endast idag söndag 9/12!
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0
Citerar Truesk8er:
Spelet finns nu för 199-299 kr på Cdon idag söndag (Jag beställde 360-versionen):

PC-versionen (199 kr)

PS3-versionen (299 kr)

Xbox 360-versionen (299 kr)

Koden xmas2012 ger 50 kr rabatt. Priset på spelen gäller dock endast idag söndag 9/12!


Jag köpte det nyss, går inte att nämna för mycket!!
Om apan själv får bestämma!
  • 0
Vafan! Köpte det igår för 400 riksdaler.....
  • 0
Citerar Savagemessiah:
Dom fungerar riktigt fint i detta spel med! Man behöver inte vara orolig att fienderna ska hitta en såfort man skiter i buskarna.. Du kan sitta långt bort och plocka en efter en, och det är jäkligt bra. Sedan är dom även skitsnygga och man kan ju även modifiera dom!


som sagt

Men en till fråga kan man stänga av radion i fordonen... inte för det är nåt fel med lite sweet reggae musik i bakgrunden men ibland kan det bli lite irriterande...
Did I ever tell you... the definition of christmas!?
  • 0
Var i hela friden hittar jag Dingos!? Letat runt hur länge som helst i ett område där de ska vara..
hånobing
  • 0
Citerar GAMMA281:
Men en till fråga kan man stänga av radion i fordonen... inte för det är nåt fel med lite sweet reggae musik i bakgrunden men ibland kan det bli lite irriterande...


Uppåt pilen på 360. På PC? Vet ej, men kopiera detta in i google "how to cancel radio + far cry 3".
  • 0
Lite fail att man bara kan ha ett vapen åt gången, men annars ett riktigt bra och öppet spel.
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe Xx:
Lite fail att man bara kan ha ett vapen åt gången


Du får ju crafta dig en större vapenväska.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar GAMMA281:
kan man stänga av radion i fordonen...


På PC så trycker du på R för att stänga av radion. T för att byta låt, om du skulle vilja göra det.

Citerar Valerin:
Var i hela friden hittar jag Dingos!? Letat runt hur länge som helst i ett område där de ska vara..


Jag tycker det är Dingos överallt. Även i områden där det inte är markerat att de ska finnas. Men för mig är det Komodo Dragons överallt också för den delen.

Jag brukar höra ett ylande innan jag ser Dingos, men testa att ställa dig på någon högre punkt och skanna området med din kamera för att hitta dem.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Du får ju crafta dig en större vapenväska.


Que?
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
  • Andy
  • Andy
Far Cry 3 för 279kr beställt!
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe Xx:
Que?


Driver du? Svårt att öppna "crafting" sidan eller? Du ser väl på vapen-hjulet att det är 3 låsta? Döda djur, skaffa läder och utöka kapaciteten för ammo, vapen, cash, loot etc etc
  • 0
Krokodiljävel! Skrämde mig så mycket att jag skrek till.
hånobing
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe Xx:
Lite fail att man bara kan ha ett vapen åt gången, men annars ett riktigt bra och öppet spel.


Ja men eller hur, jag vill ju kunna avfyra en rpg och en sniper i varsin hand.. skitspel

Fail på dig, du kan bära 4 stycken vapen
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
Fy fasiken vad nervkittlande det är att jaga hajar!


Sitter med min båt en bit från stranden. Sveper maskingeväret över det guppande vattnet och väntar...

Tillslut så ser jag en stor grå haj som kommer lugnt simmandes mot båten ovetandes om vad som komma skall.

Maskingeväret smattrar hektiskt i en kort stund. Hajen sjunker till botten,
står på kanten på båten och kollar så det inte är några av havets bestar i närheten.

Dyker ner i vattnet för att flå mitt byte.
Allting går som planerat tills jag vänder mig om och börjar simma mot båten, då ser jag en haj som simmar i full fart.

Skriker till i ren fasa, förbannar mig själv att båten är så långt bort. Hajen går till en snabb attack och backar för att börja cirkulera runt mig. Jag simmar i full fart gråtandes med ett gult moln bakom mig. Tar mig upp på båten och andas ut...
  • 0
Citerar Valerin:
Krokodiljävel! Skrämde mig så mycket att jag skrek till.


Ja dom är duktiga på det =)

Tillagt 2012-12-09 14:18:
Citerar AtastyCookie:
Fy fasiken vad nervkittlande det är att jaga hajar!


Sitter med min båt en bit från stranden. Sveper maskingeväret över det guppande vattnet och väntar...

Tillslut så ser jag en stor grå haj som kommer lugnt simmandes mot båten ovetandes om vad som komma skall.

Maskingeväret smattrar hektiskt i en kort stund. Hajen sjunker till botten,
står på kanten på båten och kollar så det inte är några av havets bestar i närheten.

Dyker ner i vattnet för att flå mitt byte.
Allting går som planerat tills jag vänder mig om och börjar simma mot båten, då ser jag en haj som simmar i full fart.

Skriker till i ren fasa, förbannar mig själv att båten är så långt bort. Hajen går till en snabb attack och backar för att börja cirkulera runt mig. Jag simmar i full fart gråtandes med ett gult moln bakom mig. Tar mig upp på båten och andas ut...


Hehe.. jag hittade en båt som hade förlist under en boj.. bara kände på mig att hajarna lur passade nånnstans.. men samtidigt ville jag ner till skatterna och relicen.. simmar ner och utforska det mörka vraket.. luften börja ta slut och jag hittar inte ut.. precis när jag hittar ut ur båt faen.. så kommer en haj bakom kröken på båten.. skiter nästa på mig och jag hinner inte upp till ytan.. hajen biter mig och jag druknar i mitt egna blod. Hatar hajar!!!
I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
  • 0
Någon som vill lira co-op eller multi? Adda Lybban85 på Uplay
  • 0
Jag har nu beställt Far Cry 3 till boxen min. Är det stor skillnad grafikmässigt mellan Xbox och PC?
GejmandeVåfflan!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!