Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Far Cry 3 Officiella Tråden


Kan man köra LAN på Far Cry 3?

Citerar Popeye86:
Har slängt ihop en video där jag jagar ett par olika djur i spelet på olika sätt, blev ganska roligt enligt mig själv. Kolla gärna in det!

http://youtu.be/TrWGxD2iigI


Riktigt bra
  • 0
Är så gott som 100% säker på att det inte går, inte på något lagligt sätt vad jag sett i menyerna iaf.
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Citerar swemarzipan:
Kan man köra LAN på Far Cry 3?

Citerar Popeye86:Har slängt ihop en video där jag jagar ett par olika djur i spelet på olika sätt, blev ganska roligt enligt mig själv. Kolla gärna in det!

http://youtu.be/TrWGxD2iigI

Riktigt bra


Tackar tackar Har börjat planeringen inför en del två, så håll utkik
  • 0
Citerar Popeye86:
Har börjat planeringen inför en del två, så håll utkik

Fortsätt göra sådana och jag subscribar.
Citerar Axelorio:
Är så gott som 100% säker på att det inte går, inte på något lagligt sätt vad jag sett i menyerna iaf.



Tillagt 2012-12-06 18:30:
Kan man köra free roam i co-op?
  • 0
Kom just över till andra sidan. Fy satan vilken bra och spännande story.
  • 0
Citerar Nizyo:
Kom just över till andra sidan. Fy satan vilken bra och spännande story.


Var inte länge sedan jag hamnade där heller, grymt bra story och jag har inte ledsnat på detta spel för en sekund!

Ubisoft har helt klart lyckats denna gång!
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
Har inte fastnat för ett spel såhär på flera flera år!!!

Löjligt bra!
  • 0
Citerar Nizyo:
Kom just över till andra sidan. Fy satan vilken bra och spännande story.


Synd bara att den andra ön är ganska trist i jämförelse med första.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Spelvärlden är verkligen otroligt stämningsfull, att smyga omkring med pilbåge i buskarna medans en konvoj med tungt beväpnade pirater kör förbi är sjuuukt tillfredsställande. Världen känns liksom farlig, man vill smyga omkring och vara försiktig snarare än att spränga saker i luften.

Det enda jag har att klaga på är ljudet. Det känns väldigt klent.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Sideshow95:
Det enda jag har att klaga på är ljudet. Det känns väldigt klent.


Men din oro om att det skulle vara lika "dåligt" som 2an är väl borta nu?
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
Citerar Savagemessiah:
Men din oro om att det skulle vara lika "dåligt" som 2an är väl borta nu?


Helt bortblåst.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Så vilket vapen gillar ni mest och vilken attach/paint kör ni med?

Jag kör mest med min fire red målade A2000, med ljuddämpare och red dot sight.
I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
  • 0
Citerar kahuna:
Så vilket vapen gillar ni mest och vilken attach/paint kör ni med?


Helt klart den där bästa snipern ( minns inte namnet) med ljuddämpare, maffigt kikarsikte och större magasin

Annars är det faktiskt den gamla trogna AK 47an
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
Åh, så hypad jag blir när jag läser igenom tråden.
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Haha alltså höll just på skita på mig, var ute och jagade djur. Och kommer till en sjö, och där ser jag vad jag tror är en död krokodil som ligger helt stilla. Helt säker på att den är död. Jag går fram, och rätt vad det är så hugger krokodilen. Överlevde just så knappt, man kände sig som han snubben som gjorde dom där balla naturfilmerna
  • 0
Kollade på en trailer igår och spelet ser ruskigt snyggt ut.
Rihanna <3
  • 0
Citerar Dragonforce:
Kollade på en trailer igår och spelet ser ruskigt snyggt ut.


Ja och roligt är det med =)
I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
  • 0
Gillade inte Far Cry Instincts så mycket, men jag antar att de spelet var ett undantag? 3:an verkar underbart!
Rihanna <3
  • 0
Citerar Dragonforce:
Gillade inte Far Cry Instincts så mycket, men jag antar att de spelet var ett undantag?


Ettan och trean har absolut ingenting med varandra att göra, förutom möjligen den tropiska miljön Jag fillade FC instincts men ja, detta spel är något helt annat.


Citerar Dragonforce:
3:an verkar underbart!


Det är det också! Jag har spelat i runt 20 timmar, har inte ens kommit halvvägs
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
Tropiker
Rihanna <3
  • 0
1. För att FC3 finns

2. Till någon som har spelat det: Jag är besatt av att "snipa" i spel och undrar därför om "snipersen" är sköna i detta spel...
Did I ever tell you... the definition of christmas!?
  • 0
Alltså FC3 är sjukligt bra! Det senaste året har spelintresset sinat och jag trodde jag skulle sluta helt men detta är bara..för bra!

Att det fortfarande görs bra spel det är bara wow! Undrar hur de ska toppa detta med FarCry 4?

Dessvärre tror jag mig närma mig slutet: Spoiler:Precis dödat Vaas.
  • 0
  • X
  • X
Citerar Baxter:
Dessvärre tror jag mig närma mig slutet: Spoiler


En hel del kvar än.

Citerar GAMMA281:
Till någon som har spelat det: Jag är besatt av att "snipa" i spel och undrar därför om "snipersen" är sköna i detta spel...


Rätt så trevliga, speciellt med ljuddämpare.
Kött är till för att ätas.
  • 0
Har klarat storyn nu, tyckte verkligen att det var spännande från början till slut!
Spoiler:Tyvärr fick jag inte skära halsen av vännerna då flickvännen kollade på när jag spelade >.<


Nu har jag bara alla sido uppdrag, reliker, tappade brev, Hurk och sedan jakt, eliminering och en hel del annat att fixa! Grymt skoj spel

Tillagt 2012-12-08 09:51:
Citerar GAMMA281:
Till någon som har spelat det: Jag är besatt av att "snipa" i spel och undrar därför om "snipersen" är sköna i detta spel...


Dom fungerar riktigt fint i detta spel med! Man behöver inte vara orolig att fienderna ska hitta en såfort man skiter i buskarna.. Du kan sitta långt bort och plocka en efter en, och det är jäkligt bra. Sedan är dom även skitsnygga och man kan ju även modifiera dom!
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!