Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Far Cry 3 Officiella Tråden


Nu vet vi ju att det kommer en trea i denna serien. Tvåan är inte ute än, men den ser otroligt bra ut. Därför ser jag redan fram emot trean i serien.

Det enda vi vet just nu är att det kommer om 2-4 år. Och i denna tråden kan ni skriva om vad ni tror, och hoppas kommer finnas i den.

Själv tycker jag det skulle vara rätt coolt med vinterlandskap. Och att isf det skulle finnas snöskotrar, och skidor.
Free Agent
  • 0
håller faktiskt med de vore grymt men de skulle va svårt att gör trovärdig snö som reagerar på olika sorters rörelser m,m om du förstår hur ja menar
spela är underskattat
  • 0
Detta var en säreget dum tråd. Okej, tråden som sig är fin (ämnet), men om man gör en tråd om Far Cry 3 innan ens 2:an är ute känns det som om man inte har alla indianer i kanoten. Det är som om jag skulle starta en tråd om Halo 5... för det lär ju komma.

Men, vinterlandskap vore coolt.
You've been left on your own - Like a Rainbow in the Dark
  • 0
Jo det känndes lite tidigt, men det är ju officiellt utannonserat. Och spelet kommer ju om en månad.
Free Agent
  • 0
Hehe, du är förlåten. Alla gör vi våra misstag. Jag ville bara "make a point".
You've been left on your own - Like a Rainbow in the Dark
  • 0
Lol .. far cry 3 kommer inte om 2-4 år lol.. räkna med 2 far cry 2 expansioner minst i alla fall ^^
  • 0
Citerar hlaven:
Lol .. far cry 3 kommer inte om 2-4 år lol.. räkna med 2 far cry 2 expansioner minst i alla fall ^^


Utvecklarna har sagt att det kommer om 2-4 år.
Free Agent
  • 0
Slopa den jävla djunglen
Hate, Dominate, Congregate, Eliminate!
  • 0
Citerar JOHN-117:
Utvecklarna har sagt att det kommer om 2-4 år.


Joo, visst. Och man ska också tro på allt som utvecklare säger, eller?
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
  • 0
Citerar Avoca:
Citerar JOHN-117:
Utvecklarna har sagt att det kommer om 2-4 år.


Joo, visst. Och man ska också tro på allt som utvecklare säger, eller?


Nej det måste man inte, men detta låter rimligt.
Free Agent
  • 0
Citerar stekarn007:
håller faktiskt med de vore grymt men de skulle va svårt att gör trovärdig snö som reagerar på olika sorters rörelser m,m om du förstår hur ja menar


...men vem vet vart tekniken tagit oss på 4 år
Och hör sen!!
  • 0
Ett Far Cry i mellanöstern skulle vara grymt, ungefär samma miljöer som i MGS4 Act 1. Mycket storstad asså.
  • 0
Flerspelarläget i Far Cry 2 är något av det bättre den här generationen, så jag skulle gärna vilja se något från det inom en snar framtid.
Näh.
  • 0
via mobil

Jag är grymt hypad för det här. Älskade verkligen tvåan och trean ser otroligt mycket bättre ut.
Någon som här några nyheter om co-op?
Knowledge is knowing that a tomato is a fruit. Wisdom is not putting a tomato in a fruit salad.
  • 0
Wuuuuut? Inte ens två sidor på tråden till det spel jag är mest hypad över?!!!

Kom igen nu!!!!!
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Jag är hypad också!

Ser ut som att det kommer bli ett väldigt bra spel.
Mata mig?
  • 0
Det ser ut som att det kommer vara samma upplägg som i Crysis 2, där man släpps på en bana och får avancera genom den hur man vill ungefär.
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Ser smarrigt ut; glada färger, skogstokiga pirater på svamp och stora explosioner.
http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
  • 0
Det nya materialet som finns på Gametrailers är väldigt intressant och spelet ser ruskigt bra ut. Man kan knappt tro att det är i samma serie som tråk-tvåan.
Jag är peppad nu faktiskt
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Ser riktigt intressant ut faktiskt.

Spelade aldrig 1an, men körde 2an och tröttnade efter ett tag. Det var alldeles för mycket åk hit och gör det, sen tillbaks. Ingen twist på det hela. Det största problemet för mig var dock de djävla respawnsen av gerilla krigare i korsningar samt att man kunde bli sedd 1 gång sen visste varenda sate vart man var

Ungefär de enda ja har att klaga på, älskar atmosfären och det är något med svarta gerilla krigare och spel som känns spännande. Just Afrika med, inte ofta man upplever det i spel.
  • 0
Spela ettan, hundra gånger bättre än tvåan, som faktiskt är riktigt dålig.
  • 0
Vet inte vad jag ska tro. Jag gillade ettan. Hatade tvåan. Hur blir trean?
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Trean måste bli mycket roligare än tvåan. Tvåan var ett helt ok spel som blev väldigt långtråkigt, med tomma långa sträckor osv. Tror inte Ubisoft gör samma misstag om igen.
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!