Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Ps5 eller xbox s x?

Missing Avatar
Patric Johansson
Ska köpa någon av dem i julklapp till kidsen o skulle vilja höra vad ni tror blir bästa klappen. Kommer äga båda förr eller senare dock lite saftigt att köpa båda nu :-p

Voomy
Voomy
Med tanke på spelen skulle jag säga PS5. Har du inte förhandsbokat redan så finns det nog ingen chans att få tag i någon av dom till jul dock.

Missing Avatar
tattooed85
kommer få både på relesen ps5 gratis då jag vann en tävling och xbox tar jag på elgiganten med gamepass ultimate eller vad det nu heter ????

-Ogge-
-Ogge-
Kommer äga båda i slutändan. Men jag börjar med Xbox Series X.

"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
Utantill
Utantill
Xbox med game pass är väl en bra julklapp antar jag? PS5 har nog de bättre exklusiva titlarna framöver, Spider-Man ser ju riktigt bra ut. Men till yngre barn är nog Xbox bra nog.

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy