Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket av dina spel har du spelat minst?


Blair Witch Project volume 1: Rustin Parr.

Jäkla spelet hade ju helt omöjliga prestanda krav som kraschade med 90% av hårdvaran som fanns ute då.
Har till och med gett det ett försök med min nya dator, men den är visst för bra för det spelet, enligt alla error meddelande som dyker upp.
  • 0
Table Tennis. Det enda spelet jag har fått riktiga vredesutbrott av. Spelade det senast för kanske ett års sen men slutade efter bara någon timme eftersom jag började slå sönder saker.
Friends stoning friends stoning friends stoning friends stoning friends stoning friends.
  • 0
Antagligen "The Orange Box". Ja, jag vet att stor-Petter avgudar marken Gordon går/gått på och att nästan allt och alla älskar spelet.. men it doesn't cut it for me. Jag tycker det är lite segt, lite fult och lite annorlunda. Fysiken är kung, ansiktsanimationerna spöar mycket och det är absolut inget dåligt spel, jag tänker inte ens tvivla på dem som säger att det är "världens bästa spel". Men jag tycker inte att det är kul att spela.

Så jag snurrar upp Martin Brodeur på läktaren och avgör med min egen Be A Pro spelare i NHL ´09 istället. Eller pangar locust i bragia men långtifrån perfekta Gears of War 2.
  • 0
Far Cry 2 alternativt The Orange Box.
Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt.
  • 0
Typ Zack and Wiki. Det är så jävla tråkigt.
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
Köpte Driver 3 för två år sedan. Jag har aldrig ens lagt in det i skivläsaren.
  • 0
via mobil

Helt klart Star Wars Battlefield II, har inte ens installerat det på datorn. Mestadels för att det inte gick att installera... :whistle:
-No shit Sherlock! -Dig a little deeper Watson.
  • 0
Jag spelade bara Guitar Hero 3 i en vecka och jag tror att jag ska sälja det. Det var bara inte riktigt min typ av spel.
I didn't do it...
  • 0
The elder scrolls IV OBLIVION
No pitty for the weak! no slain for the worthless
  • 0
orange box
Om apan själv får bestämma!
  • 0
Mirror's edge högst 30min.
  • 0
Guild Wars, har väl spelat det i kanske två timmar lite drygt.
Fuck yeah!
  • 0
Oblivion till 360. Spelat kanske 1-2h?
Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible?
  • 0
Little big planet eftersom jag köpte det iförgår. det kommer lätt att gå förbi det som jag inte spelat sen januari, guitar hero: world tour.

så mitt svar blir att om bara nåra dar så är guitar hero WT det som jag spelat minst efter som jag köpte LittleBigPlanet för två dar sen

detta är bara för PS3 spelen
''Det är bättre att skjuta löst på mål än hårt utanför'' //Rolle Stoltz
  • 0
via mobil

Har aldrig spelat ca 40% av min samling. Köper spel i en bra mycket högre takt än jag hinner spela
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Dead Space, fortfarande inplastat.
Annars Double Agent om man ska ha spelat, jag spelade bara 2 minuter av det första uppdraget sen hade jag inte lust helt klart. Är besviken över det då jag spelat ur varenda droppe av ettan, tvåan samt trean.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!