Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Konstiga XBOX live message


Citerar whitemaster14:
Fick av någon för att jag har som motto att en viss person på Live är bäst. Då får jag ett meddelande där det stod såhär: Är ni gaymates? Sen så har en tjej från USA visat halva bröstet. Bara för att någon sa att hon var en kille.




Vem 17 skickar bilder på sig själv till okända??
  • 0
en snubbe som sa banana 9782345y2938 miljoner g[nger
adde
  • 0
<quote author="Wonderboy">Citerar whitemaster14:Fick av någon för att jag har som motto att en viss person på Live är bäst. Då får jag ett meddelande där det stod såhär: Är ni gaymates? Sen så har en tjej från USA visat halva bröstet. Bara för att någon sa att hon var en kille.


Jag vet inte. Men nu spelar vi Vegas 2 ihop. Hon är riktigt bra.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Citerar xbenjiboyx:
det enda jg fått som e någolunda lustigt e när jag slaktade skit många mer rpg i gta iv... fick medelande: " Fucking rpg noob"

Och efter 5 min: den som skickat- "Wants to be youre friend"


Bra sätt att skaffa nya vänner...
  • 0
Fick nyss ännu ett meddelande från någon som ville att jag skulle skicka ett klagomål. Det var svårt att höra om han sa rape eller rabies, men det var nog inte snällt menat kan man nog lugnt anta.
Kollade hans profil, där hade han skrivit: "If you read this you are gay".
Behöver jag nämna att det var en liten snorunge?
  • 0
igår fick jag typ 70 meddelanden av en kille som heter H the killer, det stog b my friend på nästan alla. och varje gång jag declainade hans friend recest så skickade han en ny
When Chuck Norris does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
  • 0
Jag fick ett meddelande på italienska där det stod att DVD-läsaren skulle paja om jag läste detta medelande.
  • 0
Citerar Wonderboy:
Jag fick ett meddelande på italienska där det stod att DVD-läsaren skulle paja om jag läste detta medelande.



Kan du italienska?
Ischlo Pischlo!
  • 0
Citerar Tihtala Isil:
Kan du italienska?


Ja, hyfstat, läste lite på gymnasiet. Tillräckligt för att förstå innehållet i meddelandet i alla fall.
  • 0
Det var en bonndräng från Säffle som prata in ett voicemail där han idiotförklarade mig för att jag tog Headquarters på CoD4. Han ville samla kills. Så jag skickade tillbaks nått kul. Förresten hette han warlord-nånting. Jävla loser.
Mountain Dew <3
  • 0
Igår fick jag ett meddelande där det stod: I WILL KILL YOUR FAMILY!
Jag borde ringa Xbox och få han bannad eller något sånt.
Och därmed basta!
  • 0
Har dem senaste dagarna blivit mordhotad på Xbox-Live av sveriges andra 5-star General i Halo 3... Han e skum den snubben
Hej.
  • 0
Citerar Freddy Boi:
Igår fick jag ett meddelande där det stod: I WILL KILL YOUR FAMILY!
Jag borde ringa Xbox och få han bannad eller något sånt.
Citerar Mazzo:
Har dem senaste dagarna blivit mordhotad på Xbox-Live av sveriges andra 5-star General i Halo 3... Han e skum den snubben

Eller så anmäler ni bara dom för hot så klirrar lite cash in.

Själv har jag fått flera gånger "Fucking noob" och "You Suck" när någon jävel blir egd på cod4. Annars så fick jag ett skumt meddelande från kevva_94
Han hade precis lånat CoD4 av sin kompis och gått med i klanen (tyvärr) och så skickade han ut en bild på sig själv sittandes med micken och luva på... Helt fail. Vad ska vi med en bild på honom till lixom... -.-
"Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato
  • 0
Tja, Trasig-klanens meddelande slår fan allt.
  • 0
Citerar pajman:
igår fick jag typ 70 meddelanden av en kille som heter H the killer, det stog b my friend på nästan alla. och varje gång jag declainade hans friend recest så skickade han en ny


Välkommen till min värld.
''Pump Your butt!'' - Luke Smith, En vanlig fras som kommer ut då och då när vi LAN:ar. Smacktalk, enligt han.
  • 0
Spelade Soul Calibur 4 då jag efter en match fick det trevliga meddelandet som löd: "Learn some F***ING MOVES".

Tekniken går framåt. XBOX Live- Ger dig möjlighet att vara oförskämd mot vem som helst, när som helst, var som helst.
  • 0
Citerar Wonderboy:
Tekniken går framåt. XBOX Live- Ger dig möjlighet att vara oförskämd mot vem som helst, när som helst, var som helst.

orly?

De roligaste medellanden jag fått har kommit från en brittisk tjej som går in på översättningshemsidor för att skriva på svenska. Sådana saker är inte att lita på, direkt.

"Hej vad är gör du? Vill dig spela Halo 3 med jag?"
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
900

Allt som står på medelandet, fattar de inte och ingen förklarar de.
Sleep well, my brother. Sleep well, my sister. But please, do not sleep with my sister. Leave my sister out of it, alright? Leave my sister alone. Don't touch her!
  • 0
  • inaz
  • inaz
Citerar BoNne123:
900

Allt som står på medelandet, fattar de inte och ingen förklarar de.

Jag har fått typ 50 stycken såna, och av en fick jag 500 microsft points av, hel skumt
"Never forget the A, B and C, Always Bring a Condom."
  • 0
Citerar BoNne123:
900

Allt som står på medelandet, fattar de inte och ingen förklarar de.

Det går en scam om att man kan få gratis MS Points om man skickar sådana där till alla sina vänner. Att så många går på det också.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
"I want your hard cock"

Fick det av nån amerikan som jag/mitt team vann emot.
Märkligt.
  • 0
En gång fick jag ett röstmeddelande av vad som lät som en brittisk treåring. Jag fattade ingenting.
  • 0
Citerar BenDöver:
Det var en bonndräng från Säffle som prata in ett voicemail där han idiotförklarade mig för att jag tog Headquarters på CoD4. Han ville samla kills. Så jag skickade tillbaks nått kul. Förresten hette han warlord-nånting. Jävla loser.


Säffle! lol.. mest äckel som bor där.
  • 0
Old news men alla ni som fått 900 microsoftpoäng medelande.Det ska egentligen va en länk med till en sida där man registrerar sig ihop om gratis poäng.Men man får pengar stulna från sitting konto istället.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
  • race
  • race
Citerar Sparda:
Old news men alla ni som fått 900 microsoftpoäng medelande.Det ska egentligen va en länk med till en sida där man registrerar sig ihop om gratis poäng.Men man får pengar stulna från sitting konto istället.


Har fått fem såna meddelanden.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!