Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Rock Band vs. Guitar Hero


Citerar torbli79:
Enligt zeldazelda (och hans CAPS LOCK) så kommer GH WT senare i butik, tror han sade något om 28:e november.


Men varför? Varför skulle det försenas med bara en vecka och såhär nära releasen?
  • 0
Citerar Crank:
Men varför? Varför skulle det försenas med bara en vecka och såhär nära releasen?
´

Enligt zeldazelda: ja. Enligt alla andra jag pratat med, och TV-reklamen osv: nej. zeldazelda fick tydligen sin info från hans lokala spelbutik, men man vet ju hur pass inkompetenta sådana kan vara.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Jag har bokat spelet, kommer det den 21 till mig då eller
  • 0
Citerar torbli79:
Enligt zeldazelda: ja. Enligt alla andra jag pratat med, och TV-reklamen osv: nej. zeldazelda fick tydligen sin info från hans lokala spelbutik, men man vet ju hur pass inkompetenta sådana kan vara.


Min lokala butik brukar vanligtvis vara väldigt trevliga, men någon vidare koll har de faktiskt inte. Sedan så kan det ju vara att bara just den butiken inte fått in några exemplar.
  • 0
Citerar ConnyLundgren:
Jag har bokat spelet, kommer det den 21 till mig då eller


Det är det mest troliga om du frågar mig.
  • 0
Citerar Crank:
Min lokala butik brukar vanligtvis vara väldigt trevliga, men någon vidare koll har de faktiskt inte. Sedan så kan det ju vara att bara just den butiken inte fått in några exemplar.


Trevliga är dom, men helt ovetande. Var inne på GameStop i Linköping, och frågade hur stort förbeställningstryck de hade på Guitar Hero World Tour. Snubben i kassan bara glodde på mig och frågade vilket spel jag menade. Han trodde att det hette Guitar Hero 4, så han var helt lost... Tacka vet jag internetbutiker.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Hoppas det verkligen kommer nu på fredag annars blir jag inte glad
  • 0
Citerar ConnyLundgren:
Hoppas det verkligen kommer nu på fredag annars blir jag inte glad


Fast RB2 finns ju alltid .
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Trevliga är dom, men helt ovetande. Var inne på GameStop i Linköping, och frågade hur stort förbeställningstryck de hade på Guitar Hero World Tour. Snubben i kassan bara glodde på mig och frågade vilket spel jag menade. Han trodde att det hette Guitar Hero 4, så han var helt lost... Tacka vet jag internetbutiker.


Haha, man tycker att de borde ha lite koll i alla fall.
  • 0
Jo men det är så att jag bokat spelet
  • 0
Citerar ConnyLundgren:
Jo men det är så att jag bokat spelet


Om jag bara får min lön snart ...
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Det är rätt dyrt, fick betala 1900 kr tror jag
  • 0
Jag köper GH: World Tour nu den 21 november och sedan inskaffar jag RB 2 till julen.
  • 0
det blir nog ghiv för moi
Dont Worry Be Happy :D
  • 0
Citerar ConnyLundgren:
Jag har bokat spelet, kommer det den 21 till mig då eller

Har också bokat, men Webhallen kommer skicka ett mejl till mig när jag kan hämta spelet, men det borde vara på releasedagen. Annat är ju bara illa.
  • 0
Funderar på att göra samma sak, för om man köpt RB2 så får man en kod till 20 gratis DLC låtar till RB/RB2
  • 0
Citerar Jonus63:
det blir nog ghiv för moi

Jag vill inte ha G-typen av hiv Pervert!

  • 0
Jag har redan laddat ner gratis DLC låtarna till GHWT så jag hoppas det kommer snart
  • 0
Citerar ConnyLundgren:
Jag har redan laddat ner gratis DLC låtarna till GHWT så jag hoppas det kommer snart


Hehe, lika bra att vara klar när man får hem spelet. Har inte fixat något än, tar det efter jag klarat GH WT eller har tröttnat på låtarna.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Ska nog sjunga med till Electro Rock, låtar ganska svår. Är lite rap i den, sen är tempot ganska snabbt också
  • 0
Rock Band 2 kommer den 20:e och inte den 21:a. Webhallen ska ha kvällsöppet releaseevent för GH:WT den 20:e så jag tror nog att zeldazelda har aningen fel.

Jag kan starkt rekommendera alla som ska köpa GH:WT bundlingen med instrument till 360 att köpa till Rock Band 2 också, för det är verkligen sjukt bra.
  • 0
Rock Band 2 verkar ganska grymt... Men jag föredrar nog ändå Guitar Hero 4:World Tour.

Jävligt grym låtlista.
  • 0
erotomania- Sluta bete dig .

Det konstiga,isåfall, var ju att på det demot jag spelade så gick det att välja att köra enbart en låt, men det kanske var ett fake-gh4 jag spelade ? Jag tyckte det såg ut so mdet skulle iallafall så det är ju.. weird minst sagt

Tillagt 2008-11-17 15:13:
GAAAAAH ! Seriöst för helvete, ring en spelaffär, tex eb games , och fråga dem om senaste release datumet för spelet ! herregud
Ocarina of Time+ Twilight Princess = Best Games ever !
  • 0
Citerar zeldazelda:
Tillagt 2008-11-17 15:13:
GAAAAAH ! Seriöst för helvete, ring en spelaffär, tex eb games , och fråga dem om senaste release datumet för spelet ! herregud


Nej! Ingen av oss kommer tro dig, vi vägrar!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Haha visst Fortsätt nörda på bara

men seriöst x) , ska ringa och fråga ett eb games till
Ocarina of Time+ Twilight Princess = Best Games ever !
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!