Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grymmaste replikerna.


Citerar krark:
Do you see now?
DO YOU SEE WHAT YOU GET WHEN YOU MESS WITH THE WARRIORS!?



Gillar även: The Warrior did it.. The Warrior killed Cyrus! Eller:
Warriors... Come out and play-ay-ayay
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Annars är det grymmaste någonsin spelrelaterat någon någonsin sagt var när jag spelade starcraft: brood war och jag spelade låten NWA - Straight outta compton.
Precis när låten tog slut så dör tre av mina medics av en mina, och utan att tänka på det sa jag högt: hear the scream from the ones that got the last penetration

Låter kanske lite handikappat, men jag kommer för evigt minnas detta

Tillagt 2007-10-05 18:47:
Fortsättning på den över

Jag spelade RE4 och en av bönderna bar iväg Ashlee, min brorsa frågar om jag inte ska göra nått åt det
Och utan att tänka på det så skjuter jag ashlee och säger, you think i give a fuck about a bitch i aint no sucka

(textrad ur samma, nwa - straight outta compton)
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
Hur kan alla komma ihåg detta?:o Pluggar ni spelrepliker ?
" The one and only"
  • 0
Den absolut coolaste repliken (förutom "My name is Bond. James Bond.") är Master Chiefs sista ord i Halo 3 - "Wake me when you need me..."
Simon Eriksson / Gamereactor
  • 0
Eller när det lilla barnet i Manhunt 2 frågar: What does psyko mean?
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
Hastala vista, bejby!
My hair is a bird. Your argument is invalid.
  • 0
Citerar Groum:
Hur kan alla komma ihåg detta?:o Pluggar ni spelrepliker ?


Nej vi spelar dem!

Grymmaste: kolla min signatur! (Marathon-trilogin)
If I had a Rocket Launcher, I'd make somebody pay
  • 0
I´ma rip ya tounge out, and lick my ass wit´ it!

Redman i Def Jam: Fight For NY
  • 0
BÅT'N VÄLTER!!!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!