Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Guild Wars 2


Såg nyss att Guardian-tränaren i Lion's Arch heter "Galen Knapp". Tror ni det är ett påskägg eller bara en slump?
"Absence of evidence is not evidence of absence."
  • 0
Är det någon mer som spelar på Seafarer's Rest eller är alla på Far Shiverpeaks..?
What George Lucas does is not so much 'writing' as it is vomiting through a pen.
  • 0
Citerar Siberia:
Är det någon mer som spelar på Seafarer's Rest eller är alla på Far Shiverpeaks..?


Jag lirar på Seafarer's Rest.

Citerar esse123:
Såg nyss att Guardian-tränaren i Lion's Arch heter "Galen Knapp". Tror ni det är ett påskägg eller bara en slump?


Sen så har du också den här snubben i en Norn-pub.

http://i.imgur.com/Az0sd.jpg
  • 0
Citerar Siberia:
Är det någon mer som spelar på Seafarer's Rest eller är alla på Far Shiverpeaks..?


Jag är på Underworld
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Är det någon som vet om man kan använda armorn som visas på norn när man ska välja ras i spelet?
..ÄT ALDRIG MER ÄN DU ORKAR LYFTA..
  • 0
Citerar Einstain:
Är det någon som vet om man kan använda armorn som visas på norn när man ska välja ras i spelet?


Alla rustningar som visas i början kan köpas, ja.

Här hittar du bilder på alla rustningar till alla klasser, raser och kön.
What George Lucas does is not so much 'writing' as it is vomiting through a pen.
  • 0
Citerar Siberia:
Citerar Einstain:Är det någon som vet om man kan använda armorn som visas på norn när man ska välja ras i spelet?

Alla rustningar som visas i början kan köpas, ja.

Här hittar du bilder på alla rustningar till alla klasser, raser och kön.


Tycker mig inte se Norn armors på den sidan ^^. En annan armorsida jag använt är www.gw2armor.com - vet att cultural saknas på den sidan.
"When you don't do it, you'll regret it. When you do it you won't regret it"
  • 0
Citerar yrban2:
Tycker mig inte se Norn armors på den sidan ^^


Jo, den sidan ska ha alla. Den har i alla fall alla på människornas sida.
What George Lucas does is not so much 'writing' as it is vomiting through a pen.
  • 0
En tyst minut för användaren Led Zeppelin som blev tvungen till ett namnbyte. Dessutom passade Arenanet på att sätta tillbaka karatären till level 12 och avlägsnade alla grejer, inklusive en full Dungeon Armor.
What George Lucas does is not so much 'writing' as it is vomiting through a pen.
  • 0
Citerar Siberia:
En tyst minut för användaren Led Zeppelin som blev tvungen till ett namnbyte. Dessutom passade Arenanet på att sätta tillbaka karatären till level 12 och avlägsnade alla grejer, inklusive en full Dungeon Armor.


Arenanet alltså, vad håller de på med?
A million light reflections pass over me
  • 0
Citerar Siberia:
En tyst minut för användaren Led Zeppelin som blev tvungen till ett namnbyte. Dessutom passade Arenanet på att sätta tillbaka karatären till level 12 och avlägsnade alla grejer, inklusive en full Dungeon Armor.


Varför??
"Absence of evidence is not evidence of absence."
  • 0
Citerar esse123:
Citerar Siberia:En tyst minut för användaren Led Zeppelin som blev tvungen till ett namnbyte. Dessutom passade Arenanet på att sätta tillbaka karatären till level 12 och avlägsnade alla grejer, inklusive en full Dungeon Armor.

Varför??


Pga copyright antar jag, har varit så redan från release så inget märkbart imo.
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
  • Osco
  • Osco
Började spela på nytt med en Sylvari Mesmer. Kändes mycket roligare än thief.
(~ ̄▽ ̄)~
  • 0
Citerar Osco:
Började spela på nytt med en Sylvari Mesmer. Kändes mycket roligare än thief.


Mesmer är, med Engineer, den ovanligaste klassen i spelet, känn dig speciell!
What George Lucas does is not so much 'writing' as it is vomiting through a pen.
  • 0
Guild Wars 2 är grymt. Vilken level är ni på? Jag är på level 10(Började spela i söndas).
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Lvl 80 necro sylvari och en lvl 33 charr mesmer atm. Sedan har jag en lvl 7 norn eng och lvl 4 thief asura men de har jag knappt rört så ^^
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Tänkte låta min Engi vila ett tag medans jag lirar Guardian istället.
  • 0
http://www.gw2wiz.com/index.php/cg1400menu
Bra hemsida om man vill ha crafting guides 1-400 f.ö, finns dock viss risk att vissa delar är lite utdaterade (mängden materials som krävs för vissa items har förändrats etc) men de är iaf annars väldigt korrekta och man kan spara mycket pengar på det
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Citerar killermm:
Guild Wars 2 är grymt. Vilken level är ni på? Jag är på level 10(Började spela i söndas).


Level 80, med 360 timmar på min main .
What George Lucas does is not so much 'writing' as it is vomiting through a pen.
  • 0
Om jag någon gång kanske har lite tur så kommer mitt ex att landa i min brevlåda imorgon! Låt oss hoppas.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Citerar Siberia:
Citerar killermm:Guild Wars 2 är grymt. Vilken level är ni på? Jag är på level 10(Började spela i söndas).

Level 80, med 360 timmar på min main .


Låter grymt!
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Själv kör man på Far Shiverpeaks. Är lvl 19 med min necromancer.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!