Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Ger PS3 kompensation nog för pengarna?


Jag själv är en xbox 360 människa men pga att Fumito Ueda (Ico, Shadow of the colossus) troligtvis enbart släpper nya spel till PS3 funderar jag på att spara pengar. Får man verkligen det man betalar för eller får man bara en hög värdelösa teknik tilläg man aldrig använder?
A government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dfcs
Du får en fin spel maskin plus en blueray spelare, med helt gratis men simpelt online spel och schyssta spel.

jag är nöjd PS3 är inte en dålig maskin ja tänker dock inte ta ställning till om den är bättre eller sämre än 360.

jag blev väldigt nöjd.
  • 0
Det vet du väl bäst själv? ^^
  • 0
Jag skulle inte kalla dom värdelösa teknik tilläg. Du får vad du betalar för när du köper en ps3, vilket inte är fallet med en 360. En xbox360+betala för live i 5 år+ wireless adapter blir en ganska kraftig prislapp.
Spelutvecklare har redan börjat klaga på att dvdn inte räcker till och att behöva ha mer än 2 dvd skivor för ett spel blir alldeles för dyrt. http://www.gametrailers.com/player/37903.html
360n har bättre spel just nu dock
Du får vad du betalar för när du köper en ps3
  • 0
Jag tänker själv köpa en Playstation 3 i framtiden, men till dess väntar jag på att det ska komma något intressant spel. Hittils finns ju bara det väl lockande Metal Gear Solid 3 som är exklusivt och fått toppbetyg, men 2009 lär det väll komma en handful storspel.
Har för tillfället också bara en Xbox 360 (eller tja, ingen PS3 eller Wii, snarare) och hittils fungerar den perfekt och jag känner inte att jag missat något i spelväg.
- Digital Jackal 2008
  • 0
Citerar Digital Jackal:
Jag tänker själv köpa en Playstation 3 i framtiden, men till dess väntar jag på att det ska komma något intressant spel.


Samma här. FFXIII var väl det som lockade mest. White Knight Story verkade riktigt bra först men jag verkar bli mätt på jRPG av 360 nu. Priset lär hinna gå ner och det lär hinna komma nya versioner som är bättre innan dess.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!