Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

M.A.G - Officiell tråd


Spelet är en fruktansvärd besvikelse

Det står att det inte är den färdiga spelet som är betan man spelar, men snälla någon, hur dumma tror zipper att vi är, det är mindre än en månad kvar så de hinner inte fixa grafiken mer. Den är skit dålig, blir ju inte änns märken när man skjuter typ på en tunna.

Årets besvikelse hittils
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
hahahahahahahha skönaste gejmet igår, var någon snubbe som skrek på ALLA.
Man hörde hans dotter säga "daddy" något, och till det besvara han "take that "misstake" out of here. hhahahahaha. sedan skrek han på hunden och börja be sin fru fara åt helvete och lämna honom ifred. han skrek även på vår squad som ej tog någon "bunker" ... han tjata om den hela gamet.

Herregud, vilka idioter det finns. Okej, han har rätt att bli upprörd men för all del stäng då av headset. varför jag inte tog mute? hur ofta hör man en fullvuxen man be sin fru fara åt helvete, kallar sin dotter för ett misstag, och skriker att han vill skjuta hundjäveln live i headset? nej inte ofta ;) Amerikan var han, men mötte även dryga engelsmän igår.

Ta detta ex: Jag och en spelare ifrån UK stormar B för att ta tillbaka datorn. Jag skjuter ned 3 personer och börjar defusa bomben/hacket (minns ej vad det är) jag blir knivad -fjärde man gömde sig-, av ett fiende såklart. Men min UK polare knivar då direkt honom och avslutar med att hacka/defusa tillbaka B, säger sedan att han rädda vårt lag.

Jo, tjenare. Sedan skryter aset halva matchen om att han vann statsen med 17-4 när jag fick 16-2. Ironisk? knappast, han var förvirrad och dryg.

Ajuste, spelade även mitt första "256-spelar bana" igår.
Förvirrande, men ack så häftigt ju närmre slutet vi kom. Svetsade ihop dörrar, kastade granater, besköt med automatkarbin, lade ut minor och flög in airstrikes. Vi höll ut, men det var på håret. Vi höll försvarsposition "E". MAG kan vara förvirrande,irreterande och laggigt. Men ibland klickar det bara, och man är uppslukade i ett banbrytande revolutionerade krigsskådespel med 256-spelare som slåss för sitt liv i en balanserad och organiserad krigszon.

Ger betan 8/10.

All makt åt Teng...Raven vår befriare!
XBL - Quezcotl // PSN - Quezcatol - don't eat yellow snow...
  • 0
Citerar Quezenator:
hahahahahahahha skönaste gejmet igår, var någon snubbe som skrek på ALLA.
Man hörde hans dotter säga "daddy" något, och till det besvara han "take that "misstake" out of here. hhahahahaha. sedan skrek han på hunden och börja be sin fru fara åt helvete och lämna honom ifred. han skrek även på vår squad som ej tog någon "bunker" ... han tjata om den hela gamet.

Sorgligt
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
När jag frågade "what place are you talking about" så skrek han "OUGHAGAIH(försökte säga något) You MOTHHA FUCKKER" han lät som han ville mörda någon. Han hade en sådan ilska i rösten. Sedan sade jag "oh you mean the bunker?
Till vilket han svara sarkastiskt, med larvig o tjejig röst "yeah the bunker". Som en tjej pratar med en hund, eller något liknande.

Han var livsfarlig. Det mest absurda med personer som han, är ju att han är rätt till vapen i USA.
XBL - Quezcotl // PSN - Quezcatol - don't eat yellow snow...
  • 0
En fråga: Är det bara jag som har problem med att få anslutning till en server rätt ofta? Har försökt spela i en timme nu och jag har varit ingame i kanske 20-25min av dessa. Resten av tiden har jag försköt ansluta till olika spel.
Video games is not just away of fun, it's a way of life.
  • 0
MAG ... Har sett flera trailers men däremot inte spelat Betan.
Är det värt att köpa? Hur är grafiken, ljudet m.m?
ROFLCOPTER!!!11one
  • 0
hur fixar man en airstrike? har läst att det går skicka några air strikes men hur?
  • 0
Är lite sugen på att köpa MAG kommer nog göra det när det har kommit ner i pris.
Det är inte lätt att spela badminton när det blåser
  • 0
Hur är spelet? Vill gärna ha en åsikt från spelarna.
"You did good son, you did good"
  • 0
MAG är ett stabilt spel, när man kommit in i det. Även om det inte bjuder på något utöver det vanliga för den här sortens spel, men i väloljat team, som verkligen jobbar tillsammans, är det grymt kul.

BTW: Någon annan som har problem med anslutningen efter uppdateringen (1,04)? Jag kastas nästan alltid ut från matcherna?
Hard work has a future payoff. Laziness pays off now.
  • 0
Citerar Motch:
BTW: Någon annan som har problem med anslutningen efter uppdateringen (1,04)? Jag kastas nästan alltid ut från matcherna?


Nope, jag har inga problem.
"You did good son, you did good"
  • 0
Tja lirar MAG å tycker de är ett grymt bra spel.Och de med att få har headset till sitt ps3 kan jag i viss mån hålla med om men i de fajter jag vart med i så har 90% av lirarna headset. skulle lätt ge de 9/10.

å ni som kritiserar spelet utan att lirat de är lite små löjligt... ha de gött
  • 0
Jag skaffade M.A.G tidigare i veckan och gillar det. Dock skulle det verkligen inte skada med bättre instruktioner om vad alla banorna går ut på.
Testade Domination för första gången och var ganska förvirrad. Vad var det för mätare för skada som syntes? Var den för oss eller dom? Är det bra eller dåligt för min sida om den är hög?

Varför inte ge tips om vilken utrustning som kan vara bra till olika banor? Svetsen behövs ju inte till Sabotage men är en fördel på en del andra banor när vägbommar, dörrar och tunga vapen kan lagas.

Jaja, jag får väl lära mig spelet på det svåra sättet.


Dock har jag en fråga till er andra som spelar. Hur är expansionen Interdiction? Är det några som spelar på kartorna, är de nya rustningarna bra/snygga, är spelsättet roligt eller väldigt likt de andra? Ska jag köpa Interdiction Power Pack?
  • 0
Nu så hoppar jag in här och återupplivar tråden från de döda.
Syftet är att kolla efter ifall det finns några aktiva M.A.G. spelare från GR som brukar köra några rundor till och från.

Släng iväg ett svar i sådana fall, så kan man allt kriga lite.
  • 0
Funderar på att införskaffa mej MAG , men undrar hur det ser ut på fronten med spelare.
Är det folk som fortfarande spelar ? Skulle gärna vilja spela med 256 spelare,
WishOfJumping på xbox live & PSN
  • 0
Det finns gott om spelare som fortfarande kör. Inte heller måste man köpa några av DLC paketen för att finna folk. Väntetiden för att komma in på en server ligger i min mening inte på någon högre nivå än något annat FPS online spel.

Dock är det en grymt brant inlärningskurva och du lär få fråga folk kring vad du ska göra när du rör dig bortom team deathmatch. Och ja, en mick är i det långa loppet ett måste. Att hoppa in i "domination" som är 256 spelar läge utan mick är inte bara något som kommer sluta med att du får toksmörj, utan även att du kommer få en hel del nya fiender.
Sedan tar det i början en väldigt lång tid att samla på sig både xp och pengar. Det är uppförsbacke hela vägen och nästan alla har bättre utrustning och "förmågor" än vad du har.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!