Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel har du blivit mest arg på?


Citerar Tuta:
supermariobros till gameboy color, sitter finfina bitmärken i gameboyen


sina knän också efter rayman till ps1
I live my life free of compromise, and step into the shadow without complaint or regret
  • 0
det måste vara True Crime: streets of LA och GTA Sand andreas
When there is no more room in Hell, the dead will walk the earth!
  • 0
Sket nästan på mig av ilska idag, under ett 2 timmars pass av Transformers: The Game. Ett överdjävulskt buggigt och konstigt designat spel som av någon anledning ändå underhåller till en mild grad.
  • 0
Halo 3, minns när jag slängde headsetet i väggen så att det sprack.
Men annars så är jag faktiskt hyffsat bra på det tycker jag.
Wiixbox360
  • 0
Vice City till PS2, minns något om ett sniper-uppdrag som var helt knäppt.
Om sjukdomen varken kan botas med sprit, tjära eller bastun så dör man av den.
  • 0
Citerar race:
GTA IV Dö på valfritt uppdrag, ARGGHH! Idiotiska Rockstar som inte vet vad checkpoints är förnågot!

Det autosparas ju efter varje uppdrag, så det är inte så illa. Men visst är det drygt att behöva åka en lång jävla sträcka med bil tio gånger i rad...
  • 0
Jag själv brukar bli ursinnig på de flesta spel. Ibland blir jag så arg att jag tappar fattningen helt och inte vet riktigt vad jag själv gör.
Jag har spelat dödsspel och mördarspel som t.ex Call of Duty 4. Jag är därför en mördare, tränad till att döda med extrem precision och helt utan samvete.
  • 0
Guitar Hero. Vem vill inte bara slå sönder 80 glasrutor och banka in pannbenet på grannen när man förlorar en sång när det är 20 sekunder kvar?
Vi lever i en värld där saft innehåller konstgjorda smakämnen, och möbelpolish innehåller citron.
  • 0
The Game of Golf. Tveklöst.
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
  • Miro
  • Miro
Halo 3 online.

Och Guitar Hero III
Det enda jag lärt mig genom erfarenhet, det är att jag ständigt begår nya misstag.
  • 0
Gears of War har gjort mig förbannad många gånger.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
helt klart det jävla Dead Rising, fatta inte att kameran kunde vara så kass
Hot Kool aid
  • 0
World of warcraft, tro mig, då inser ni så jävla orättvis den här världen är.
4000 timmar World of warcraft, dags att ta en paus?
  • 0
antar att det var något spel när jag var liten. kommer dock inte ihåg vilket spel. men totalt ahr jag iallafall pajat ca 3st playstation 1 kopntroller och krossat 2 gameboy collor och 1 gameboy advance. kommer inte ihåg rikitigt vlket spel eller varför jag har tagit sönder dessa grejor, men men... nu för tiden har jag inte tagit sönder något dock har jag blivit riktigt förbannad när jag möter folk online på soul calibur 4 och de bara står och gör samma attack hela tiden...
@captainmaakasu
  • 0
Halo och counter strike.
Om apan själv får bestämma!
  • 0
Blir arg på många spel. Satte nyss en knytnäve i data-skärmen så den slocknade, men som tur var så fick jag igång den igen.
  • 0
Guitar hero samt Rock Band.

Säger bara chokes
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
God of War
  • 0
Jag har aldrig någonsin varit så förbannad som när jag skulle spela igenom cod 2 på veteran. Hände 2 helt obefintliga irritationsmoment som jag alrdig kommer att glömma
Ska nog inte gå in på detaljer om hur jag avreagerade mig

Annars är det ganska lätt att bli förbannad på halo 3 ibland
Även den starkaste måste ta i när han skiter!
  • 0
Alla spel där det går dåligt, blir man arg på sig själv att man spelar värdelöst. Brukar då stänga av spelet ett tag för att lugna ner sig.
"One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas I dont know." - Captain Jeffrey T. Spaulding
  • 0
Beauty And The Beast: Roar Of The Beast till Mega Drive.
- Förpillat tokvärdelöst svårt.
Ta det tillbaka
  • 0
dead risng och vice city
Ta mer en du kan tugga... För säkerhetens skull.
  • 0
Burnout 3, fy fan vad lack jag blev av att man dog av att vara en meter ifrån en motspelare! Jag blev så jääävla förbannad hela jävla tiden! Sedan har jag bankat mitt GBA några gånger, minns inte varför dock.

Sedan har jag blivit sur på en polare som hela tiden ska ha det så jämnt hela tiden. Han är hundra gånger bättre än mig på alla spel, ta Soul Calibur 2 som exempel, fastän jag råsög skulle han minst ha samma vapen som mig, om han hade standard och jag hade soul-vapnet vägrade han spela, då det skulle bli ojämt. Jag hade inte haft en chans även om jag haft det bsta och han det sämsta.
My hair is a bird. Your argument is invalid.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!